: pn lis 16, 2009 22:47
Tak + napinaczNeoarti pisze:i okazało się ze ten silnik ma aż 3 rolki prowadzące
Tu jest schemat : I widok wszystkich gratów do wymiany
http://www.moto.allegro.pl/item78024095 ... v_agp.html
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Tak + napinaczNeoarti pisze:i okazało się ze ten silnik ma aż 3 rolki prowadzące
Z tego co pamiętam to są specjalne przyrządy do blokowania . Widziałem jakiś czas temu na alledrogo.Neoarti pisze:dzięki części już zamówiłem w sobotę sie biorę za wymianę czy wałek rozrządu w silniku agr blokuje się tak jak w mk3 tdi (jest nacięcie z tyłu) czy są znaki na pompie ? podobno jest też jakaś blokada pompy czy to prawda ?
Powinno się przydać http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=254759Neoarti pisze:też kiedyś widziałem jak nie miałem jeszcze TDI a teraz jak potrzebny to nic nie mogę znaleźć
Dzięki mam nadzieję że dam rade jak by co zrobię swoje znaki i tyle
jasiek21 pisze:racja pomyliłem kody, AGR były wyjątkowe dlatego że występowały z kołem dwumasowym.