Strona 2 z 2

: pt paź 23, 2009 12:31
autor: Byku21
asv albo ahf. afn tylko był w mk3 i passatach
Pisałem wyżej,że również zdarzają się AVG

: pt paź 23, 2009 12:32
autor: doggie
morfeusz86r pisze:asv albo ahf. afn tylko był w mk3 i passatach
jeszcze chyba były AVG i ASK

: pt paź 23, 2009 12:39
autor: perki
ahf

czyli zmieniac biegi w miare mozliwosci od 2,5 tys obortow , czasem pociagnac do 3 tys a jak trzeba wypedzac to mu nie zalowac ?

a i jeszcze jedno pytanko. Staram sie hamowac silnikiem i chcialem spytac czy jest to zdrowe dla niego gdy np na 4 biegu zjade do 2 tys obr i wrzuce 3 lub 2 ? gdyz wtedy oboroty wskakuja jak wiadomo wyzej cos kolo 2,5 tys . czy taki skok dla turbo nie jest szkodliwy?

: pt paź 23, 2009 14:11
autor: Maciek1988b
Mam podobny roblem jak kolega. Posiadam golfa V 1.9 TDI 105KM i również chciałbym go troszke przedmuchać ale nie wiem w jaki sposób prosze o pomoc.

: pt paź 23, 2009 14:14
autor: doggie
Maciek1988b pisze:Mam podobny roblem jak kolega.
tzn jaki masz problem? łapie notlauf?

: pt paź 23, 2009 14:24
autor: Maciek1988b
No moim problemem jest to że nie wiem tak jak kolega jak go przedmuchac .Do jakich obrotów go kręcic. Nie wiem czy turbo mi powoli nie wysiada bo gdy go podkrece do wyzszych obrotów przy zmianie biegu na wyzszy turbina świszcze jak w jakiś sporowych furach.

: pt paź 23, 2009 14:25
autor: Byku21
Staram sie hamowac silnikiem i chcialem spytac czy jest to zdrowe dla niego gdy np na 4 biegu zjade do 2 tys obr i wrzuce 3 lub 2 ? gdyz wtedy oboroty wskakuja jak wiadomo wyzej cos kolo 2,5 tys . czy taki skok dla turbo nie jest szkodliwy?
Nie jest szkodliwe...

: pt paź 23, 2009 14:27
autor: doggie
Maciek1988b pisze:No moim problemem jest to że nie wiem tak jak kolega jak go przedmuchac .Do jakich obrotów go kręcic. Nie wiem czy turbo mi powoli nie wysiada bo gdy go podkrece do wyzszych obrotów przy zmianie biegu na wyzszy turbina świszcze jak w jakiś sporowych furach.
jest na forum temat "jak jeździć dieslem", turbiny ze zmienną geometrią często pogwizdują "z dołu" i nie musi to być od razu awaria - moja tak pogwizduje już ponad 100 tyś km,

: pt paź 23, 2009 14:30
autor: Maciek1988b
mettenos pisze:
Maciek1988b pisze:No moim problemem jest to że nie wiem tak jak kolega jak go przedmuchac .Do jakich obrotów go kręcic. Nie wiem czy turbo mi powoli nie wysiada bo gdy go podkrece do wyzszych obrotów przy zmianie biegu na wyzszy turbina świszcze jak w jakiś sporowych furach.
jest na forum temat "jak jeździć dieslem", turbiny ze zmienną geometrią często pogwizdują "z dołu" i nie musi to być od razu awaria - moja tak pogwizduje już ponad 100 tyś km,
A czy mój golf ma zmienna geometrie? Tak jak napisałem mam silnik 1.9 TDI 105KM?

: pt paź 23, 2009 14:31
autor: doggie
Maciek1988b, każdy Mk5 TDI ma zmienną geometrię

: pt paź 23, 2009 16:07
autor: antojuja
1 jesli kat przypchany to w miescie sobie mozesz dmuchac
2 w trasie kat sie wypali i dopiero sie przedmucha on sam i turbina
3 ale nie zawsze to pomaga i wtedy czyszczonko

: pt paź 23, 2009 16:16
autor: doggie
antojuja, jak kat zapchany to żadna trasa już nie pomoże tylko KAT OUT

: pt paź 23, 2009 16:43
autor: antojuja
w 100% racja :pub: