Strona 2 z 2

: śr paź 07, 2009 01:07
autor: antojuja
z obrotami fakt wariuja ale i dawka paliwa tez zbyt mocno sie zmienia i za duza na jalowym, na klimie dawka sie stabilizuje i jest ok niepokoi mnie lekko 2cyl w 13 grupie nie miesci sie w normie (-2 do +2), sprawdz tez kat wtrysku

: śr paź 07, 2009 16:09
autor: MarcinRoz
antojuja pisze:sprawdz tez kat wtrysku
to chyba, jak mniemam , jedynie w silnikach na VP a nie PD :chytry:
po zmianie rozrządu jest troszkę lepiej. Muszę jeszcze ustawić na "0" kąt synchronizacji bo obecnie skacze "-1,1" do "-1,7"
Robiłem też logi EGR-a w BS i zauważyłem, że gdy jest zamknięty to drgań nie ma wcale! gdy już się otworzy drgania powracają :crazy: ....czyżby to ta nieszczęsna "plecionka" jednak???Podczas jazdy gdy przyśpieszam wydech wchdzi w wibracje i słychać wymowne "bbbuuu" ręce opadają :panna:

Odnośnie kąta synchronizacji kieruje się danymi z http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t74986. ... hronizacji

: czw paź 08, 2009 00:38
autor: antojuja
MarcinRoz pisze:to chyba, jak mniemam , jedynie w silnikach na VP a nie PD :chytry:
sorki rutyna i pospiech

: pt paź 16, 2009 17:18
autor: piter_s
MarcinRoz pisze:Podczas jazdy gdy przyśpieszam wydech wchdzi w wibracje i słychać wymowne "bbbuuu" ręce opadają :panna:
no to ja mam to samo w mk3 1z też już przerabiałem temat poduszek i dalej to samo, też drgania przechodzą na wydech i kierownice, wydech nowy.
mam jeszcze jedną opcję, koło pasowe na wale, niby nie giba się ale przy obrotach 1500-2000 mam drgania i uuuuuuu.
wszystkie ustawienia są ok, kąt itd.

: pt paź 16, 2009 19:26
autor: scols11
piter_s pisze:wszystkie ustawienia są ok, kąt itd.

A ile silnik ma obrotow??

: pt paź 16, 2009 20:46
autor: piter_s
scols11 pisze:
piter_s pisze:wszystkie ustawienia są ok, kąt itd.

A ile silnik ma obrotow??
jest ok ok 900
ale mówię o buczeniu i drganiach w zakresie 1500 - 2000 obr.

: śr sty 13, 2010 13:09
autor: MarcinRoz
piter_s, ruszyło się coś w temacie bbuuuuczenia??

: śr sty 13, 2010 18:39
autor: ZbyszekGolf
Witam moze koło dwumasowe się kończyć

: czw sty 14, 2010 01:19
autor: MarcinRoz
ZbyszekGolf pisze:moze koło dwumasowe się kończyć
temat bujania już po części rozwiązany... to wina pompek(korekcje na dwóch przy granicy dopuszczalności). Po zalaniu 2 razy kotła z formułą STP jest o niebo lepiej :bigok: . Teraz głównie zajmuję się problemem buczenia z filtra powietrza( także na biegu jałowym- w garażu efekt basu) i dziwnym odgłosem(metalicznym) z turbiny( pojawia się jak wkręca siE suszarka na obroty). Dźwięk ten słyszalny jest też w środkowym tłumiku.

: pt sty 15, 2010 00:32
autor: gregorion
Kolego MarcinRoz o jakie pompki Ci chodzi i co z nimi nie tak. Mam identyczny problem buczenia i rezonansu tłumika. Sprawdzałem już wszystko i nic. Może nakreślisz szczegóły, to paru osobom życie uratujesz.

: pt sty 15, 2010 02:01
autor: MarcinRoz
gregorion pisze:o jakie pompki Ci chodzi
to taki żargon. Chodzi mi o pompowtryskiwacze. Ty masz silnik na pompie rotacyjnej więc temat "pompek" Cię nie dotyczy. Ojj ten temat "buuuczenia" o zgrozo ciężki do określenia. Trzeba by było wymienić z pół części układu wydechowego ( i to na chybił trafił ) aby dojść końca. Teorii jest tyle ilu użytkowników. Na tyle ile czytałem w golfinach(sam też miałem III AFN, ale mnie ten problem ominął) to często był problem z dolotem powietrza do turbiny, bądź jeden z tłumików się rozleciał... ewent. tzw. "plecionka" czyli łącznik elastyczny przed katalizatorem. Będę coś modził niebawem, więc jak uda mi sie rozwiązać ten problem dam znać co i jak. Oby się udało...W trójce nie miałem tylu problemów co w tym przereklamowanym audi... no chyba , że to auto ma już ponad 500 tysi przebiegu... w co mogę uwierzyć..

: pt sty 29, 2010 22:56
autor: kaiserman
Witam mam pytanko koelgo jaki zalałeś STP dokładnie??
mi bardzo mocno telepie silnikiem i się zastanawiam czy to nie przez pompowtryski? tylko na zimnymm na ciepłym niccccccc dziwne bardzo sam mechanik sie dziwi... bo tak wciskam sprzegło niesłychać on mówi ze racze dwumas mocno wywalony ale niewieee czemu na ciepłym jest idealnie

: sob sty 30, 2010 18:55
autor: MarcinRoz
kaiserman, kolego masz zrobiony program czy zmienione graty? kto to robił?