Dużo pali ON !!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Panowie ja jestem z wioski, jeżdże głównie na "trasach" 30 km i przy spokojnej jeździe ponad 6 weźmie ale nie dużo ponad, Raz mi się udało zejśc do 5,7 ale wtedy w dłuższą trasę się wybrałem Natomiast jak pomieszkałem troszke w Rzeszowie to mi dobrze ponad 7 literków wziął. Ale jadąc sobie spokojnie do 100 nie trzymając go na obrotach zbyt dużych i nie muląc go w 6 litrach powinien się zmieścić, także myśle że nie ma tragedii
Dodam jeszcze że silnik mam AAZ i cały czas od 3 lat jeźdże na wschodnim paliwie, po które sam jeżdże
Dodam jeszcze że silnik mam AAZ i cały czas od 3 lat jeźdże na wschodnim paliwie, po które sam jeżdże
-
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: pn wrz 01, 2008 07:57
- Lokalizacja: Toruń / Osiek nad Wisłą
- Auto: Skoda Rapid Liftback 1,0TSI 110KM MY2019
- Silnik: DKRC
- Kontakt:
No to zalej lepszego paliwa, to spali troszke mniej. Ja jak kupiłem swojego ponad rok temu, to miałem jeszcze trochę zapasów paliwa "gorszej jakości" to w mieście nie mogłem zejśc poniżej 8. A na trasie mniej jak 6,5 nie łyknął. Jak zapasy się skończyły to tankowałem na najtańszej stacji w mieście to mi palił nieco mniej, ale też wydawało mi się że dużó. Po zatankowaniu na BP/Shell w mieście pali 7, a na trasie przy spokojnej jeździe 5,5 weźmie. W lato na klimie na trasie weźmie 6 litrów. Więc nie jest żle. A paliwo robi dużo.Juzeks pisze:Panowie ja jestem z wioski, jeżdże głównie na "trasach" 30 km i przy spokojnej jeździe ponad 6 weźmie ale nie dużo ponad, Raz mi się udało zejśc do 5,7 ale wtedy w dłuższą trasę się wybrałem Natomiast jak pomieszkałem troszke w Rzeszowie to mi dobrze ponad 7 literków wziął. Ale jadąc sobie spokojnie do 100 nie trzymając go na obrotach zbyt dużych i nie muląc go w 6 litrach powinien się zmieścić, także myśle że nie ma tragedii
Dodam jeszcze że silnik mam AAZ i cały czas od 3 lat jeźdże na wschodnim paliwie, po które sam jeżdże
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: wt sty 06, 2009 18:52
- Lokalizacja: Rzeszów
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: wt sty 06, 2009 18:52
- Lokalizacja: Rzeszów
wzorekk, prawdopodobnie będziesz musiał wymienić siłownik przyspieszacza automatycznego, poczytaj w tym temacie jest opisana zasada działania >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=999908
Twój problem ze spalaniem jest spowodowany nieszczelną pompą, trzeba rozebrać górę pompy, wymienić o-ring za 5gr, najpierw zdejmujesz górę pompy, jak w poradzie do gov moda, i nastepnie trzeba wyjąć taką dźwigienkę jak w tym temacie >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15
[ Dodano: 19 Lis 2009 18:10 ]
piotrek_inf, to jest przełącznik do EGRu
Twój problem ze spalaniem jest spowodowany nieszczelną pompą, trzeba rozebrać górę pompy, wymienić o-ring za 5gr, najpierw zdejmujesz górę pompy, jak w poradzie do gov moda, i nastepnie trzeba wyjąć taką dźwigienkę jak w tym temacie >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15
[ Dodano: 19 Lis 2009 18:10 ]
piotrek_inf, to jest przełącznik do EGRu
Ostatnio zmieniony czw lis 19, 2009 19:04 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
Sory, że tak męczę.. czyli nawet jak odkręcił linkę i palcem chciał tą dźwigienkę cofnąć a ona już nie poszła to wymiana automatu coś powinna dać...
jeśli chodzi o uszczelnienie jeszcze to nie trzeba tak jak tam opisywali wybijac tych kulek i wykręcać śruby na imbus.... wystarczy samą tą osłonke z góry odkręcić i tam jak się dostanę do membrany to będzie dostęp do tej uszczelki...?
jeśli chodzi o uszczelnienie jeszcze to nie trzeba tak jak tam opisywali wybijac tych kulek i wykręcać śruby na imbus.... wystarczy samą tą osłonke z góry odkręcić i tam jak się dostanę do membrany to będzie dostęp do tej uszczelki...?
Co do pierwszego to ci nie powiem, niemam teraz golfa AAZ pod ręka Moja dziewczyna miała, ale już nie pamiętam jak to tam było, jakby Ci się chciało to zrób foto z tył pompy, albo popytaj kogoś kto ma taki silnik u siebie.
Co do uszczelnienia, to trzeba niestety rozebrać tak jak w poradzie, ale nie jest to takie straszne jak wygląda. Właściwie to nie masz wyboru, bo przy półelektronicznej pompie, jaką zapewne u siebie masz to mało kto chce grzebać, pompiarze zazwyczaj chcą żeby zdjąć pompę z silnika, co jeśli zrobisz nieumiejętnie (zdejmiesz koło pasowe) to później ciężko jest ustawić początek wtrysku, dlatego najlepiej jest to zrobić w miarę nieinwazyjnie, we własnym zakresie
Co do uszczelnienia, to trzeba niestety rozebrać tak jak w poradzie, ale nie jest to takie straszne jak wygląda. Właściwie to nie masz wyboru, bo przy półelektronicznej pompie, jaką zapewne u siebie masz to mało kto chce grzebać, pompiarze zazwyczaj chcą żeby zdjąć pompę z silnika, co jeśli zrobisz nieumiejętnie (zdejmiesz koło pasowe) to później ciężko jest ustawić początek wtrysku, dlatego najlepiej jest to zrobić w miarę nieinwazyjnie, we własnym zakresie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 109 gości