: pn wrz 07, 2009 20:31
Czyli ogolnie IC od mastera rzadzi, chyba niedlugo bedę się rozglądał za takimmarcinas1983 pisze:polecam IC od mastera
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
Czyli ogolnie IC od mastera rzadzi, chyba niedlugo bedę się rozglądał za takimmarcinas1983 pisze:polecam IC od mastera
Ja tylko odpowiadałem na pytaniamarcinas1983 pisze:też mam bo mnie kolega na niego nakręcił
marcinas1983, myślę,że to niezły patent i nie ma sensu tego ruszać.Parę dni temu rozebrałem część kanalizacji i nic się nie dzieje z tymi kolankami.Ani jednego pęknięcia i guma gładka-nie parcieje od oleju.Najwyżej jak po ok. 2óch latach coś się zacznie dziać,to zmienię...na takie samemarcinas1983 pisze:tak samo mam zrobione, ale w późniejszym etapie to przerobię
Uszczelki jeszcze nie wymienialem (silnik jeszcze nie byl rozbierany nawet) 204tys.t0mal pisze:Myślę że warto by się zastanowić nad montażem intercoolera, jeśli nie wymieniałeś nigdy uszczelki pod głowicą to wartoby na nią właśnie przeznaczyć pieniądze, natomiast jeśli masz to już zasobą, a z powodu syndromu ołowianiego bucika auto ma problemy z temperaturą i nadmiernym zaczernianem okolicy (i nie jest to z powodu smarkajcej olejem spręzarki) montaż ic jest jaknajbadziej wskazany.
No właśnie z powodu takich skoków pada szmaciana uszczelka, z własnego doświadczenia powiem, że lepiej z tym nie zwlekać, bo jak np przypałujesz, tak że temperatura podskoczy a później ktos ci wyjedzie czy coś i zatrzymasz to to bedziesz się tylko modlił, żeby wentylator dał rade lub głowica nie pękłaDzikuvip pisze:tylko jak przekrocze 170km/h i wiecej to po chwili wskazowka winduje na 3/4
No u mnie na T3 przy 120km/h turbinka dmuch 0.1baraJak to jest z tym doladowaniem, jade sobie 120km/h na 5 biegu,rowniutka prędkość a turbina spi, to normalne?, Wy tez tak macie?
No to u mnie bedzie podobnie w sumieLukas-182 pisze:No u mnie na T3 przy 120km/h turbinka dmuch 0.1barawięc myślę, że jest okey