Strona 2 z 2

: wt sie 18, 2009 22:32
autor: twromek
Dzikuvip pisze:6tys obrotow
:shock:

A co do tematu to może zatkana odma i bagnetem wywala.

: wt sie 18, 2009 22:37
autor: Lukas-182
A luzy wirnika sprężarki sprawdzałeś ?? Kurcze, bo biały dym to albo woda w układzie wydechowym (częsty objaw podczas zimy i porannego odpalania) albo spalany olej...

: wt sie 18, 2009 22:40
autor: Dziku VR6
twromek, wkreci sie wyrzej ale juz moc spada :green_fuck:
Lukas-182 pisze:albo spalany olej...
raczej to na 100% bo az tylną szybe mam tlustą :crazy:

: wt sie 18, 2009 22:44
autor: arwam
Dzikuvip pisze:ja ma taki sam problem tylko ze mam TD, gdy ostro ruszam i wkrecam silnik na czerwone pole obrotomierza, turbina mi wtedy pod obciarzeniem (przyspieszam) pompuje 1,4-1,7 bara , po takim czyms rzadko to sie mi zdarza ale jednak juz 4 razy to mialem,z rury wydechowej jest pelno bialego dymu i z silnika (zlokalizowalem ze to w okolicach filtra oleju nie z samego filtra tylko z tych wezy co do niego idą) ale gdzies wydostaje sie, po tym zgasze auto i odczekam kilkadziesiad minut i wszystko ok, co jest przyczyną, ktos mial cos podobnego??
zwłaszcza takie skłonności są na niezbyt rozgrzanym silniku?
jak tak to na bank podstawia Ci zawory na popychaczach

: śr sie 19, 2009 01:58
autor: twardy
Dzikuvip pisze:raczej to na 100% bo az tylną szybe mam tlustą
z niespalonej ropy też będzie tłusta :crazy:

: śr sie 19, 2009 07:10
autor: Dziku VR6
arwam pisze:zwłaszcza takie skłonności są na niezbyt rozgrzanym silniku?
jak tak to na bank podstawia Ci zawory na popychaczach
Na nierozgrzanym bardziej , ale na rozgrzanym rowniez.
twardy pisze:z niespalonej ropy też będzie tłusta :crazy:
Nigdy nie mialem calego tlustego tylu auta, tylko po takim czyms wlasnie jest,(takie male kropki tluste)

: śr sie 19, 2009 08:41
autor: arwam
Na nierozgrzanym bardziej , ale na rozgrzanym rowniez.
Sprawdź ciśnienie oleju manometrem na wysokich obrotach czy nie jest za wysokie i przy okazji rzuć wtryskiwacze na stół do pompiarza