115KM AJM Nie odpala, POMOCY

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

matsta1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt maja 15, 2009 22:28
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matsta1 » śr wrz 30, 2009 17:19

No aku bylo ladowane samochod odpalil ale na drugi dzien aku znow byl padniety. Nastepne ladowanie nic nie dalo bo aku bardzo szybko sie rozladowal. Dzis mechanik powiedzial ze z tym aku jest cos nie tak bo raz sie laduje potem znow nie itp. Auto bylo holowane do niego. Jutro bd cos wiecej wiedzial. Objawy takie jak w pierwszym poscie tylko ze juz w ogole nie odpalil. Teraz tak jaki aku kupic? On moze mi dac jakis 74Ah, firma cos jak centra jakas polska ale nazwa bardzo dziwna nie pamietam za 280zl. Jaka firme polecacie? I czy oplaca sie brac wiekszy niz 72Ah?



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » śr wrz 30, 2009 22:49

matsta1 pisze: Dzis mechanik powiedzial ze z tym aku jest cos nie tak
czyli rozumiem że na nowym (innym) aku próbowałeś i auto zapala, tak?



Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Post autor: WRHZ » czw paź 01, 2009 15:51

Aku "dziewne nie moze" byc w stylu raz sie laduje raz nie :) Moze byc padniete i nie trzyma pradu a moze cos w aucie (jakis odbiornik go rozladowuje)... zeby Cie koles nie naciagnal na nowy bez potrzeby



matsta1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt maja 15, 2009 22:28
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matsta1 » czw paź 01, 2009 16:00

Za dwie godz jade po autko. A wiec tak przewody paliwowe i filtry zapchane, do wymiany. Aku na razie zostanie ale za miesiac tez do wymiany i 4 swiece bo wyglada na to ze auto w ogole nie bylo serwisowane. Rozrzad jak najszybciej do wymiany. Poza tym mechanik powiedzial ze silnik to padaka tylko ze jeszcze niedawno autko bez problemu robilo A3 tdi110km i nie bylo jakis objawow spadku mocy itp. Wiec trzeba bedzie u kogos porobic logi i jesli wyjda fatalnie to po kolei naprawiac. Jest na forum jakis mechanik z Rybnika lub okolic ktory mogl by sie podjac w razie czego napraw ? Bo mimo wszystko jesli bedzie to zle wygladac to chcial bym kogos kto zdobyl juz zaufanie forum, zeby nie dac sie oszukac jakiemus partaczowi.

[ Dodano: 01 Paź 2009 18:23 ]
Zaplacilem 200zl. Filtr jakos niecale 70zl, przewody byly czyszczone. Bak dalej jest zasyfiony czyms gestym i czyszcenie 150zl bedzie kosztowalo jesli chce, powiedzial ze moge zalac ze dwa razy do pelna potem zobaczyc filtr znow i jak bd ok to czyszczenie baku nie bedzie konieczne chyba ze bede chcial miec idealny. Koszt wymiany rozrzadu ok 800zl kompletnego z pompa, olej texaco czy cos takiego jest dobry? bo takowy moze mi zalac przy okazji wyminay czyjnika oleju bo cos zle dziala lub termostat, na kompie olej wyszedl blado tak jakby byl jakis bardzo zlej jakosci. Do baku musiala byc lana jakas gnojowka heh Pompowtryski miale tolerancje ok 0.32 0,28 0,00 0.52 ten byl najgorszy powiedzial mi ze on by je tak zostawil ze zle nie jest. Aku mam sobie zostawic stary a na zime jakby co to wymiana. Jakies spostrzezenia ? co by sprawdzic w zwiazku z tym ze auto latalo na jakims syfie a poprzedni filtr paliwa byl wart ok 15zl



Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

115KM AJM Nie odpala, POMOCY

Post autor: specWROC » wt wrz 03, 2013 18:05

witam mam borke ajm i nawiązując do problemów z odpalaniem u mnie jest tak że rano przy temperaturze na dworze 10 stopni odpala za pierwszym razem ale muszę przytrzymać dłużej kluczyk i kręci nie równo po prostu nie jednym ciągiem ale po odpaleniu nie szarpie silnikiem nie przerywa itp, proces samego kręcenia jest nierówny, pytanie dodatkowe czy komputer po podłączeniu wykazuje uszkodzone pompowtryski albo spalone świece??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 213 gości