Strona 2 z 3

: śr lis 04, 2009 01:16
autor: doggie
grandi pisze:Powiedzmy 60 tys ,
rzecz względna, w moim Mk5 od nowości czyli 5 lat a przebieg taki http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/6543

[ Dodano: Sro 04 Lis, 2009 ]
Denior pisze: czy to normalny czasookres czy mam jakiś problem
czasokres "nienormalny" a problem zapewne tkwi w jakości samych świec a raczej braku ich jakości

: śr lis 04, 2009 01:39
autor: PinkFloyd
mettenos pisze:
grandi pisze:Powiedzmy 60 tys ,
rzecz względna, w moim Mk5 od nowości czyli 5 lat a przebieg taki http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/6543

[ Dodano: Sro 04 Lis, 2009 ]
Denior pisze: czy to normalny czasookres czy mam jakiś problem
czasokres "nienormalny" a problem zapewne tkwi w jakości samych świec a raczej braku ich jakości
To, że świece sa sparwne po takim przebiegu nie znaczy ze sa ok. U mnie miały 8 lat i okazało sie, ze rozbieznosc miedzy pełnym nagrzaniem całego prętu świec BERU nowych do starych to różnica 8 sek. :blush: Jedna grzała się szybko, druga do połowy, trzecia dopiero cała po ok 15 sek. Po latach żarnik tez wypala się w świecach i sprawdzenie oporności ich da tylko odp. czy wogóle działaja. A zupełnie sprawne maja znaczenie jak temp. spada poniżej -15st. Czas zuzycia świec zależy od ilosci rozruchów, ze auto nie odpala na świecach powyzej 7 st temp. płynu to nie oznacza ze wogóle wtedy nie działaja. Po uruchomieniu zawsze jak temp. silnika jest ponizej 60st uruchamiają sie na chwile celem podgrzania komór silnika do temp. 64st lub przez ok 2 min w zależności co bedzie szybciej. Jak robisz trasy świece beda długo służyły, jak miasto nawet latem czeste odpalanie przyczynia sie do ich szybszego zużycia lub wypalenia.

: śr lis 04, 2009 01:48
autor: doggie
PinkFloyd, najważniejsze że do tej pory nie miałem najmniejszego problemu z odpalaniem w jakiejkolwiek temperaturze, dziś rano -6 st. i pali zaraz po przekeceniu kluczyka, myślę że przy niższych temp. też jeszcze będzie OK, czas zweryfikuje

: śr lis 04, 2009 01:51
autor: PinkFloyd
mettenos pisze:PinkFloyd, najważniejsze że do tej pory nie miałem najmniejszego problemu z odpalaniem w jakiejkolwiek temperaturze, dziś rano -6 st. i pali zaraz po przekeceniu kluczyka, myślę że przy niższych temp. też jeszcze będzie OK, czas zweryfikuje
Mi kiedys MK III TDI odpalał na jednej świecy żarowej przy -25st :hmm:

: śr lis 04, 2009 01:53
autor: doggie
PinkFloyd, wiem, wiem, kiedyś w passat kumpla odpalał bez żadnej świecy też w takich temperaturach, no ale teochę trza było pokręcić.

: śr lis 04, 2009 01:57
autor: PinkFloyd
mettenos pisze:PinkFloyd, wiem, wiem, kiedyś w passat kumpla odpalał bez żadnej świecy też w takich temperaturach, no ale teochę trza było pokręcić.
Po wymianie przegrzanych siec zauważyłem za ponizej -10st palił od dotknięcia- róznica może ok 0,5sek wiec żadna, nawet na chwile nie zatelebaniło silnikiem, i w czasie dogrzania od razu po rozruchu silnik wogóle nie dymił na biało w wyniku dobrego podgrzania komór spalania. Jak dobre sa to ok czasami lepeij nie wymieniać niz je ukręcić w czasie wymiany

: śr lis 04, 2009 17:42
autor: sara20.09.1987
po podłączeniu do komputera wyszlo ze są przepalone. dzis jade do mechanika .
pozdrawiam Haki ;)

: śr lis 04, 2009 18:28
autor: Haki
sara20.09.1987 pisze:po podłączeniu do komputera wyszlo ze są przepalone. dzis jade do mechanika .
pozdrawiam Haki ;)
To napisz jak po zmianie :bajer:

Pozdrawiam z Wrocławia :kwiatek: :helm:

: czw lis 05, 2009 14:47
autor: sara20.09.1987
hym niestety wymienil mi 2 świece a i tak nadal wyskakuje bład , że jedna nie działa :|
cóż trzeba kupić nowy samochód :D

: czw lis 05, 2009 18:26
autor: Rafał 21
sara20.09.1987 pisze:że jedna nie działa :|
cóż trzeba kupić nowy samochód :D

sara20.09.1987, widocznie miał tylko te dwie!i zostawił jedną przepaloną :grin: A jak już robić zakup to dwa samochody !! Bo jak się przepali świeca w nowym, to można nie zdążyć na randkę :D :D

: czw lis 05, 2009 18:45
autor: Haki
sara20.09.1987 pisze:hym niestety wymienil mi 2 świece a i tak nadal wyskakuje bład , że jedna nie działa :|
cóż trzeba kupić nowy samochód :D
Nie zmieniaj :bajer: autka .. raczej mechanika.
Jak się wymienia świece - to wszystkie... a nie robota po łebkach.
Jeśli wszystkie były już na wykończeniu to po zmianie 2 , zaraz będziesz miała akcję z inną i tak w kółko...

Pozdrawiam :kwiat: Tarammmm :helm:

: sob lis 07, 2009 22:28
autor: sara20.09.1987
wiecie moze jak usunac sadze z filtra czastek stalych?

: sob lis 07, 2009 22:31
autor: PinkFloyd
sara20.09.1987 pisze:wiecie moze jak usunac sadze z filtra czastek stalych?
Przeprogramowac ecu i wywalić filtr, lub założyć emulator i wyciąc filtr i po kłopocie na zawsze . Mozna tez vagiem wyprac opcję samooczyszczania filtra choc juz może to nie pomóc.

: sob lis 07, 2009 22:41
autor: sara20.09.1987
tylko ze bede go sprzedawac i nie za bardzo chce w niego inwestować :/