: pt paź 23, 2009 12:31
Pisałem wyżej,że również zdarzają się AVGasv albo ahf. afn tylko był w mk3 i passatach
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Pisałem wyżej,że również zdarzają się AVGasv albo ahf. afn tylko był w mk3 i passatach
jeszcze chyba były AVG i ASKmorfeusz86r pisze:asv albo ahf. afn tylko był w mk3 i passatach
tzn jaki masz problem? łapie notlauf?Maciek1988b pisze:Mam podobny roblem jak kolega.
Nie jest szkodliwe...Staram sie hamowac silnikiem i chcialem spytac czy jest to zdrowe dla niego gdy np na 4 biegu zjade do 2 tys obr i wrzuce 3 lub 2 ? gdyz wtedy oboroty wskakuja jak wiadomo wyzej cos kolo 2,5 tys . czy taki skok dla turbo nie jest szkodliwy?
jest na forum temat "jak jeździć dieslem", turbiny ze zmienną geometrią często pogwizdują "z dołu" i nie musi to być od razu awaria - moja tak pogwizduje już ponad 100 tyś km,Maciek1988b pisze:No moim problemem jest to że nie wiem tak jak kolega jak go przedmuchac .Do jakich obrotów go kręcic. Nie wiem czy turbo mi powoli nie wysiada bo gdy go podkrece do wyzszych obrotów przy zmianie biegu na wyzszy turbina świszcze jak w jakiś sporowych furach.
A czy mój golf ma zmienna geometrie? Tak jak napisałem mam silnik 1.9 TDI 105KM?mettenos pisze:jest na forum temat "jak jeździć dieslem", turbiny ze zmienną geometrią często pogwizdują "z dołu" i nie musi to być od razu awaria - moja tak pogwizduje już ponad 100 tyś km,Maciek1988b pisze:No moim problemem jest to że nie wiem tak jak kolega jak go przedmuchac .Do jakich obrotów go kręcic. Nie wiem czy turbo mi powoli nie wysiada bo gdy go podkrece do wyzszych obrotów przy zmianie biegu na wyzszy turbina świszcze jak w jakiś sporowych furach.