Strona 2 z 2

: wt sie 18, 2009 21:35
autor: Itor
Matijas pisze:
Itor pisze:Nie no ostatecznie przekonaliscie mnie przywloklem dzis auto do domu tylko doradzcie jaki wziac silniczek teraz
to zalezy jaki masz budzet na to....

1.6td bedzie chyba najbardziej bez walki, ew 1.9 td, bo w tdi to juz trzeba wiazke klasc :bigok:
nie no chodzilo mi tylko o TD tylko pytanie ktory 60-70-80 koni?, czy skrzynie biegow tez trzeba wymieniac?

: wt sie 18, 2009 22:23
autor: twromek
Jak mówisz, że Twój JP to igła to go reanimuj a nie. Przecież nic strasznego tam Ci się nie zepsuło, nawet ja bym to zrobił :P Chcesz to przyjedź.

Zestaw naprawczy (tzn. uszczelki, oringi) do pompy to koszt ok. 30 zł.

Panewki,a ściślej tulejki na wałku 60 zeta, ostatnio wymieniałem. Pasek to w zależności od firmy, do tego napinacz.

: wt sie 18, 2009 22:31
autor: Itor
Przesunelo mi sie kolo zebate na walku posrednim, tam chyba poszlo jakies lozysko czy cos co trzyma to kolko w normalnym polozeniu, doprowadzilo to do przesuniecia paska w strone obudowy rozrzadu i poszarpania go, ponadto spod sprezynki na pompie wtryskowej tej do ktorej idzie linka od gazu leje mi sie paliwko niemal ciurkiem

: wt sie 18, 2009 22:35
autor: twromek
Itor pisze:kolo zebate na walku posrednim
to koło nie ma zębów ale to szczegół

nie ma tam żadnego łożyska tylko tulejka, i uszczelniacz, z drugiej strony silnika jest jeszcze jedna tulejka

a takie cieknięcie z pompy to pikuś....... pan pikuś :grin:

: wt sie 18, 2009 22:42
autor: Itor
czyli poszly tuleki nie zadne lozysko?

: wt sie 18, 2009 22:55
autor: twromek
Tam nie ma żadnego łożyska. Ori tulejki po prostu w tym wieku lubią się poddać i tyle.

: śr sie 19, 2009 00:26
autor: nikusss
a jak sie kolo wysunelo to raczej odkrecone jest... ew. musiala by byc mega wytarta obudowa uszczelniacza - ona trzyma walek zeby sie nie wysunał... ale wtedy silnik to nie igła a kupa złomu warta 0.5pln/kg :P
zasadniczo uszczelnienie pompy i tulejki jak koledzy pisali... a z walkiem posrednim by trzeba patrzec a nie pisac ze cos wyrobione :]

: śr sie 19, 2009 01:54
autor: Semian
jak koledzy pisza wymiana na td to zadna filozofia , troche poczytac na forum i pojdzie gladko ,a jak bede problemy zawsze mozesz poradzic sie na forum

: śr sie 19, 2009 06:24
autor: Itor
nikusss pisze:a jak sie kolo wysunelo to raczej odkrecone jest... ew. musiala by byc mega wytarta obudowa uszczelniacza - ona trzyma walek zeby sie nie wysunał... ale wtedy silnik to nie igła a kupa złomu warta 0.5pln/kg :P
zasadniczo uszczelnienie pompy i tulejki jak koledzy pisali... a z walkiem posrednim by trzeba patrzec a nie pisac ze cos wyrobione :]
walek sie wyciagnie i pomierzy, zobaczymy moze bedzie ok

: czw sie 20, 2009 20:57
autor: DanielK
Sam osobiście robiłem trzy miesiące temu swapa z JP na SB i zajęło mi to dwa dni tym bardziej że robiłem to pierwszy raz w życiu . I uwierz mi jest to bardzo proste jeśli masz kompletny silnik.

: ndz sie 23, 2009 20:57
autor: Przemek
jakie masz oznaczenie skrzyni