Strona 2 z 2

: wt wrz 15, 2009 21:51
autor: ZoRRo1987
Przewody mam przeźroczyste, jak pisałem i widać pęcherze powietrza. Jak je widać to co w takiej sytuacji należy wykonać?

Chodziło mi o to co pisałeś wyżej, przewody od zbiornika z płynem chłodniczym (chyba) jeśli dobrze zrozumiałem...

I co z tym białym dymkiem z rury ?

: wt wrz 15, 2009 22:53
autor: arwam
ZoRRo1987 pisze:Chodziło mi o to co pisałeś wyżej, przewody od zbiornika z płynem chłodniczym (chyba) jeśli dobrze zrozumiałem...
chodziło mi o przewody paliwowe a czujnik świec żarowych jest na przewodzie chłodniczym.
biały dym jeśli jest w momencie pierwszego wprowadzenia silnika na obroty to turbo zaczyna pluć olejem

jak odrazy po odpaleniu jest biały dymek to najprawdopobniej za późny kąt wtrysku lub świece żarowe

: śr wrz 16, 2009 07:43
autor: bogas88
tak wiem przekaźnik juz jest naprawiony.
a co do dymu to szczerze mówiąc nie mam pojecia, nie zauważywałem żeby byłjakiś dziwny, ale zdecydowałem się na wymiane świec żarowych więc mam nadzieje, że po tym będzie już wszystko ok
ja też mam 1991r i przewody mam nie przeźroczyste czarne, ale wymienie je na przeźroczyste przy wymianie filtra i świec

[ Dodano: 21 Wrz 2009 08:14 ]
filtr paliwa i świece wymienione, wszystko w porządku, świece grzeją sie chwilke po tym auto odpala na dotyk, nie kreci niepotrzebnie :helm: