Strona 2 z 2

: czw paź 08, 2009 20:05
autor: raf-gog
Panowie drodzy co do cykania....

Mam mk II 1,6 TD i cos mi w nim kur..... cyka dokladnie robi cyk cyk cyk :bajer: myslalem ze to jakies przewody czy jakies inne ustrojstwo ale demontujac deske rozdzielcza odpalilem furmakne bez niej i tam dalej cyka. Cykanie jest z prawej strony tak jakby zaraz za deska (od storny pasazera siedzac w aucie) wydaje mi sie ze jest glosniejsze jak silnik jest zimny, al enie jest to potwierdzone glebszym wsluchiwaniem sie bo przewaznie podkrecam radio jak mnie to juz wkor.... zauwazylem rowniez ze razem ze zwiekszaniem obrotow cykanie jest coraz szybsze na postoju jest cyk (sek) cyk (sek) cyk a jak jade z okolo 2,5k obrotow jest cykcyk nawet tak jakby sie cykadelka zlewaly:)

W suemi nei przejmuje sie tym od strony mechanicznej dltego tez nei pisalem o tym ale skoro jest juz temacik:) moze ktos doradzi??

: czw paź 08, 2009 21:41
autor: trebron7
andrew.zbyrko czy możesz podać jakie pozytywy otrzymałeś po zalaniu syntetyka, powiem, że ten temat mnie bardzo interesuje, pozdr

: czw paź 08, 2009 23:13
autor: andrew.zbyrko
trebron7, turbo szybciej się wkręca, silnik "ładniej" pracuje, szybciej gaśnie kontrolka oleju po odpaleniu, lekko wzrosły obroty biegu jałowego, po przejechniu 1000km lekko poprawiła się moc i poprawił się gang silnika - nie wiem jaka mogła być przyczyna; może zapieczone pierście albo hydraulkia w głowicy odżyła??