Dziwne klekotanie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » pt paź 23, 2009 22:25

marcin999 pisze:tomajos1987, Tak to jest z dieslami jak ma z 500 000 km to nie masz sie mu co dziwic ze mu sie odechciewa.
Bravo!!! To chyba złota myśl. Wiele wniosłeś do tematu i rozwiałeś wszelkie dylematy nowicjusza. BRAWO!!!
Ostatnio zmieniony pt paź 23, 2009 22:25 przez Kris-THC, łącznie zmieniany 1 raz.


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

tomajos1987
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt paź 23, 2009 15:51
Lokalizacja: Poznań

Post autor: tomajos1987 » pt paź 23, 2009 22:39

No przez prawie 10 miesięcy byłem zadowolony, teraz zaczęło się komplikować :)
A co do przebiegu, to mam 133 tyś. i raczej realny jest, kupiony w polskim salonie i jeden właściciel był i to w dodatku kobieta :)



Awatar użytkownika
maryjan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 862
Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
Lokalizacja: Ostrowite city of country

Post autor: maryjan » pt paź 23, 2009 23:05

tomajos1987, spokojnie te objawy to naprawde nic groźnego musisz tylko zmienić doradców a w szczególności mechanika. TDI wbrew pozorom nie jest silnikiem zbyt skomplikowanym i dla osoby obytej w temacie nie stanowi wiekszej zagatki niźeli prosty rebus.

Co do przebiegu, nie mówie, że nie ale w końcu Kobieta i TDI to bez odpowiedniego przeszkolenia conajmniej dziwna zabawka. Zresztą nie tylko kobiety również i mężczyźni mają z tym problem....

Pozdrawiam


Dziki

Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » pt paź 23, 2009 23:56

maryjan pisze:ale w końcu Kobieta i TDI to bez odpowiedniego przeszkolenia conajmniej dziwna zabawka
Zdziwiłbyś się :bajer:


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Awatar użytkownika
maryjan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 862
Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
Lokalizacja: Ostrowite city of country

Post autor: maryjan » sob paź 24, 2009 00:02

Kris-THC pisze:Zdziwiłbyś się
Doczytaj do końca a wtedy wycinaj zdania.


Dziki

Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » sob paź 24, 2009 00:19

Czego burczysz? O jakim przeszkoleniu w ogóle piszesz? Seria to nie silnik wyczynowy żeby wymagał specjalnego traktowania, Po prostu jak dbasz tak masz i tyle. Kobiety rzadko kiedy katują diesele bo jara je ich moment i ruszanie bez kangurów w obcasach, a żeby zaraz coś popsuć to wiadomo trzeba być kretynem a tych nie brakuje czy to facet czy kobieta.


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Awatar użytkownika
maryjan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 862
Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
Lokalizacja: Ostrowite city of country

Post autor: maryjan » sob paź 24, 2009 14:56

Kris-THC pisze:Czego burczysz? O jakim przeszkoleniu w ogóle piszesz?
hmm może o takim aby przy 133 tysiącach nie wymieniać turbiny? Możę o takim, że należy wymieniać filtry przy okazji wymiany oleju?
Ot taka podstawa o której mało który użytkownik bez odpowiedniego "przeszkolenia" niestety nie chce nawet wiedzieć.

Burczysz powiadasz, ciekawe co jest gorsze to burczenie czy wycinanie zdań z kontekstu i dołączanie do nich swoich skojażeń. Nawet nie wiem jak ten spam nazwać może poprosty "płytkim spstrzeżeniem"?

Dobra koniec obrażania i spamowania. Najważniejsze aby kolega tomajos1987, zaczynał od sprawdzenia dolotu, potem zobaczymy.


Dziki

tomajos1987
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt paź 23, 2009 15:51
Lokalizacja: Poznań

Post autor: tomajos1987 » sob paź 24, 2009 15:42

Panowie, bez kłótni!
Dzięki za wskazówki jak w poniedziałek będę wiedział co jest, to napisze czy się wasze podejrzenia sprawdziły :)



Awatar użytkownika
MIT
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: czw lis 29, 2007 17:04
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

Post autor: MIT » sob paź 24, 2009 16:14

No rzeczywiście oprócz tej turbiny(którą tak na marginesie bym się nie przejmował) przy zejściu z obrotów gdy juz dochodzi do wolnych słychać ten stukot podobny do dźwięku maszyny do szycia :jezor: wsłuchajcie sie panowie bo ja nie wiem co to moze być......pzdr


Obrazek
115/285 => 138/347

Awatar użytkownika
Kywak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: czw lut 05, 2009 13:48
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Kywak » sob paź 24, 2009 20:30

MIT, tez to slyszalem, w sumie dosc dobrze to sluchac, o ile ktos sie wslucha i chce to uslyszec ;) . Nie chce wrozyc z fusow, ale moze dwumas trzepie na zejsciu z obrotow? A trzepie Ci buda i silnikiem przy gaszeniu bez wcisnietego sprzegla? Jesli nie to, to nie jest to zapewne dwumas ;) .


Było: MK2 1.9 TDI AHF+++
Było: MK4 1.9 TDI ARL+
Było: MK3 1.8T AUQ+++
Jest: Przejściowo Mk2 1.8RP

tomajos1987
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt paź 23, 2009 15:51
Lokalizacja: Poznań

Post autor: tomajos1987 » ndz paź 25, 2009 00:02

Przy gaszeniu jest też jakiś dziwny oddźwięk niż zazwyczaj, nie wiem jak go opisać, ale trochę telepie całym autem, takie jakby podskakiwanie :)



Awatar użytkownika
Kywak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: czw lut 05, 2009 13:48
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Kywak » ndz paź 25, 2009 00:41

tomajos1987, hehe, to niestety, ale witaj w klubie, dwumas Ci trzepie :) . Jak wcisniesz sprzeglo przy gaszenie, to powinno ustepowac, natomiast jesli w okolicy 2-2,5 tys. obr. i trzepie troche buda, silnikiem to srednio dobra oznaka. Jedynym pocieszeniem jest to, ze mozna z tym w miare jezdzic dopoki sie do konca nie rozsypie, tzn. jedni mowia, zeby jezdzic do konca, az sie rozleci w cholere, a inni, ze w jakis sposob skrzynia dostaje w dupe i lepiej od razu cos z tym zadzialac i badz tu madry ;) .


Było: MK2 1.9 TDI AHF+++
Było: MK4 1.9 TDI ARL+
Było: MK3 1.8T AUQ+++
Jest: Przejściowo Mk2 1.8RP

tomajos1987
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt paź 23, 2009 15:51
Lokalizacja: Poznań

Post autor: tomajos1987 » ndz paź 25, 2009 01:03

Kywak, to żeś mnie nie pocieszył. A koło dwumasowe to raczej nie jest tani wydatek, prawda?



Awatar użytkownika
Kywak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: czw lut 05, 2009 13:48
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Kywak » ndz paź 25, 2009 01:11

tomajos1987, no niestety, ale nie jest tanio, zazwyczaj jak wymieniasz dwumas, to zalecana jest rowniez wymiany tarczy sprzegla z dociskiem od razu, zeby zrobic wszystko za jednym zamachem, wtedy koszt takiej zabawy wynosi niestety okolo 2000 zl. Jasne, ze mozna wymienic sam dwumas i wtedy jest taniej, ale jaki to ma sens, jesli np. za pol roku Ci walnie sprzeglo i znowu trzeba wszystko rozbierac i sie bawic na nowo, moim zdaniem, jak cos robic, to raz, a porzadnie. Poki co, to pewnie mozesz na tym jezdzic, chyba, ze trzepanie jest bardzo wkurzajace i ciezkie do zniesienia ;) .


Było: MK2 1.9 TDI AHF+++
Było: MK4 1.9 TDI ARL+
Było: MK3 1.8T AUQ+++
Jest: Przejściowo Mk2 1.8RP

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości