Problem z paleniem MK4 AJM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

blimeer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt kwie 07, 2009 11:51
Lokalizacja: Tuchów

Post autor: blimeer » wt sie 04, 2009 07:55

właśnie na dekoderze błędów nie było o nich nic, ale jak koleś podpiął kompa wczoraj to nie było błędów w ogóle! ani tych co wczesniej ani żadnych innych!! immo jest całkowicie wyłączone bo koles myślał że moze to ono jest uszkodzone no ale dzis włączy spowrotem bo to jednak nie to, a czujnika nie odpinałem, więc nie wiem czy zadziała, jestem juz w pracy i dopiero po 15 bede mógł ten sposób sprawdzić, a nic sie nie stanie przez to??
Ostatnio zmieniony wt sie 04, 2009 07:56 przez blimeer, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » wt sie 04, 2009 11:58

blimeer, załóż temat w dziale DIAGNOSTYKA i spytaj sie co oznaczają błedy
blimeer pisze:(11011, 9475, 21251 i inne).



blimeer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt kwie 07, 2009 11:51
Lokalizacja: Tuchów

Post autor: blimeer » wt sie 04, 2009 19:21

Udało się koledzy!!! dziś był gość od którego kupiłem auto i po wyciągnięciu czujnika halla i zamianie na nowy z paska działo sie to co wcześniej, jednak wpadł na pomysł żeby sprawdzić czy dobrze zapłon jest ustawiony, jak sie okazało był za późny i to chyba był cały mój problem, teraz jest juz wszystko ok, a moc auta zmieniła sie naprawde znacznie, ale za wczesny tez nie jest bo nic nie stuka...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 204 gości