Predkosc, raz 150, raz 130?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Magik123

Post autor: Magik123 » wt sie 25, 2009 23:16

Chodzi mi o ciegno zaworu upustowego jesli dobrze rozumiem, bo grucha i dzwignia jest, chodzi mi o ta co otwiera-zamyka zawor WG.
Bo na logike to jesli zawor sie nie otworzy to turbo przeładowuje i pojawia sie tryb awaryjny, ewentualnie zawor sie tnie, raz w pozycji otwartej, poł otwartej czy zamknietej, i wydaje mi sie ze stad te skoki mocy i notlauf przy 140.
No ale to tylko domysły.
Popraw mnie jesli cos namieszałem.

[ Dodano: 26 Sie 2009 20:23 ]
Witam, dzis n ie udało mi sie niczego zrobic gdyż swieto u mnie i D z roboty, ale, no własnie...
Dzis ranoi autko jeszcze jezdziło ok, przyspieszało dobrze juz od 1900obr, a wieczorem, podjechałem, zgasiłem, za 20 minut wsiadam, odpalam, i du...a turbina znowu pompuje dopiero od ok 2500 i to nie zbyt mocno.
I coraz bardziej mam przeswiadczenie ze to ten zawor wg sie tnie w pozycji otwartej.

Chyba ze ktosa ma inny pomysl, wydaje mi sie ze przepływka lub MAP jest ok, bo albo cos padnie albo chodzi dobrze? mam racje?

Jutro wymienie jeszcze przewod od gruszki i sprobuje rozruszac ten zawor.

[ Dodano: 27 Sie 2009 12:14 ]
No wiec, panowie, dzis wjechałem na kanał, napsikałem WD na dzwignie w miejscu połaczenia sie z dzwignia gruszki, zdjałem przewod niebieski z N75, i zaczałem w niego pompowac 1bar, no i po chwili zawor WG sie ruszył, co chwile jeszcze psikanie wd i pompowanie w wezyk, dało rezultat w postaci pracujacej dzwigni gruchy i otwieranie sie zaworu.

Po tym test na drodze, i autko rozpedziłe sie do ponad 160, dalej nie miałem juz gdzie, ale jest dobrze, bo normalnie lekko ponad 140 i go odcinało.
Teraz tylko pasowało by zrobic logi dynamiczne co by sprawdzic czy wszystko z osprzetem ok.

No i podziekowania dla kolegi grzesiek1990, bo troche mi podpowiedział i ogolnie był chetny do pomocy.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony czw sie 27, 2009 12:16 przez Magik123, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 194 gości