Zapozyczylem informacje do kolegow z forum passat pokrotce tak wyglada uklad w PD
W ukladzie paliwowym w PD sa w zasadzie 3 pompy paliwa:
a) 1 w baku elektryczna
b) 1 z tylu glowicy (2 pompa) mechaniczna; czyli w golfie z boku po lewej stronie glowicy
c) no i 4 POMPOWTRYSKI to tez pompy mechaniczne.
Pompa b) to pompa rotacyjna. Ona sama stanowi cos w rodzaju zaworu zwrotnego. Jesli jest uszkodzona, ropa (gnojowka ) cofa sie, i jak samochod postoi chwilke, trzeba obrocic troszke rozrusznikiem (napedza TA pompe walek rozrzadu) aby siorbnela pompa b) paliwo, i podala je na c) pompowtryski
1) pompa sprawdzona dziala - tzn slychac jak pracuje wiec domniema ze jest ok
2) nieszczesne vacu - i znowu powtorze pytanko czy sam moge jakos ta pompe sprawdzic
3) pompki sprawdzone vag i wszystko jest w toleracncji
[ Dodano: 11 Paź 2009 14:36 ]
Panowie spokoju mi to vacu nie daje, zrobilem maly tescik mianowiece z vacu idzie bezposredno przewód do serva na tym przewodzie mamy wstawione zlaczke ktora daje tez podcisnienie na turbo. W ramach eksperymetu wypiołem przewód od podcisnienia ktore idzie do turbo i od razu turbo przestalo chodzic, momentalnie oslabilo sie wspomaganie hamulca (vag od razu wykazał bład), po podlaczeniu przewodu do złaczki wszystko wróciło do normy. Czy po tym ekspetymecie mozna wnioskowac ze vacu podaje własciwe cisnienie na uklad paliwowy.