Dużo pali ON !!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Shmatan » śr lis 18, 2009 23:30

hipnox, to na prawde bardzo mało Ci ciągnie - w trasie spalanie na poziomie 5/4.5 to norma, ale 6 w miescie to dla mnie prawie nie osiagalne



Juzeks
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr lis 04, 2009 03:56
Lokalizacja: Bieszczady

Post autor: Juzeks » śr lis 18, 2009 23:58

Panowie ja jestem z wioski, jeżdże głównie na "trasach" 30 km i przy spokojnej jeździe ponad 6 weźmie ale nie dużo ponad, Raz mi się udało zejśc do 5,7 ale wtedy w dłuższą trasę się wybrałem :grin: Natomiast jak pomieszkałem troszke w Rzeszowie to mi dobrze ponad 7 literków wziął. Ale jadąc sobie spokojnie do 100 nie trzymając go na obrotach zbyt dużych i nie muląc go w 6 litrach powinien się zmieścić, także myśle że nie ma tragedii :jezor:

Dodam jeszcze że silnik mam AAZ i cały czas od 3 lat jeźdże na wschodnim paliwie, po które sam jeżdże :bajer:



_model_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: pn wrz 01, 2008 07:57
Lokalizacja: Toruń / Osiek nad Wisłą
Auto: Skoda Rapid Liftback 1,0TSI 110KM MY2019
Silnik: DKRC
Kontakt:

Post autor: _model_ » czw lis 19, 2009 10:04

Juzeks pisze:Panowie ja jestem z wioski, jeżdże głównie na "trasach" 30 km i przy spokojnej jeździe ponad 6 weźmie ale nie dużo ponad, Raz mi się udało zejśc do 5,7 ale wtedy w dłuższą trasę się wybrałem :grin: Natomiast jak pomieszkałem troszke w Rzeszowie to mi dobrze ponad 7 literków wziął. Ale jadąc sobie spokojnie do 100 nie trzymając go na obrotach zbyt dużych i nie muląc go w 6 litrach powinien się zmieścić, także myśle że nie ma tragedii :jezor:

Dodam jeszcze że silnik mam AAZ i cały czas od 3 lat jeźdże na wschodnim paliwie, po które sam jeżdże :bajer:
No to zalej lepszego paliwa, to spali troszke mniej. Ja jak kupiłem swojego ponad rok temu, to miałem jeszcze trochę zapasów paliwa "gorszej jakości" to w mieście nie mogłem zejśc poniżej 8. A na trasie mniej jak 6,5 nie łyknął. Jak zapasy się skończyły to tankowałem na najtańszej stacji w mieście to mi palił nieco mniej, ale też wydawało mi się że dużó. Po zatankowaniu na BP/Shell w mieście pali 7, a na trasie przy spokojnej jeździe 5,5 weźmie. W lato na klimie na trasie weźmie 6 litrów. Więc nie jest żle. A paliwo robi dużo.



arwam

Post autor: arwam » czw lis 19, 2009 13:17

marcinas1983,

zależy jak jeździsz.
ja mogę ci odpiąć przewody od baku i puścić paliwo z bańki i po 100km zostanie jeszcze ponad litr na trasie z prędkością nie przekraczającą 120km/h i to zarówno moim 1.9 jak i drugim 1.6TD



piotrek_inf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt sty 06, 2009 18:52
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: piotrek_inf » czw lis 19, 2009 14:02

Mi w zimie to i 10 potrafił w mieście łyknąć, miałem jeszcze walnięty termostat i max 70 stopni łapał


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=235206]Moja Ventka[/url]
[img]http://forum.vwvento.org/images/signatures/90337213949c3f24c8e765.jpg[/img]

wzorekk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr lis 18, 2009 09:22
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wzorekk » czw lis 19, 2009 16:08

t0mal pisze:Może to być problem z EGRem, no ale to musisz zdjęcie pompy wrzucić.
Witam,

Wrzucam zdjęcie pompy. Proszę o sugestie. Obrazek



Juzeks
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr lis 04, 2009 03:56
Lokalizacja: Bieszczady

Post autor: Juzeks » czw lis 19, 2009 17:58

Hmm ja tam ekspertem nie jestem, ucze się dopiero :hmm: ale wizualnie moja pompa wygląda tak samo, a przyspieszacza automatycznego nie mam



piotrek_inf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt sty 06, 2009 18:52
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: piotrek_inf » czw lis 19, 2009 18:08

Obrazek

Moja troszkę inaczej jeszcze jakaś taka dokładka jest na górze.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=235206]Moja Ventka[/url]
[img]http://forum.vwvento.org/images/signatures/90337213949c3f24c8e765.jpg[/img]

wzorekk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr lis 18, 2009 09:22
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wzorekk » czw lis 19, 2009 18:49

Chodzi o to że u mnie jak sie nagrzeje to nadal jego wolne obroty to tak ponad 1000 jakies 1100..



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw lis 19, 2009 19:04

wzorekk, prawdopodobnie będziesz musiał wymienić siłownik przyspieszacza automatycznego, poczytaj w tym temacie jest opisana zasada działania >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=999908

Twój problem ze spalaniem jest spowodowany nieszczelną pompą, trzeba rozebrać górę pompy, wymienić o-ring za 5gr, najpierw zdejmujesz górę pompy, jak w poradzie do gov moda, i nastepnie trzeba wyjąć taką dźwigienkę jak w tym temacie >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15

[ Dodano: 19 Lis 2009 18:10 ]
piotrek_inf, to jest przełącznik do EGRu
Ostatnio zmieniony czw lis 19, 2009 19:04 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



wzorekk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr lis 18, 2009 09:22
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wzorekk » czw lis 19, 2009 19:22

Dzięki za rade.
A jeszcze jedno. Jeden mechanik odkręcił linkę od przyspieszacza i obroty nie spadły.
Świece nie padną jak przyspieszacz jest walnięty?

Jeśli chodzi o uszczelnienie pompy to czytałem to ale kurcze nie chce mi się jej całej rozbierać, a to jest chyba konieczne...



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw lis 19, 2009 19:31

Samo odkręcenie linki nic nie da, jak nie cofnie się dźwigni. Przez przyspieszacz masz źle ustawiony kąt wtrysku, co odbija się na spalaniu, świece raczej powinny przeżyć bo masz egr. Co do uszczelnienia, to trzeba tylko czapkę zdjąć, a najwięcej zabawy jest ze sprężynami.



wzorekk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr lis 18, 2009 09:22
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wzorekk » czw lis 19, 2009 19:39

Sory, że tak męczę.. czyli nawet jak odkręcił linkę i palcem chciał tą dźwigienkę cofnąć a ona już nie poszła to wymiana automatu coś powinna dać...

jeśli chodzi o uszczelnienie jeszcze to nie trzeba tak jak tam opisywali wybijac tych kulek i wykręcać śruby na imbus.... wystarczy samą tą osłonke z góry odkręcić i tam jak się dostanę do membrany to będzie dostęp do tej uszczelki...?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw lis 19, 2009 20:23

Co do pierwszego to ci nie powiem, niemam teraz golfa AAZ pod ręka :) Moja dziewczyna miała, ale już nie pamiętam jak to tam było, jakby Ci się chciało to zrób foto z tył pompy, albo popytaj kogoś kto ma taki silnik u siebie.

Co do uszczelnienia, to trzeba niestety rozebrać tak jak w poradzie, ale nie jest to takie straszne jak wygląda. Właściwie to nie masz wyboru, bo przy półelektronicznej pompie, jaką zapewne u siebie masz to mało kto chce grzebać, pompiarze zazwyczaj chcą żeby zdjąć pompę z silnika, co jeśli zrobisz nieumiejętnie (zdejmiesz koło pasowe) to później ciężko jest ustawić początek wtrysku, dlatego najlepiej jest to zrobić w miarę nieinwazyjnie, we własnym zakresie :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 109 gości