jaki akumulator do mk4 TDi

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » śr paź 21, 2009 18:03

74 Ah w zupełności wystarczy, marki Centra, Bosch lub Varta, żadnych Eurostartów, Topli, Banerów i innych śmieci. Ja swojego czasu w AFN miałem 64 Ah i odpalał przy -28 bez problemu.



Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Post autor: Rafał 21 » śr paź 21, 2009 18:54

krzysiupl pisze:myslalem nad tym boschem albo cntra futura 77ah
krzysiupl, polecam future . Można kupic juz za 330 żł. W ubiegłym roku kupiliśmy za 319 zl. Ijest OK.. Nawet sprzedawcy polecają future! Twierdząc ze Bosch jest produkowany na Słowacji itp. :grin:


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

Awatar użytkownika
krzysiupl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr lis 01, 2006 13:01
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: krzysiupl » śr paź 21, 2009 18:57

decyzja podjeta, centra futura 77ah dzieki za odpowiedzi,pozdrawiam



Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Yaro1981 » śr paź 21, 2009 19:21

[/quote]
zelowe nie są akumulatorami rozruchowymi wiec nie nadają sie do startu .
zelowe nadają sie do głębokich rozładowań np. na łódkach
[/quote]

od kiedy to akumulator żelowy nie jest rozruchowy :chytry:
jak przyjdzie mi wymieniac akumulator to tylko na taki



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » śr paź 21, 2009 20:34

Rafał 21 pisze:Bosch jest produkowany na Słowacji
bo tak jest. przynajmniej ja mam taki akumulator. Kupiony na wyprzedaży niestety ale nigdy nie miał 100% sprawności widocznie musiał długo leżeć w sklepie.

Mam w jednym samochodzie centre exide czy cos takiego z 2000r i jeszcze dobrze sie trzyma. Także wbrew obiegowym opiniom są to dobre akumulatory. No i polskie (chyba).


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

ilio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pn lis 13, 2006 01:30
Lokalizacja: Bytom

Post autor: ilio » śr paź 21, 2009 21:12

mettenos pisze:
ilio pisze:
akumulator może założyć nawet 105 Ah tyle tylko ze wejdzie max 75 Ah bo nie ma więcej miejsca.

Zapamiętajcie raz na zawsze : Większy akumulator nie zaszkodzi ale za mały zniszczy sie szybciej niż się wam wydaje .
wejdzie i 85 Ah bo jest tej samej wielkości - niedawno sprawdzałem

za duży aku też nie może być bo będzie niedoładowany

[ Dodano: Sro 21 Paź, 2009 ]
ilio pisze: Zapamiętajcie raz na zawsze
ale żeś wypalił z nowiną
ja wypaliłem

a ile akumulatorów sprawdziłeś ze twierdzisz ze za duży akumulator bedzie niedoładowny ?

poczytaj dokładnie instrukcje obsługi razem z kartą gwarancyjną , tam wszystko pisze o ładowaniu



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10585
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » śr paź 21, 2009 23:03

ilio, nie będę się z tobą licytował na ilości akumulatorów



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » śr paź 21, 2009 23:08

żelowy jest :bigok: kiedyś miałem okazje wypróbowac jak mój padł na mrozie a brat miał taki w aucie z rozbudowanymsystemem nagłaśniającym, akum był 75Ah ale prąd rozruchowy to masakra :grin: 976A . jak przy -10st go podłaczyłem to nie czekałem na świece żarowe auto odpaliło od musniecia a rozrusznik kręcił jak szlifierka :hmm: tylko ta cena :crazy:
Ostatnio zmieniony śr paź 21, 2009 23:08 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » śr paź 21, 2009 23:16

Rafał 21 pisze:Bosch jest produkowany na Słowacji itp.
Japońskie amortyzatory Kayaba w Czechach,Opel w Gliwicach,A VW nawet w Brazylii czy innym Meksyku:bajer:
Argument do dupy :blush:



Awatar użytkownika
PacekPlacki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: pn sie 28, 2006 21:29
Lokalizacja: PŁOCK

Post autor: PacekPlacki » czw paź 29, 2009 22:39

mam problem wywaliło mi alternator , wymieniłem regulator napiecia kontrolka łądowania zgasła a alternator dlaej nie ładuje auto to Sharan 2001 rok tdi 116 automat jaka może być przyczyna czy jest jeszcze może jakieś zabezpieczenie na układzie elektryczynm w razie awari regulatora może jakiś przekaźnik albo cos w tym rodzaju ????



Awatar użytkownika
erikt65
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: sob gru 13, 2008 19:58
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: erikt65 » pt paź 30, 2009 00:25

A ja polecam KAGER vertiGO (CA-CA) robi go bosch.
http://www.kager.pl/kager/web/pl/home/c ... newsId=264
Mam takiego ponad rok i jestem bardzo zadowolony a dużo jeżdżę po mieście na bardzo krótkich odcinkach no i aku daje rade.



Awatar użytkownika
daruhe
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: sob lip 11, 2009 11:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: daruhe » pt paź 30, 2009 01:15

ja mam centra futura 74Ah 680Ah jakos tak;) i jest o niebo lepiej niz na starym;) polecam
Ostatnio zmieniony pt paź 30, 2009 01:15 przez daruhe, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf mk4 1.9 TDI 110PS
[img]http://lkt.pl/images/signatures/18796199314b30b4644d799.jpg[/img]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=265310[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 88 gości