Strona 2 z 2

: pt wrz 11, 2009 16:14
autor: 00mily00
Spotaklem sie ale przy furce ojca znaczy sie w mercedesie 124 i ogolnie temp podchodzila nawet do 110 - 120 ogolnie chlodnica byla juz tak zawalona ze nie dawała rady tak to jest jak sie uzywa preparatow do zatkania malych dziur w chlodnicy co sie okazuje dobre jest ale na krutka mete. Moze to jest przyczyna :chytry:

: pt wrz 11, 2009 16:32
autor: Markus VII
Dzięki to może być chłodnica ale jest sposób na oczyszczenie czy tylko wymiana
nowa nie bardzo bo to pewnie sporo kosztuje?? :blush:
00mily00,

[ Dodano: 11 Wrz 2009 16:57 ]
Stara chłodnica może być w zbliżonym stanie :bigok: dlatego pytam o oczyszczenie ? :bajer:
Jak go kupiłem to już miał dziwne objawy :blush: :bigok: ale jeżdił do momentu wywalenia korka ze zbiorniczka wyrównawczego i tak z mięsiac stoi i czeka na mechaniora
nie mam z nim łączności bo bym go spytał ale on i tak :goof: jak nie zobaczy to :grrr: pewnie przez neta czy telefo mi nic nie powie
Obecnie furkam Golfem Mk3 w tdi i coś si.e nadmuch spitolił
wczraj jeszcze działał na 1,2 i4 3 nie chodzila a dziś już nic nie chodzi
pozdrawiam

: pt wrz 11, 2009 20:20
autor: Neoarti
kolega miał podobną jazdę z układem chłodzenia szukaliśmy po kolei i nic konkretnego mi mogliśmy znaleźć płukanie chłodnicy, termostat zastanawialiśmy się już nad głowicą okazało się że luźny był wirnik pompy wodnej jak się autko solidnie nagrzało ślizgał się po ośce pierwszy raz coś takiego widziałem po wymianie pompy wszystko jest OK

: pt wrz 11, 2009 22:29
autor: 00mily00
W ojca przypadku zostala chlodnica wymieniona. A jesli chodzi o nawiew w tym tdi to czestym skutkiem jak slyszalem jest zawalony filtr kabinowy przeciwpylkowy co moze doprowadzic do uszkodzenia nawiewu

: sob wrz 12, 2009 11:26
autor: Axel_1
Latem to wskazówka temp szła szybko do 90 st. tak max po 4 km, jak sie zrobiło chłodniej ponizej 15 st to trzeba sie bujac 7 km. -mk4 tdi