jak zalozyc pierscienie na tlok w 1.9 tdi 1z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Post autor: Marcin TDI » śr wrz 09, 2009 17:14

turbo jest ok a co do kompresji to byla tak slaba ze auto jak stalo na wiekszej gorce na biegu bez recznego to bylo czuc jak co chwile sie poruszal. zaznaczam ze zawory wszystkie byly nieszczelne i jak robilem probe z nafta to w zadnym nafta nie utrzymala sie dluzej niz 5 sek.a szlif z nowymi pierscieniami i tlokami to koszt okolo800 zeta. dlatego robie taki remont bo nie mam zamiaru kupic drugiego silnika i pozniej plakac ze zlom mi sprzedali. tuleje byly mierzone i wal i mozna zalozyc nowe nominalne


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

to56
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: śr cze 03, 2009 17:23
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Post autor: to56 » śr wrz 09, 2009 18:41

witam!
co do śrub jeżeli są dokręcane odpowiednim momentem to na kilka razy wystarczą ja miałe odkręcane kilka razy i trzymają :chytry: zmecznie materiału wchodzi w grę! ale jęśli sie ich nie przeciągnie to przerzyją silnik :chytry: takie moje zdanie :bigok:



Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Post autor: Marcin TDI » śr wrz 09, 2009 19:23

ja zas dzis w serwisie dowiedzialem sie ze jezeli kupie nowe to i tak nie daja gwarancji na to ze sie nie zerwia. jest tak ze te oryginalne co sa to moga wytrzymac duzo wiecej niz te nowe co kupie. i nie wiem juz teraz zupelnie co robic :grrr:


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » śr wrz 09, 2009 20:43

ja zas dzis w serwisie dowiedzialem sie ze jezeli kupie nowe to i tak nie daja gwarancji na to ze sie nie zerwia. jest tak ze te oryginalne co sa to moga wytrzymac duzo wiecej niz te nowe co kupie
W zwiazku z powyższym ja bym zakładał stare sruby ,dokręcając odpowiednim momentem ,klucz dynamometryczny niezbedny w tym przypadku .O ile nikt przed tobą tego nie rozbierał i nie przeciągnął śrub to sruby raczej na pewno wytrzymają wiec ja bym się nie bał.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » śr wrz 09, 2009 20:46

to uwierz mi że jak taka słaba była kompresja to sama wymiana pierścieni jest bezsensowna, może na chwile jeden sezon i dalej będą problemy.



Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Post autor: Marcin TDI » śr wrz 09, 2009 21:03

piter_s pisze:to uwierz mi że jak taka słaba była kompresja to sama wymiana pierścieni jest bezsensowna, może na chwile jeden sezon i dalej będą problemy.



zobacze co to bedzie z tego wszystkiego na cylindrach nie ma progow. zrobilem glowice i moze cos lepiej bedzie.

[ Dodano: 09 Wrz 2009 21:08 ]
munior pisze:W zwiazku z powyższym ja bym zakładał stare sruby ,dokręcając odpowiednim momentem ,klucz dynamometryczny niezbedny w tym przypadku .O ile nikt przed tobą tego nie rozbierał i nie przeciągnął śrub to sruby raczej na pewno wytrzymają wiec ja bym się nie bał.


a jakim manometrem najlepiej dokrecac? jeszcze silnik ruszany nie byl


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14207
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr wrz 09, 2009 22:42

piter_s pisze:to uwierz mi że jak taka słaba była kompresja to sama wymiana pierścieni jest bezsensowna, może na chwile jeden sezon i dalej będą problemy.
piter_s, trzeba jednak wziąć pod uwagę,że jeżeli gładzie cylindrowe są O.K. to wymiana pierścieni pomoże jak najbardziej.
Wiadomo-jak cylindry wyjechane niemalże do cna,to wymiana pierścieni=wyrzucenie kasy w błoto :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » śr wrz 09, 2009 23:00

tedeI 66kw pisze: a jakim manometrem najlepiej dokrecac? jeszcze silnik ruszany nie byl
A to trzeba by sprawdzić w dziale AL VW DIESEL TDI ,TD opisy, schematy, serwisówki ...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Post autor: Marcin TDI » śr wrz 09, 2009 23:33

Michaś_1977 pisze:piter_s, trzeba jednak wziąć pod uwagę,że jeżeli gładzie cylindrowe są O.K. to wymiana pierścieni pomoże jak najbardziej.
Wiadomo-jak cylindry wyjechane niemalże do cna,to wymiana pierścieni=wyrzucenie kasy w błoto :bigok:
moze napisze w taki sposob. glowice oddalem do szlifierni bo kolega mi polecil i w pierwszej kolejnosci zostala sprawdzona szczelnosc i okazalo sie ze jest szczelna ale wszystkie zawory i inne rzeczy do wymiany. zrobili mi to i zadzwonil do mnie wlasciciel tej ze szlifierni i pytal co sie stalo ze mam tak zniszczone zawory prowadnice itp. powiedzialem co i jak i przyjechal do mnie zmierzyc mi tuleje wal i stwierdzil ze nie trzeba nic na dole ruszac bo wszystko jest w dopuszczalnych wymiarach. tylko zebym sobie pierscienie zmienil panewki ewentualnie na nowe bo jak zaloze glowice po remoncie to moga pierscienie gubic kompresje i pojdzie w miske olejowa kompresja. acha i powiedzial zebym jeszcze rozrusznik dal do regeneracji bo moze nie dawac rady przy kreceniu. a gosc sie zna bardzo dobrze na tych silnikach i najwazniejsze nie naciaga na kase :bajer:

[ Dodano: 09 Wrz 2009 23:36 ]
Michaś_1977

jak to wkoncu z tymi srobami jest????


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14207
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr wrz 09, 2009 23:37

No i wszystko :bigok:

[ Dodano: 09 Wrz 2009 23:38 ]
Jak nie znajdziesz do jutra,to ja Ci podrzucę ten moment dokręcania śrub.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Post autor: Marcin TDI » śr wrz 09, 2009 23:48

jak bys mogl to masz kolejny plus odemnie bo aktualnie nie mam czasu na szukanie bo caly czas w garazu siedze jak bys czasem znalazl to podaj ten moment dokrecania


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14207
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr wrz 09, 2009 23:57

tedeI 66kw pisze:jak bys mogl to masz kolejny plus odemnie bo aktualnie nie mam czasu na szukanie bo caly czas w garazu siedze jak bys czasem znalazl to podaj ten moment dokrecania
Dam Ci wszystkie potrzebne do tego motoru,ale jutro,bo wszystkie papiery mam w warsztacie.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Post autor: Marcin TDI » czw wrz 10, 2009 00:06

dzieki dobrze ze jest to forum bo bym z rok auto robil.


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14207
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw wrz 10, 2009 08:05

Obrazek Obrazek
:bigok: :food:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 198 gości