Strona 2 z 2

: sob paź 24, 2009 17:48
autor: misiur
aha, ale z afn'a spasuje ?

: sob paź 24, 2009 18:05
autor: mrozoo
misiur pisze:aha, ale z afn'a spasuje ?
wg mnie tak,
tu sobie poczytaj i zwroc uwage zwlaszcza na zdjecia http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... a&start=15
sam w swoim 1,9td mam uszczelke z AFN'a

: ndz paź 25, 2009 12:26
autor: arwam
Dzikuvip pisze:ustawieniach dochodzących do 2,2 bara na k24 (wiecej juz nie wydmucha)
daj ją mi to zobaczysz czy nie dmuchnie więcej. tylko nie biorę odpowiedzialności jak się rozleci :lol:
a co do tematu jak silnik jest po 87' to zakładać metalową od 1.9TD ub TDI najlepiej AFN.
jak z przed 87' to tylko taka jak być powinna lub dorabiać na zamówienie

: ndz paź 25, 2009 15:35
autor: Dziku VR6
arwam pisze:Dzikuvip napisał/a:
ustawieniach dochodzących do 2,2 bara na k24 (wiecej juz nie wydmucha)


daj ją mi to zobaczysz czy nie dmuchnie więcej. tylko nie biorę odpowiedzialności jak się rozleci :lol:
Wieże :green_fuck: tylko Ty byś pewnie 2.5 mial przy 6500 obr/min i glowice starszego typu z plytkami ja mam chydro i boje sie wyjezdzac wskazowką obrotomierza za skale bo juz mi sie 2x zdazylo to ze wypluł olej itd

: ndz paź 25, 2009 15:57
autor: arwam
Dzikuvip pisze:tylko Ty byś pewnie 2.5
nie to by było wcześniej na pułapie jakichś 4000rpm tylko że za mną to świta by nie było widać :chytry:

: ndz paź 25, 2009 15:59
autor: Dziku VR6
Wiadrami byś lał rope :smoke:

: ndz paź 25, 2009 16:06
autor: arwam
Dzikuvip pisze:Wiadrami byś lał rope? :smoke:
dokładnie i do tego szczypta TIMINGU I GOVa oraz parę modów ramy dozownika

: pn paź 26, 2009 17:14
autor: misiur
takie jeszcze pytanko: szpilki glowicy jaki mają łeb ? 12kątny, a na jaki klucz ? 17tka ?

: pn paź 26, 2009 21:47
autor: arwam
klucz SPLINE bodajże rozmiar chyba M12 ale co do rozmiaru nie jestem pewien.

i pamiętaj że szpilek od głowicy używa się tylko raz, tak że razem z uszczelką zamawiasz komplet śrub głowicy kosztuję około 40-50zł
koszt nie wielki ale masz pewność że jest wszystko jak być powinno i nie urwie Ci się przy dokręcaniu.
i pierwsze dwa etapy koniecznie kluczem dynamometrycznym bo inaczej źle to się skończy

: wt paź 27, 2009 16:34
autor: roman58
arwam pisze:klucz SPLINE bodajże rozmiar chyba M12 ale co do rozmiaru nie jestem pewien.

i pamiętaj że szpilek od głowicy używa się tylko raz, tak że razem z uszczelką zamawiasz komplet śrub głowicy kosztuję około 40-50zł
koszt nie wielki ale masz pewność że jest wszystko jak być powinno i nie urwie Ci się przy dokręcaniu.
i pierwsze dwa etapy koniecznie kluczem dynamometrycznym bo inaczej źle to się skończy
Jak są śruby ciągnione to tak.