Strona 2 z 2

: ndz lis 01, 2009 16:47
autor: bajdzik90
Jeśli nie masz tych zaworków to jest to na pewno wina zatoru w nagrzewnicy. płyn powinien iść całą objętością bo gdyby tak nie było to byłby układ zapowietrzony.

[ Dodano: 01 Lis 2009 15:50 ]
bongo nie sprzeciwiam się, może masz i racje bo ja słyszałem od kilku osób wersje taką jak ja pisałem. Ale to jest mało ważne, ważne jest że bardzo często sprawia to coś kłopoty :/

: ndz lis 01, 2009 16:50
autor: pawel21_5
No a on wlasnie leci tylko tak troche. Jutro spróbuje pchnac kompresorem w nagrzewnice i moze akurat pomoze. Jak zrobie to napisze

: ndz lis 01, 2009 17:04
autor: bajdzik90
ale jak będziesz próbowałe przepchać sprężonym powietrzem to ściąg obydwa przewody żeby pchać w samą nagrzewnice i uważaj na oczy...

: ndz lis 01, 2009 17:30
autor: pawel21_5
Wiem. Własnie oba musze sciagnac bo tak to by w uklad poszlo

: pn lis 02, 2009 12:44
autor: ChabczaN
gdy przesuwasz na zimne przez nagrzewnice płyn ma caly czas obieg tylko powietrze zamiast leciec cieple leci prosto z dworu :P
jezdzisz na wodzie czy na płynie ?

: pn lis 02, 2009 13:27
autor: pawel21_5
Jezdze na plynie caly czas. No nagrzewnica ok przedmuchalem dzisiaj to powietrze idzie cala objetoscia rurki czyli nie jest zatkana. Teraz pewnie zabiore sie za termostat a wczesniej jeszcze rozkrece ta regulacje te ciegna dla pewnosci.

[ Dodano: 02 Lis 2009 20:50 ]
Koledzy termostat ok, bo jak zagrzalem auto, wentylator sie wlaczyl to waz od dolu chlodnicy byl cieply, takze termostat dobry. Ciegno regulacji zimno cieplo jest dobre linka nigdzie nie zablokowana. Tylko dalej powrot od nagrzewnicy taki letni a waz od doplywu goracy. Sprobuje jeszcze podmienic ten korek od zbiorniczka wyrownawczego. Jak myslicie chyba, ze wymiana nagrzewnicy?