Strona 2 z 2

: czw sie 27, 2009 08:29
autor: owcy2
No bez przesady, wiem że na kursach tak uczą że jedynka tylko do ruszania z miejsca i inne pierdoły. Ale 1 też jest biegiem do jazdy, jak musisz jechać wolno to na 1 można bez problemu :bigok:

: czw sie 27, 2009 08:31
autor: Shmatan
Jak wyżej - wrzucisz dwójeczke i toczysz się bez gazu. Normalne jest, że czasem wtedy samochód delikatnie przyśpieszy kiedy obroty za nisko spadnął - to właśnie po to żeby silnik nie zgasł

: sob sie 29, 2009 15:22
autor: Dwd89
to ja Ci powiem jak u mnie jest xD
1.9 TDI seria 90 byla, teraz trudno powiedziec, mowil ze 120/130, jak bedzie mial 115 to ja bede zadowolony, w kazdym badz razie do rzeczy, ECU mam ze 110 ... tego nie pojmuje ale jak mowilem poprzedni wlasciciel w niemczech go przerabiał.

w kazdym badz razie u mnie jest tak:
1 puszcze to leci 15/20 >wciskam sprzeglo i 2 > auto przyspiesza do 25/30>sprzeglo i 3 jedzie stale 30-32>sprzeglo 4 jedzie 38-40>sprzeglo 5 i jedzie 48-50 na godzine ...

to jest dobre na korki ^^
czasem wieczorem po miescie bez pospiechu wole wbic 5 i tylko kiere trzymac ^^

czy to normalne to ja niewiem :) ale marudzic nie marudze :) :grin:

jak sie kiedys jakas linka od gazu zepsuje to sobie tym skore uratuje ^^

: pn sie 31, 2009 02:19
autor: Alchemik_2006
Mi też nie gaśnie obojętnie na jakim biegu jadę...

: pn sie 31, 2009 08:24
autor: didmajster
u mnie jest jak koledzy piszą. jak mam korek czy cos to drugi bieg wrzucam i nic nie robie tylkko sie tocze ladnie na obrotach ok 900. i goreczki i dziury mi nie straszne,golfik toczy sie i toczy i toczy :D jazda na 1 biegu tez nie jest szkodliwa ale mniej ekonomiczna :okej: