Strona 2 z 2

: ndz wrz 06, 2009 22:41
autor: doggie
andrzejr2006, na kilku forach czytałem o niezbyt pochlebnych opiniach Valeo

: pn wrz 07, 2009 00:44
autor: andrzejr2006
mettenos, ale co konkretnie, jaka jest rożnica w cenie?

: pn wrz 07, 2009 01:09
autor: doggie
andrzejr2006, z tego co pamiętam to chodziło o gorsze (słabsze) tłumienie drgań i wibracji przenoszonych z silnika na skrzynię biegów niż przy zastosowaniu oryginalnego zestawu, a co za tym idzie drgań na całe nadwozie, a jak wiadomo Val(n)e(ł)o (ktoś kiedyś tak napisał) nie należy do "prymusów" w jakości zamienników. Przytaczam tylko opinie jakie wyczytałem zdaje się m.in. na forum Peugeota i Vectry, nie są to moje doświadczenia bo nie używałem nigdy tego zamiennika zamiast dwumasu, osobiście wolałbym założyć oryginał

: pn wrz 07, 2009 10:38
autor: wesol
Nie tyle rozchodzi sie o jakosc elekmentow zestawu jak tarcza sprzeglowa czy sam zamach lecz nawet docisk sachsa ma mocniejsze sprezyny co powoduje ze wytrzymuje wiecej niutonow taki zestaw i nie zrywa( nie slizga sie sprzeglo) nawet jak juz ma sporo nalatane czy skatowane.
Luk i zdaje sie valeo regeneruja dwumasy i sprzedaja je ponownie. Sporo osob ma oto pretensje ze placi za nowa czesc w sklepie a dostaja uzywke zregenerowana- bynajmniej tak oni twierdza i mozna to wyczytac na forum mastersa

: pn wrz 07, 2009 19:01
autor: djmad
ale jak powinien wygladac dobry luz ( bo onao samo w sobie sie kreci) a jak za duzy ? w piewrwszym poscie podalem linka do filmu prezentujacego luz na moim starym kole. prosze zobaczyc i ocenic czy jest ok czy nie?

: pn wrz 07, 2009 19:29
autor: felix85
djmad ja tez mam AHF-a i takie same drgania i mialem przez pol roku jak sprowadzilem golfika i kazdy mowil ze to 2mas wiec sie ladnego pieknego dnia wkur...em bo telepalo jak traktorem i kupilem caly kpl.sachsa sprzeglo+kolo2masowe.sprzeglo pieknie chodzi ale drgania mam nadal.dodam ze stary kpl.sprzadalem za400 i goscio dzwoniac mowil ze pasuje i on zadnych drgan nie ma

: pn wrz 07, 2009 20:07
autor: djmad
ja raczej obstawiam dwumas bo przy gaszeniu silnika mam mocne szarpanie (pewnie zatrzymujace sie kolo) i na wolnych obrotach jak sie przysluchac to slychac taki dzwiek jakby niewywazonego obracajacego sie elementu. Z drugiej strony dziwi mnie jednak dlaczego podczas zjezdzanie na luzie z gorki telepawka zawsze zaczyna sie jak auto dojdzie do ok 4km/h. to znowu przeczy teorii dwumasu bo pracujacy na wolnych obrotach silnik nie wie ze zjezdza z gorki (droga jest rowniutka) a jednak to co wywoluje drgania wie ze samochod zaczol sie staczac ;-)

: wt wrz 08, 2009 17:00
autor: antojuja
mettenos pisze:andrzejr2006, na kilku forach czytałem o niezbyt pochlebnych opiniach Valeo
bo to potwierdza ze sachs to jakosc!!!

: wt wrz 08, 2009 18:56
autor: djmad
moze odsunmy na bok dyskusje na temat jaka firma jest lepsza a powrocmy do problemu.