Problem z odpaleniem z rana

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

glowka123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz lip 12, 2009 10:41
Lokalizacja: żnin

Post autor: glowka123 » wt paź 06, 2009 17:37

witam ja mam podobny problem ale:

-swiece sa ok

-bezpiecznik swiec ok

-przekaznik tez

na forum mialem temat swoj w ktorym pytalem sie o wymiane paska rozrzadu mkII diesel.wymienilem go sam.koledzy z forum proponowali mi takze ustawienie katu wtrysku ja na poczatku nie zwaracalem uwagi na te sugestie ale jednak pojechalem i niby koles ustawil mi w warsztacie a sa takie efekty teraz:

-wiecej pali na bank bo widac po wskazowce

-ma mula

-ciezko odpala rano i musze wyciagnac te :"ssanie"

-obroty na rozgrzanym silniku i wylaczonych odbiornikach i swiatlach sa 900-1000

-jak wyciagne ssanie to spadaja do normalnego 850 jak bylo zawsze

jednym slowem jest gorzej i to o wiele



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » wt paź 06, 2009 18:22

glowka123, a ten mechanik w jaki sposób c ustawił kąt wtrysku ?? Wkręcał zegar w pompę czy tez zakładał czujnik pizoelektryczny na przewód WC i świecił lampa stroboskopową ?? Coś mi się wydaję, ze jest za wczesny ka wtrysku i dlatego muła łapie i tym samym więcej pali, bo musisz go mocniej deptać ;)

Jak zmieniałeś rozrząd to na pewno wsio po znakach ustawiłeś, nic nie przeskoczyło ??



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » wt paź 06, 2009 19:22

glowka123 pisze:ciezko odpala rano i musze wyciagnac te :"ssanie"
Jezeli ci lepiej pali po wyciągnięciu cięgła przyspieszacza to masz ewidentnie opużniony kąt wtrysku .Paliwo jest wtryskiwane pużniej niż powinno.Jedż do tego który ci ustawiał niech jeszcze raz sprawdzi bo z tego co piszesz jest nie tak jak powinno być .


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

glowka123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz lip 12, 2009 10:41
Lokalizacja: żnin

Post autor: glowka123 » śr paź 07, 2009 10:15

Lukas-182 pisze: Jak zmieniałeś rozrząd to na pewno wsio po znakach ustawiłeś, nic nie przeskoczyło ??
nic zero.zakladalem pasek 2 razy bo za pierwszym w obudowie sprzegla kolo zamachowe sie lekko przestawilo a za drugim razem wbilem tam kolek drewniany i zalozlylem wszystko ok(zrobilem na starym pasku znaki na wszystkich kolach czyli walu rozrzadu i pompy i na zamachowym.
Lukas-182 pisze:glowka123, a ten mechanik w jaki sposób c ustawił kąt wtrysku ?? Wkręcał zegar w pompę czy tez zakładał czujnik pizoelektryczny na przewód WC i świecił lampa stroboskopową ??
nie wiem zostawilem mu samochód i poszedłem zapłacić rachunki.co za gej z tego mechanika

a te podwyższone obroty co moga oznaczać??
Ostatnio zmieniony śr paź 07, 2009 12:00 przez glowka123, łącznie zmieniany 1 raz.



kkciu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz maja 24, 2009 20:30
Lokalizacja: Zagłębie

Post autor: kkciu » wt paź 13, 2009 20:58

Witam ja mam podobny problem mam golfa 3 tdi 110km z rana przekręcam kluczyk zapalają się kontrolki i od razu po 2 sekundach gaśnie mi kontrolka od świec druki raz tak samo 3 raz tak samo itd w końcu próbuje odpalić i mieli i mieli i nic filtr wymieniony bezpiecznik 80A sprawny gdzie szukać przekaźnika od świec? może to być od niego?



glowka123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz lip 12, 2009 10:41
Lokalizacja: żnin

Post autor: glowka123 » śr paź 14, 2009 08:59

nie wiem jak To jest w mK III ale też pewnie od strony kierowcy pod kierownica są.sprawdz czy grzeje Ci Świece po przez odłaczenia kabla zasilającego od ostatniej świecy i podłacz pod niego żarówke i zobacz jak szybko ci zgaśnie.druga myśl to może czujnik temperatury świec może być do kitu.albo świece nie grzeja lu ten nieszczesny kąt wtrysku za póżny
Ostatnio zmieniony śr paź 14, 2009 09:01 przez glowka123, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Glonek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw sie 27, 2009 16:07
Lokalizacja: Krotoszyn
Kontakt:

Post autor: Glonek » ndz paź 18, 2009 11:26

Mam taki sam problem z odpalaniem. W czwartek silniczek chodzil jak igła, palił na tyk a w piątek rano już nie odpalił... Świece sprawdzane, grzeją, paliwo dochodzi, mogę kręcić rozrusznikiem nawet 5 minut i tylko kupa dymu. Znajomy mówił mi, że wtryski mogły się skończyć ale nie wiem...



arwam

Post autor: arwam » ndz paź 18, 2009 13:53

lukalex pisze:a jakie powinno być prawidłowe ciśnienie?
minimum 28bar nominalnie 32bar.
rozrzuty nie większe niż 3bary żeby to ładnie chodziło



lukalex
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz gru 14, 2008 20:28
Lokalizacja: Inovwrocław
Kontakt:

Post autor: lukalex » ndz paź 18, 2009 13:54

u mnie przyczyną było paliwo, oraz filtr paliwa. Wymieniłem filtr zalałem innego paliwa i odpala ładnie.



Awatar użytkownika
Glonek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw sie 27, 2009 16:07
Lokalizacja: Krotoszyn
Kontakt:

Post autor: Glonek » ndz paź 18, 2009 15:04

Wsumie możliwe, że wina paliwa, bo dzień wcześniej lałem do pełna. Tankowałem na Bliskiej (to samo paliwo co na Orlenie) no ale różnie bywa...



lewy2435
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: śr mar 18, 2009 22:22
Lokalizacja: Piotrków tr
Kontakt:

Post autor: lewy2435 » ndz paź 18, 2009 17:17

podepne sie pod temat..mam taki problem z moim tdi.gdy go kupiłem była odłączona kostka od tego bodajze bezpiecznika na podszybiu{podgrzewanie cieczy chłodzącej}z racji tego ze lubie miec szybko cieplutko w aucie przy zerowej temp podpiąlem tą kostke.i niewiedziec czemu silnik zaczał nierówno chodzic a ten bezpiecznik był taki gorący jakby sie miał za moment spalic.wiec w koncu odpiołem tą kostke.moje pytanie brzmi czy to normalne?czy poprostu jakies zwarcie??



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » ndz paź 18, 2009 19:42

Glonek pisze:Znajomy mówił mi, że wtryski mogły się skończyć ale nie wiem...
Mało prawdopodobne ,wtryski nie kończą się tak nagle.Najprawdopodobniej spaliły ci się świece żarowe ,ewentualnie bezpiecznik tych świec.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
A_X_E
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: pt paź 02, 2009 16:09
Lokalizacja: gorzow Wlkp
Kontakt:

Post autor: A_X_E » ndz paź 18, 2009 20:25

Chlopaki SPOKOJNIE!!!! miałem i mam to samo:) po 1 Naładuj baterie do pełna po 2 no niestety to diesel zawsze z rana na zimnym jesien zima i wosna odpala tak samo trzesie nim z ruru leci dym(na zimnym silniku nie przepala calego paliwa) po odpaleniu dodajcie troche gazu niech pochodzi 15s na obrotach niewielkich i bedzie ok:) ale teraz to podstawa jest dobra bateria i nie olej opalowy w baku:) Możeie szukac gdzie chcecie ja mam tego traktorka juz 2 lata:) 1.6D i to u nich normalne w lato jak btylo cieplo odpalam super prawda:) problemy zaczely sie niedawno?:) nic z tym niezrobisz to wlasnie Golfy 1.6 pokochasz je za to albo odrazu sprzedaj i kup benzyne:)



arwam

Post autor: arwam » ndz paź 18, 2009 23:43

A_X_E,

nie gadaj mi tu głupot bo miałem już nie jedno TD i nie ma czegoś takiego jeśli silnik jest tip top.

albo masz na którymś garczku mniejszą kompresję albo któryś wtryskiwacz już nie domaga. jak masz silnik w stanie idealnym to nie ma czegoś takiego jak przebieranie po rozruchu, chyba że mówimy o syberyjskich mrozach poniżej -30*C
w swoim zielonym golfie miałem 1.6TD zrobiłem remont i nie przebierał po rozruchu.
mam w domu drugiego golfa z silnikiem 1.6TD JR.
nawet w duże mrozy nie przebiera mimo przebiegu blisko 700kkm po drodze jeden "szwedzki" remont przy 600kkm
miałem 1.9TD AAZ też osobiście w nim remont robiłem bo tak robię z każdym silnikiem lub autem które ma zostać u nas w domu.
przy -20*C odpalał bez przyspieszacza na dotyk przy tej temp już delikatnie przebierał ze schowanym przyspieszaczem, ale nie przerywał tak że jeden z garów nie palił wogóle tylko dało sie delikatnie wyczuć nie równomierną pracę poszczególnych cylindrów. po wyciągnięciu przyspieszacza w takiej temp palił i na dotyk i zero przebierania.
teraz wkładam 1Z i też mu remoncik zafundowałem włącznie w nowymi panewkami szklankami, i wszelkimi uszczelnieniami.
i sądzę że też nie będzie przebierał jeśli pompa wtryskowa będzie cacy bo tu uż są wymaganie znacznie większe w stosunku do pompy niż w TD



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 163 gości