Strona 2 z 3

SCHEMAT WTYCZKI INTERCOOLERA

: ndz lis 27, 2011 08:45
autor: Sztomel
To jest właśnie efektem tego co podałem powyżej :
Sztomel pisze:Gebelsy mają taki rozpiździaj co do modelu silnika i jego rocznika, że głowa boli.
Teraz znowu przydałaby się pomoc Tommi029.

SCHEMAT WTYCZKI INTERCOOLERA

: ndz lis 27, 2011 23:27
autor: xxxpakoxxx
Pomoże ktoś?

SCHEMAT WTYCZKI INTERCOOLERA

: pn lis 28, 2011 10:26
autor: damcio151
czujnik - ECU
1-52 brązowo-niebieski
2-73 szaro-zielony
3-31 fioletowo-czerwony
4-71 żółto-czarny

czyli to samo
pytanie jakie IC kupiłeś ? podaj numery

SCHEMAT WTYCZKI INTERCOOLERA

: pn lis 28, 2011 18:41
autor: xxxpakoxxx
Numerów teraz nie mogę podać ponieważ auto jest lakiernika. Cooler kupiłem od 130KM z czujnikiem od razu przy nim. Moje pytanie jest takie może wiązka jest naciągnięta i gdzieś przerwana w środku? (coś mi dużo wiązki było jak podłączałem kostkę do niej,za długa nawet jak schowałem ładnie w swoje miejsce) Podajecie piny 52,73,31,71 gdzie mam ich szukać pod maską czy w środku to może bym sprawdził czy jest przejście miernikiem.

SCHEMAT WTYCZKI INTERCOOLERA

: pn lis 28, 2011 19:12
autor: damcio151
ECU masz na podszybiu, musisz podnieść maskę i zdjąć osłonę plastikową

SCHEMAT WTYCZKI INTERCOOLERA

: pn lis 28, 2011 19:29
autor: xxxpakoxxx
Ok to sprawdzę to jak wróci od lakierowania. Muszę ściągnąć ramiona wycieraczek i podszybie całe tak? ECU czyli komputer ?

SCHEMAT WTYCZKI INTERCOOLERA

: pn lis 28, 2011 19:43
autor: damcio151
tak

SCHEMAT WTYCZKI INTERCOOLERA

: ndz gru 11, 2011 11:07
autor: xxxpakoxxx
Mój Golf IV ASZ 1.9 TDI miał urwany IC i nie wiem jaki miał MAP Sensor? Teraz mam przykręcony Map sensor 51B czy to może również być powodem?

SCHEMAT WTYCZKI INTERCOOLERA

: ndz gru 11, 2011 11:35
autor: wesol
Oczewiscie. Musisz miec map 3 barowy z koncowka 51C. Ten z "B" ogranicza dodladowanie i w zwiazku z tym takze moc mniejsza.

1 br-bl
2 gr-gn
3 vi-rt
4 ge-sw

kolory z angielskiego ale do przetlumaczenia sobie.

SCHEMAT WTYCZKI INTERCOOLERA

: ndz gru 11, 2011 11:52
autor: xxxpakoxxx
Dzięki wielkie za tak szybką odpowiedź. Załatwię sobie taki map sensor i spróbuje.(aktualnie brak MOCY)


17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-10 - - - Intermittent
17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus
P1161 - 35-10 - - - Intermittent
17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground
P1156 - 35-10 - - - Intermittent
18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground
P1672 - 35-10 - - - Intermittent

SCHEMAT WTYCZKI INTERCOOLERA

: wt gru 27, 2011 23:05
autor: xxxpakoxxx
Witam.
Załatwiłem map sensor z końcówka 51C (2 sztuki) i dalej brak mocy . Po podłączeniu kompa brak teraz błędu od map sensora.

Sprawdzałem czy map sensor ma napięcie ( pin1brązowo-niebieski masa) z 3 fioletowo-czerwonym i pokazało mi w przybliżeniu 5V,

Mam takie pytanie są tam jeszcze dwa kable szaro-zielony(sygnał temperatury powietrza) i żółto-czarny(sygnał ciśnienia) jak mam sprawdzić czy jest jakikolwiek sygnał ???proszę o pomoc

SCHEMAT WTYCZKI INTERCOOLERA

: wt gru 27, 2011 23:36
autor: damcio151
Pin 1 to masa, Pin 2 jest od czujnika temp.
Na Pin 3 ma być 5v - więc jest OK , to jest sygnał podawany z ECU
Teraz sygnał zwrotny jest na pinie 4 ... przy włączonym zapłonie 1.6V ... gdy silnik chodzi na biegu jałowym 1.7V

SCHEMAT WTYCZKI INTERCOOLERA

: wt gru 27, 2011 23:43
autor: jeryk10
zobacz czy po twoim podłączeniu masz zasilanie na zaworze n75 jak silnik pracuje czyli powinna być masa i plus po zapłonie bo morze masz kostkę źle włożoną do map sensora

SCHEMAT WTYCZKI INTERCOOLERA

: wt gru 27, 2011 23:46
autor: xxxpakoxxx
Czyli mam miernikiem na pin4 przyłożyć (+) a na pin 1(-) bo to masa i powinno być 1.6 V ??