Strona 2 z 3

: pn wrz 07, 2009 20:12
autor: zaps
Michaś_1977 pisze:zaps, jeszcze jedno-zdejmij rurę dolotową do sprężarki i zmierz sobie średnicę wlotu do niej,bo jak w tej co kupisz będzie większy,to będziesz miał problem z założeniem rury tej,którą posiadasz.
Wtedy niech Ci gość dorzuci jeszcze tą rurę :wink:
Pozdr.
Wszystko pasuje jest OK. Dzisiaj założona i w końcu przestało tak strasznie dymić. Dzięki za pomoc. pozdr

: pn wrz 07, 2009 20:24
autor: sloma2405
koledzy mam pytanko:) mam golfa III 110KM lecz teraz bede chciał go zrobic ponad 200 do 300KM. Czy turbo od ciężarówki takiej 300KM bedzie dobre??

: pn wrz 07, 2009 23:26
autor: Michał_1977
sloma2405 pisze:koledzy mam pytanko:) mam golfa III 110KM lecz teraz bede chciał go zrobic ponad 200 do 300KM. Czy turbo od ciężarówki takiej 300KM bedzie dobre??
:goof:
Taaa,będzie dobre :grin: !

: wt wrz 08, 2009 06:52
autor: sloma2405
napewno??

: wt wrz 08, 2009 08:22
autor: to56
jedno pytanie gdzie go tam chcesz władować i czy spalin wystarczy do napędzenia turba?? wg mnie turbo vnt z silnika 140 km spokojnie wystarczy!!!! takie moje zdanie :chytry:

: wt wrz 08, 2009 08:33
autor: damcio151
wiesz co mówisz ? lepiej poczytaj co wiąże się z mocą około 200KM ...

[ Dodano: Wto Wrz 08, 2009 08:36 ]
munior pisze:raczej katowanie silnika który nie może rozwinąć pełnej mocy,nie moze spalić podanej dawki paliwa do końca ,dymi i ciągnie jak muł...
a co ma spalić ? ECU poda tyle dawki ile potrzeba , w zależności od zassanego powietrza ... tam jest taki element jak przepływomierz :chytry:

: pt wrz 11, 2009 03:38
autor: bujak81
Witam. Jeśli można podepnę się pod temat.
Słuchajcie, tak dla jasności - mam turbo k-03 (taka dosyć skromna) i myślę o podmianie na k-14 a konkretnie http://www.allegro.pl/item735941586_tur ... 9_1_9.html ale widzę , że nie posiada ona wężyka takiego jak na zdjciu wcześniejszym turbiny Garrett a u mnie taki właśnie też jest. Ponadto ta z linku ma zawór zabudowany a w mojej sztanga jest widoczna. Czy napewno mogę zrobić taką podmiankę?

: pt wrz 11, 2009 07:41
autor: Michał_1977
bujak81, możesz zrobić podmiankę,ale w tej K-14 musi być metalowa rurka ciśnieniowa łącząca muszlę zimną z zaworem.Na fotkach widać miejsca do przykręcenia jej.Zapytaj sprzedającego,czy posiada ową rurkę.

: pt wrz 11, 2009 13:03
autor: bujak81
Michaś_1977 o które połączenie chodzi?
Zamieszczam dwa zdjęcia z w/w aukcji i proszę o opis, co bym nie kupił turbo do ozdobienia TV
Foto A) na czerwono - o ile dobrze wiem metalowa rurka olejowa
na niebiesko - parciany wężyk od zaworka podciśnienia (tego za filtrem paliwa)
na żółto ??
Foto B) na czerwono - giętki przewód metalowy na "skropliny" olejowe

: pt wrz 11, 2009 14:27
autor: Michał_1977
To co zaznaczyłeś niebieskim kółkiem na fotce nr.1,to śruba regulacyjna ciśnienia wytwarzanego przez sprężarkę.Jeżeli nie masz zamontowanego manometru,to proponuję zostawić ją w spokoju.
Na fotce nr.2 zaznaczyłeś powrót oleju do miski.
A mi chodzi o tą cienką rurkę:
Obrazek

: pt wrz 11, 2009 23:02
autor: bujak81
A widzisz, w mojej tam gdzie zaznaczone niebieskim kółeczkiem jest doprowadzony wężyk. Co w takim razie z nim będzie jak wymienię turbinę? Czy wystarczy ta rureczka i wszystko będzie pasowało?

: sob wrz 12, 2009 07:03
autor: Michał_1977
bujak81 pisze:Czy wystarczy ta rureczka i wszystko będzie pasowało?
Tak,będzie hulało,ale jest jeszcze jeden myk,którego nigdy wcześniej nie badałem.
Otóż nie wiem,czy powrót oleju z K-03 pasuje do K-14,bo np.K-14 i K-24 mają inne rozwiązania.Na to też musisz zwrócić uwagę sprzedającemu,bo możesz mieć kłopot,ze znalezieniem takiej rurki.
Tak czy owak,jak zmienisz,to różnicę poczujesz na pewno :wink:

: sob wrz 12, 2009 13:18
autor: bujak81
U mnie rurka powrotna jest przykęcona dwoma imbusami. Na zdjęciach aukcji widać, że chyba rurka powrotna jest bezpośrednio wkręcana do turbo, na innych że tak jak u mnie dwoma śrubami. A może źle patrze choć wiem o którą rurkę (miejsce) chodzi - tam między turbo a wydechem. Chyba, że są różne modele :/

: sob wrz 12, 2009 14:05
autor: Michał_1977
bujak81 pisze:Na zdjęciach aukcji widać, że chyba rurka powrotna jest bezpośrednio wkręcana do turbo
Dokładnie.W turbinie jest gwint.
Jeżeli masz przykręcone imbusami,to może być tak samo jak w K-24.
Musisz mieć w takim razie komplet.Mów o tym sprzedawcy.