10mm od afn i co teraz regulcja

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob paź 31, 2009 15:09

arwam pisze:JABcok20,

możesz nie mieć nurników.
i mógł zawisnąć wtryskiwacz wtedy jest właśnie taki objaw.
Też mam tłoko-rozdzielacz od TDI i nurniki są.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » sob paź 31, 2009 16:41

Michaś_1977 pisze:Też mam tłoko-rozdzielacz od TDI i nurniki są.
u mnie w tłokorozdiekaczuy od TDI ALH w automacie nie było nurników



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob paź 31, 2009 16:55

pompka wstępnie ustawiona na średnie przykapcanie na postoju po przygazowaniu.
samochód bardzo zrywny w dolnych obrotach

reszte musze sprswdzic bo lda mam ustawione na jakies 25% obrotu pina i brakuje paliwa na 5 przy wyższych obrotach( max 160 było 175) no i nie dymi.
po lekkim prygazowaniu słychać zawory.
gdy odpalam zimnego kopci jakiś mocno na biało( zbyt wczesny kąt) gdy sie zagrzeje jest ok

ustawienie kąta wtrysku mam w tej chwili troszke bliżej silnika niż na 9mm.

[ Dodano: Sob Paź 31, 2009 16:05 ]
t0mal pisze:u siebie będe jezszcze próbował obniżyć ciśnienie wewnętrzne w pompie, 2 razy delikatnie przebiłem zaworek w drugą stronę i zmany są na plus
napisz coś więcej. mam fale bardzo wysoka więc napewno kąt wtrysku w miera wzrostu obrotów się zwiększa. prawidłowy kąt łapie pewnie na wolnych czyt. niskich obrotach a na przy spokojnej jeździe słychać klekotanie już od ok 2500 ale nie jest bardzo głośne.

jak to wygląda u ciebie. na jaką głębokość masz wbite zaworek , czy klepanie ustaje?

[ Dodano: Sob Paź 31, 2009 16:08 ]
arwam pisze:u mnie w tłokorozdiekaczuy od TDI ALH w automacie nie było nurników
pompke kupiłem z alledrogo od jakiegoś ściemniacza pewnie.
po rozebraniu widać że byla grzebana( prawdopodobnie gościu wymienil w niej tłokorozdzielacz z głowiczką a nastawnika nie sprawdze)

można założyc do niej nurniki od 1.6td i po co one są? Żeby tłokorozdzielacz szybciej nabijał ciśnienie i ograniczało dawke w jakiś sposób?

[ Dodano: Sob Paź 31, 2009 16:25 ]
arwam pisze:daj foto pompy i powiedz czy posiada osobną regulację obrotów biegu jałowego.
jak ma dodatkową dźwignię to z GOV'a usuń najkrutszą sprężynkę to którą zakłada się na dozownik
mam dodatkowa regulacje obrotów. ale teraz jak ustawilem cięgno na ori jak było chyba nie ma sensu wyciągać ta sprężynke. chyba bede musiał odwrócić gova bo nagle sam wchodzi na obroty...
Ostatnio zmieniony sob paź 31, 2009 17:10 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob paź 31, 2009 18:02

arwam, ty miałeś pompę od 1.6 czy od AAZ? Słyszałem, że w 1.9 jest inna dźwignia dozownika w pompie.
U siebie przełożyłem zaworek od regulacji ciśnienia z pompy od 1Y, trzpień jest wbity dość płytko, jakieś 0.7mm - nieco spadły obroty na jałowym i pojawiło się dodatkowe paliwo, przy najbliższej okazjii spróbuję przebić ten od 1V i go założę, przy okazji jakie są objawy zbyt niskiego ciśnienia w pompie?



arwam

Post autor: arwam » sob paź 31, 2009 18:38

t0mal, ja u siebie i w 1.6TD i w 1.9TD miałem pompy od AAZ.
t0mal,

zaworek od tej pompy na której jeździsz zachowaj nie naruszony.
może się przydać.
skołuj sobie inny i na tamtym próbuj się bawić



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob paź 31, 2009 18:47

t0mal,
w jaki sposób wybijacie trzpień. wyjmujecie to zabezpieczenie z dolu( ten pierścień czy po prostu wbijasz razem ze sprężyna aby wybił druga górną cześć wyżej?

to co samochód robi z asfaltem na 1 to ciężko opisać( i nie kopci za bardzo zwłaszcza że mam k14 a co dopiero będzie na vnt20 :helm: )


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

arwam

Post autor: arwam » sob paź 31, 2009 18:48

JABcok20 pisze:wyjmujecie to zabezpieczenie z dolu ten pierścień
w ten sposób bo inaczej uszkodzisz sprężynkę i nici z regulacji ciśnienia wewnątrz pompy



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob paź 31, 2009 19:01

JABcok20 pisze:można założyc do niej nurniki od 1.6td i po co one są?
Po to.żeby ciśnienie nie cofało się do pompy.Jak nie masz nurników,to wtryski mogą (ale nie muszą) się częściej wieszać i wtedy występuje takie klepanie jak piszesz.

[ Dodano: 31 Paź 2009 18:03 ]
Myślę,że można założyć od 1,6 bo przekrój nurnika jest taki sam.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob paź 31, 2009 19:13

jak troche ostygnie kopci od razu na biało?
może być to spowodowane zużytym tłokorozdzielaczem?

zapomniałbym... chociaż wolałbym o tym zapomniec :crazy: silnik czasami szarpnie i zdażyło sie to na 2 biegu( 3 razy)
coś jakby spadł wąż od turbo ( tak pomyślałem) ale to nie to bo od razu chodzi normalnie.
może to jest związane z brakiem nurników? nie wiem wtrysk sie zawiesza czy cus...

[ Dodano: Sob Paź 31, 2009 18:29 ]
ARWAM o to foto pompy. Obrazek

przy okazji zrobilem małą sesje:P
Obrazek Obrazek

[ Dodano: Sob Paź 31, 2009 18:32 ]
te czrwone nakladki na kielichy sa czerwone bo tylko takie znalazłem na szrocie :helm:


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob paź 31, 2009 19:34

JABcok20, w moim jak jest zimny też po odpaleniu kopci na jasno.Później już normalnie.
Przyglądałem się wielu dieslom po odpaleniu zimnego silnika i też tak kopciły.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob paź 31, 2009 19:36

spróbuje jak Tomal zmniejszyc ciśnienie w pompie i wtedy lekko przyśpiesze do silnika.
Po odpaleniu kopci głównie na wolnych obrotach


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob paź 31, 2009 19:39

Pisząc poprzedniego posta miałem na myśli odpalanie przy niskich temperaturach na zewnątrz,tylko zapomniałem dodać :blush:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob paź 31, 2009 19:45

Pisząc poprzedniego posta miałem na myśli odpalanie przy niskich temperaturach na zewnątrz,tylko zapomniałem dodać
hm. mi kopci po odpaleniu jak jest zimny przez jakiś czas. czyli jak jest zimny i grzeje świece
Tobie poza momentem odpalenia nie kopci na bialo.

Hm tylkoze u mnie co chwile coś zmieniam to dawka to kąt wtrysku więc cały czas coś sie zmienia... (tłokorozdzielacz założyłem wczoraj)
Ostatnio zmieniony sob paź 31, 2009 19:46 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob paź 31, 2009 19:51

Jak jest zimno na zewnątrz i odpalę zimny silnik np.po nocy,to po odpaleniu kopci na biało,po czym w miarę wzrostu temperatury silnika,białe kopcenie znika.Czasami trwa to pół minuty,czasami krócej lub dłużej.
Później kopci normalnie,a jak depnę-smoła za autem :grin:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości