Jak szybko silnik powinień się nagrzewać

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
00mily00
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pt lip 17, 2009 14:43
Lokalizacja: Września

Post autor: 00mily00 » pt wrz 11, 2009 16:14

Spotaklem sie ale przy furce ojca znaczy sie w mercedesie 124 i ogolnie temp podchodzila nawet do 110 - 120 ogolnie chlodnica byla juz tak zawalona ze nie dawała rady tak to jest jak sie uzywa preparatow do zatkania malych dziur w chlodnicy co sie okazuje dobre jest ale na krutka mete. Moze to jest przyczyna :chytry:


Mój Golfik -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=254758
[img]http://img84.imageshack.us/img84/6101/73390520.jpg[/img]

Markus VII
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw wrz 10, 2009 23:27
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: Markus VII » pt wrz 11, 2009 16:32

Dzięki to może być chłodnica ale jest sposób na oczyszczenie czy tylko wymiana
nowa nie bardzo bo to pewnie sporo kosztuje?? :blush:
00mily00,

[ Dodano: 11 Wrz 2009 16:57 ]
Stara chłodnica może być w zbliżonym stanie :bigok: dlatego pytam o oczyszczenie ? :bajer:
Jak go kupiłem to już miał dziwne objawy :blush: :bigok: ale jeżdił do momentu wywalenia korka ze zbiorniczka wyrównawczego i tak z mięsiac stoi i czeka na mechaniora
nie mam z nim łączności bo bym go spytał ale on i tak :goof: jak nie zobaczy to :grrr: pewnie przez neta czy telefo mi nic nie powie
Obecnie furkam Golfem Mk3 w tdi i coś si.e nadmuch spitolił
wczraj jeszcze działał na 1,2 i4 3 nie chodzila a dziś już nic nie chodzi
pozdrawiam


Witam wszystkich dieslowców to siniki nie do zdarcia ale jednak są usterki ....
Moja jest

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pt wrz 11, 2009 20:20

kolega miał podobną jazdę z układem chłodzenia szukaliśmy po kolei i nic konkretnego mi mogliśmy znaleźć płukanie chłodnicy, termostat zastanawialiśmy się już nad głowicą okazało się że luźny był wirnik pompy wodnej jak się autko solidnie nagrzało ślizgał się po ośce pierwszy raz coś takiego widziałem po wymianie pompy wszystko jest OK


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
00mily00
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pt lip 17, 2009 14:43
Lokalizacja: Września

Post autor: 00mily00 » pt wrz 11, 2009 22:29

W ojca przypadku zostala chlodnica wymieniona. A jesli chodzi o nawiew w tym tdi to czestym skutkiem jak slyszalem jest zawalony filtr kabinowy przeciwpylkowy co moze doprowadzic do uszkodzenia nawiewu


Mój Golfik -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=254758
[img]http://img84.imageshack.us/img84/6101/73390520.jpg[/img]

Axel_1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn sie 24, 2009 23:22
Lokalizacja: Głubczyce

Post autor: Axel_1 » sob wrz 12, 2009 11:26

Latem to wskazówka temp szła szybko do 90 st. tak max po 4 km, jak sie zrobiło chłodniej ponizej 15 st to trzeba sie bujac 7 km. -mk4 tdi


ekodriving 4.5

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 187 gości