Uszczelka pod głowicę.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
misiur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lip 09, 2009 00:09
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: misiur » sob paź 24, 2009 17:48

aha, ale z afn'a spasuje ?


http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/4C6j

mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » sob paź 24, 2009 18:05

misiur pisze:aha, ale z afn'a spasuje ?
wg mnie tak,
tu sobie poczytaj i zwroc uwage zwlaszcza na zdjecia http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... a&start=15
sam w swoim 1,9td mam uszczelke z AFN'a
Ostatnio zmieniony ndz paź 25, 2009 12:28 przez mrozoo, łącznie zmieniany 1 raz.


Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE

arwam

Post autor: arwam » ndz paź 25, 2009 12:26

Dzikuvip pisze:ustawieniach dochodzących do 2,2 bara na k24 (wiecej juz nie wydmucha)
daj ją mi to zobaczysz czy nie dmuchnie więcej. tylko nie biorę odpowiedzialności jak się rozleci :lol:
a co do tematu jak silnik jest po 87' to zakładać metalową od 1.9TD ub TDI najlepiej AFN.
jak z przed 87' to tylko taka jak być powinna lub dorabiać na zamówienie



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » ndz paź 25, 2009 15:35

arwam pisze:Dzikuvip napisał/a:
ustawieniach dochodzących do 2,2 bara na k24 (wiecej juz nie wydmucha)


daj ją mi to zobaczysz czy nie dmuchnie więcej. tylko nie biorę odpowiedzialności jak się rozleci :lol:
Wieże :green_fuck: tylko Ty byś pewnie 2.5 mial przy 6500 obr/min i glowice starszego typu z plytkami ja mam chydro i boje sie wyjezdzac wskazowką obrotomierza za skale bo juz mi sie 2x zdazylo to ze wypluł olej itd
Ostatnio zmieniony ndz paź 25, 2009 15:37 przez Dziku VR6, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

arwam

Post autor: arwam » ndz paź 25, 2009 15:57

Dzikuvip pisze:tylko Ty byś pewnie 2.5
nie to by było wcześniej na pułapie jakichś 4000rpm tylko że za mną to świta by nie było widać :chytry:



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » ndz paź 25, 2009 15:59

Wiadrami byś lał rope :smoke:


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

arwam

Post autor: arwam » ndz paź 25, 2009 16:06

Dzikuvip pisze:Wiadrami byś lał rope? :smoke:
dokładnie i do tego szczypta TIMINGU I GOVa oraz parę modów ramy dozownika



Awatar użytkownika
misiur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lip 09, 2009 00:09
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: misiur » pn paź 26, 2009 17:14

takie jeszcze pytanko: szpilki glowicy jaki mają łeb ? 12kątny, a na jaki klucz ? 17tka ?


http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/4C6j

arwam

Post autor: arwam » pn paź 26, 2009 21:47

klucz SPLINE bodajże rozmiar chyba M12 ale co do rozmiaru nie jestem pewien.

i pamiętaj że szpilek od głowicy używa się tylko raz, tak że razem z uszczelką zamawiasz komplet śrub głowicy kosztuję około 40-50zł
koszt nie wielki ale masz pewność że jest wszystko jak być powinno i nie urwie Ci się przy dokręcaniu.
i pierwsze dwa etapy koniecznie kluczem dynamometrycznym bo inaczej źle to się skończy



roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » wt paź 27, 2009 16:34

arwam pisze:klucz SPLINE bodajże rozmiar chyba M12 ale co do rozmiaru nie jestem pewien.

i pamiętaj że szpilek od głowicy używa się tylko raz, tak że razem z uszczelką zamawiasz komplet śrub głowicy kosztuję około 40-50zł
koszt nie wielki ale masz pewność że jest wszystko jak być powinno i nie urwie Ci się przy dokręcaniu.
i pierwsze dwa etapy koniecznie kluczem dynamometrycznym bo inaczej źle to się skończy
Jak są śruby ciągnione to tak.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 29 gości