Strona 2 z 3

: ndz sie 02, 2009 16:18
autor: Bolekrsko
nie moge znalesc fotek rozebranej pompy, chodzi o glowny wałek

: ndz sie 02, 2009 17:42
autor: scols11
Bolekrsko pisze:nie moge znalesc fotek rozebranej pompy, chodzi o glowny wałek
MAsz tutaj foty , zaporzycz je i nas oswiec :bigok: http://www.skierniewice.info/golf/instr ... awnika.pdf

: ndz sie 02, 2009 19:29
autor: edzio
czekamy na odpowiedź.

: wt sie 04, 2009 17:15
autor: zajac
na ktore grupy logów zwrocic uwagę przy sprawdzaniu co sie dzieje z tym autem

: wt sie 04, 2009 23:29
autor: fleshu
A co> zapalił? > że chcesz go logować. Podać kody błędów które zapisał sterownik silnika > jeżeli jakieś zapisał.

Luzuj nakrętki przy wtryskach > zobacz czy przy kręceniu się leje ropka. Sprawdziłeś ten 109? Talej > poprawność ustawienia paska rozrządu> stoi na znakach?

: wt sie 04, 2009 23:52
autor: zajac
podpiąłem urządzonko testujace taki mini vag, ale nic nie pokazał, z przewodu zwrotnego leje sie ropa jak sie kreci rozrusznikiem, ale ni cholery nie zalapie nawet.

nie wiem co z tym przekaźnikiem bo nie zauważyłem zeby cos z nim bylo nie tak, moze jutro uda sie go sprawdzić dokladniej, moze podmienie od czegoś.

Rozrzadu nie sprawdzałęm czy jest na znakach bo szczerze powiem ze nie bardzo wiem gdzie co jest w tym silniku. I stoi pod blokiem a to jest go..no nie robota.

a może to byc wina nastawnika w pompie ?

: śr sie 05, 2009 00:01
autor: fleshu
Zostaw nastawnik. Jaki tam masz silnik > podaj oanaczenie literowe > znaki to nie problem i żaden sekret > pod blokiem spokojnie sprawdzisz > pierwsze 2 to pierwszy tłok od lewej strony w górnej pozycji (możesz sprawdzić wykręcając świece żarową) - w okienku na skrzyni biegów > będziesz miał znak > tak ustawia się wał >>>> dalej pompa> na tym etapie koło pompy ma miejsce na klin czyli otworek na boku koła > będzie widać czy się pokrywa z otworkiem w pompie > no i zostaje sam wałek > ale do tego potrzebne jest oznaczenie twojego silniczka > bo np 1Z ma nacięcie na wałku i musisz odkręcać pokrywkę żeby zobaczyć czy się zgadza > a ALH ma nacięcie pod pompką VACU i wystarczy pompkę odkręcić żeby zobaczyć czy jest ok.

: śr sie 05, 2009 00:09
autor: edzio
zajac pisze:podpiąłem urządzonko testujace taki mini vag, ale nic nie pokazał,
co masz na mysli nic nie pokazał,?brak połaczenia ,brak błędów?

: śr sie 05, 2009 00:15
autor: zajac
brak błedów

silnik to jak sie okazalo AFN

: śr sie 05, 2009 00:30
autor: Sztomel
scols11 pisze:Bolekrsko napisał/a:
nie moge znalesc fotek rozebranej pompy, chodzi o glowny wałek


MAsz tutaj foty , zaporzycz je i nas oswiec http://www.skierniewice.i..._nastawnika.pdf
edzio pisze:czekamy na odpowiedź.
przecież kolega Wam napisał, że chodzi o wałek w głowicy, czego on ma szukać na fotach z rozebranego nastawnika ?

: śr sie 05, 2009 00:30
autor: fleshu
czyli nie 90 ps a 110 ps > 3 śruby rozmiar 10 > i odkręcasz pokrywkę > wałem ma z tyłu nacięcie > ma być równoległe do płaszczysny głowicy > krzywki na pierwszym tłoku mają być uniesione > nie mają naciskać na szklankopopychacze> masz opisane 3 punkty ustawienia rozrządu > jeżeli nawet jeden się nie będzie zgadzał to pisz!

: śr sie 05, 2009 00:32
autor: edzio
Sztomel pisze:że chodzi o wałek w głowicy,
nie rozumiem w dalszym ciągu.

: śr sie 05, 2009 00:48
autor: fleshu
edzio pisze:nie rozumiem
Ironia albo zamieszanie w temacie > bo wcześniej rozmawialiście o wałku pompy > a jeżeli choć trochę zna się przeszłość autka > i widać że farba na najciekawszej śrubie pompy jest fabrycznie zalana > to jest prawdopodobieństwo na 10% że pompa się nagle uszkodziła > 60 % na pasek a 30% na przekaźnik 109 > > bo jeżeli ktoś ruszy pompę > a na tym się nie zna > to mamy ukręcenie i obroty od 2tyś w górę > bo nastawnik nie jest w stanie dawki ustawiać > ale autko by paliło > a skoro śmigało i dechło nagle to raczej pasek lub przekaźnik 109 > bo wiemy że paliwo jest.

[ Dodano: 05 Sie 2009 00:51 ]
Pytając o połączenie pytałeś o 109 > bo on zasile ECU > je to zrozumiałem hehe pozdrowionka! A koledze zajac, pozostaje sprawdzenie paska > bo to raczej on przeskoczył .

: śr sie 05, 2009 00:53
autor: edzio
usterka raczej mechaniczna,też tak obstawiam,przekaźnik 109 wykluczam=brak zasilania kompa =brak diagnozy.