Strona 2 z 2

: pn lis 16, 2009 22:47
autor: italiano_83
Neoarti pisze:i okazało się ze ten silnik ma aż 3 rolki prowadzące
Tak + napinacz
Tu jest schemat : I widok wszystkich gratów do wymiany
http://www.moto.allegro.pl/item78024095 ... v_agp.html

: wt lis 17, 2009 09:33
autor: Neoarti
dzięki części już zamówiłem w sobotę sie biorę za wymianę :) czy wałek rozrządu w silniku agr blokuje się tak jak w mk3 tdi (jest nacięcie z tyłu) czy są znaki na pompie ? podobno jest też jakaś blokada pompy czy to prawda ?

: wt lis 17, 2009 20:01
autor: Haki
Neoarti pisze:dzięki części już zamówiłem w sobotę sie biorę za wymianę :) czy wałek rozrządu w silniku agr blokuje się tak jak w mk3 tdi (jest nacięcie z tyłu) czy są znaki na pompie ? podobno jest też jakaś blokada pompy czy to prawda ?
Z tego co pamiętam to są specjalne przyrządy do blokowania . Widziałem jakiś czas temu na alledrogo.

: wt lis 17, 2009 20:32
autor: Neoarti
nie no nie bede kupował blokad do jednego paska :) poradzę sobie domowymi sposobami :) tylko warto by wiedzieć gdzie są punkty blokowania

: wt lis 17, 2009 20:34
autor: Haki
Neoarti pamiętam ,że był fajny opis z fotami na forum :pub: Pozdro i udanej wymiany

: wt lis 17, 2009 20:36
autor: Neoarti
też kiedyś widziałem jak nie miałem jeszcze TDI a teraz jak potrzebny to nic nie mogę znaleźć :(
Dzięki mam nadzieję że dam rade jak by co zrobię swoje znaki i tyle :)

: wt lis 17, 2009 20:45
autor: Haki
Neoarti pisze:też kiedyś widziałem jak nie miałem jeszcze TDI a teraz jak potrzebny to nic nie mogę znaleźć :(
Dzięki mam nadzieję że dam rade jak by co zrobię swoje znaki i tyle :)
Powinno się przydać http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=254759 :pub:

: wt lis 17, 2009 21:10
autor: Neoarti
to też znalazłem tylko że to starsze TDI ...:)

: wt lis 17, 2009 21:21
autor: Haki
Neoarti to może książeczka ??

albo coś takiego ale trzeba poszukać :bajer: http://www.ksiazki.elektroniczna.pl/skl ... 418,1.html

: wt lis 17, 2009 21:44
autor: coval
Witam,
tu porada jak wymienić rozrząd na znaki "pisakiem" :
wymiana rozrzadu Octavia agr alh ahf asv

a tu na blokady, klikac i zapisz element docelowy jako (5.7MB)


rozrzad agr alh ahf asv na blokady

przed wymianą warto też przeczytać:
http://www.motofocus.pl/technika/technika_4610.php
http://www.motofocus.pl/technika/technika_3639.php

: śr lis 18, 2009 07:50
autor: wesol
No cóż bazowalem na wypowiedzi z forum polo. Nie mialem i nie ma AGR wiec mam prawo nie wiedziec co w nim drzemie. Dziwne to troche bo myslalem ze jak juz zaczeli wkladac w MK3 dwumasy to juz do JM nie wracali.
jasiek21 pisze:racja pomyliłem kody, AGR były wyjątkowe dlatego że występowały z kołem dwumasowym.

: śr lis 18, 2009 08:55
autor: Neoarti
coval serdeczne dzięki właśnie o taką poradę mi chodziło :) :pub: części już mam w sobote będę działał

[ Dodano: Sob Lis 21, 2009 18:35 ]
no i zrobione :) pasek bosch, rolki i napinacz Ina, pompa goltz czy coś takiego
wszystko chodzi tylko zastanawia mnie że na brzegach paska wystają co kawałek pojednyńcze włoski jak by był kiepsko wykończony czy to normalne ?