Strona 2 z 12

: sob paź 10, 2009 14:39
autor: Biperr0
Ogólnie mój AAZ na turbie k14 wychodzi podobnie jak Vento od kolegi piotrekgal Też mam wyciągnięty ten *#cenzura#* który tak muli.Jedyny mój mankament to jeszcze przyczepność.... jeżdże narazie na zimówkach 145/80/13 i 155/80/13 :P Oszczędnie i dynamicznie :PP Ale po zimie zakładam opony na moje poszerzane stalówki :grin:

: sob paź 10, 2009 16:36
autor: t0mal
Biperr0 pisze:narazie na zimówkach 145/80/13 i 155/80/13
Widzę że oszczędzasz sprzęgło :p :)

: sob paź 10, 2009 18:49
autor: Biperr0
Dzikuvip pisze:
Biperr0
To Ty kupiles odemnie ta turbine?
Jeżeli ta aukcja której link posłałem była Twoja no to chyba tak :P

: sob paź 10, 2009 20:21
autor: Dziku VR6
No to moja:) zakladaj i podziel sie z nami jakie sa roznice :bigok:

: śr paź 21, 2009 09:44
autor: Biperr0
Sobota 17 niestety skrzynia mi poszła.... Miałem do wymiany uszczelniacz na jednej osi przez co cieknął mi olej no i chyba go już zabrakło.... wysprzęglik sie rozleciał(zatarł) i tak zakleszczyło mi wałem że nie idzie nim ruszyć. Także prace nad turbem zostały wstrzymane :grrr:

: śr paź 21, 2009 10:56
autor: arwam
Biperr0,

w razie czego mam skrzynię 4T na sprzedaż z flanszami 100mm czyli takimi jak u ciebie

: śr paź 21, 2009 12:55
autor: Biperr0
Dzieki przemyśle to. Chociarz moja skrzynia mi sie podoba fajne ma przełożenia. Przynajmniej narazie mi to wystarczy. Jedynie to co bym chciał poprawić to jakiś short shifter zrobić. No i co najwarzniejsze dla mnie to chyba na skrzyni 4-o biegowej wiecej pali niz na 5-o.... prawda ? :)

: śr paź 21, 2009 14:45
autor: Dziku VR6
4-biegowej to nawet nie ma sensu zakladac, tak jak pisze arwam, 4T zakladaj . najlepsza do tych silnikow, Ty chyba tez taką masz nawet, ja tez taką posiadam na sprzedaż za smieszne pieniądze:D

: śr paź 21, 2009 18:02
autor: arwam
Biperr0, CHD i 4T mają te same przełożenia

: śr paź 21, 2009 22:39
autor: Biperr0
Sorki za moje amatorstwo.... Myślałem że 4T to czwórka :P Ale wydaje mi sie że własnie taką mam. Nie pamiętam dokładnie oznaczenia bo ostatnio czytałem jak dorabiałem osłone pod silnik jakieś 2 tygodnie temu. W poniedziałek sie będe za to brał bo narazie nie mam z kim tego zrobić ani miejsca bo mój garaż jest niestety za mały na takie naprawy..... :grrr:

[ Dodano: 21 Paź 2009 22:42 ]
Jeszcze dostałem od kolegi z benzyny 1,8 na monowtrysku skrzynie ale nie pamiętam oznaczenia... podajrze T.... coś tam:P ale to chyba nie będzie za dobra skrzynia?

: śr paź 21, 2009 22:44
autor: PACO
Jeszcze tydzień temu jeżdziłem na k14 a teraz na k24 i nie żałuje zamiany,a co do turbodziury to wcale nie jest tak żle jak myślałem. :grin:

: śr paź 21, 2009 22:48
autor: arwam
Biperr0,

daj foto tbliczki z dołu to Ci powiemy. ważna jest jeszcze średnica flanszy przegubów wewnętrznych.
w golfe dwójce może być za mała w zależności od wersji ale nie musi tak być

[ Dodano: 21 Paź 2009 22:49 ]
Biperr0 pisze:Jeszcze dostałem od kolegi z benzyny 1,8 na monowtrysku skrzynie ale nie pamiętam oznaczenia... podajrze T.... coś tam:P ale to chyba nie będzie za dobra skrzynia?
prawdopodobnie nie ale to powiemy Ci na 100% jak dasz jej oznaczenie.
wtedy się zerknie gdzie trzeba i zobaczy na przełożenia

: czw paź 29, 2009 12:49
autor: Biperr0
Skrzynie którą mam w aucie ma numer 4S060426 a tą co dostałem od kolegi ma numer ATH120702.Która lepsza ?

: czw paź 29, 2009 13:15
autor: piori
Na pewno lepsza będzie ATH, szczególnie jeśli modzisz coś przy silniku, bo jest dłuższa - przy tej samej prędkości silnik kręci się wolniej i jest ciszej w aucie, a prędkość maksymalna na każdym biegu jest większa.
4S jest trochę za krótka do modzonego silnika, za często trzeba mieszać biegami i w trasie silnik bardziej się "piłuje" na wysokich obrotach.