ibiza '98 slabo palił na cieplym, teraz nie dziala wogole

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Bolekrsko » ndz sie 02, 2009 16:18

nie moge znalesc fotek rozebranej pompy, chodzi o glowny wałek


http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
scols11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 18:03
Lokalizacja: Jaslo

Post autor: scols11 » ndz sie 02, 2009 17:42

Bolekrsko pisze:nie moge znalesc fotek rozebranej pompy, chodzi o glowny wałek
MAsz tutaj foty , zaporzycz je i nas oswiec :bigok: http://www.skierniewice.info/golf/instr ... awnika.pdf


,,Kto się pyta jest głupcem przez chwilę, ten który się nie pyta jest głupcem przez całe życie."

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz sie 02, 2009 19:29

czekamy na odpowiedź.



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » wt sie 04, 2009 17:15

na ktore grupy logów zwrocic uwagę przy sprawdzaniu co sie dzieje z tym autem


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » wt sie 04, 2009 23:29

A co> zapalił? > że chcesz go logować. Podać kody błędów które zapisał sterownik silnika > jeżeli jakieś zapisał.

Luzuj nakrętki przy wtryskach > zobacz czy przy kręceniu się leje ropka. Sprawdziłeś ten 109? Talej > poprawność ustawienia paska rozrządu> stoi na znakach?



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » wt sie 04, 2009 23:52

podpiąłem urządzonko testujace taki mini vag, ale nic nie pokazał, z przewodu zwrotnego leje sie ropa jak sie kreci rozrusznikiem, ale ni cholery nie zalapie nawet.

nie wiem co z tym przekaźnikiem bo nie zauważyłem zeby cos z nim bylo nie tak, moze jutro uda sie go sprawdzić dokladniej, moze podmienie od czegoś.

Rozrzadu nie sprawdzałęm czy jest na znakach bo szczerze powiem ze nie bardzo wiem gdzie co jest w tym silniku. I stoi pod blokiem a to jest go..no nie robota.

a może to byc wina nastawnika w pompie ?


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » śr sie 05, 2009 00:01

Zostaw nastawnik. Jaki tam masz silnik > podaj oanaczenie literowe > znaki to nie problem i żaden sekret > pod blokiem spokojnie sprawdzisz > pierwsze 2 to pierwszy tłok od lewej strony w górnej pozycji (możesz sprawdzić wykręcając świece żarową) - w okienku na skrzyni biegów > będziesz miał znak > tak ustawia się wał >>>> dalej pompa> na tym etapie koło pompy ma miejsce na klin czyli otworek na boku koła > będzie widać czy się pokrywa z otworkiem w pompie > no i zostaje sam wałek > ale do tego potrzebne jest oznaczenie twojego silniczka > bo np 1Z ma nacięcie na wałku i musisz odkręcać pokrywkę żeby zobaczyć czy się zgadza > a ALH ma nacięcie pod pompką VACU i wystarczy pompkę odkręcić żeby zobaczyć czy jest ok.



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » śr sie 05, 2009 00:09

zajac pisze:podpiąłem urządzonko testujace taki mini vag, ale nic nie pokazał,
co masz na mysli nic nie pokazał,?brak połaczenia ,brak błędów?



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » śr sie 05, 2009 00:15

brak błedów

silnik to jak sie okazalo AFN


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr sie 05, 2009 00:30

scols11 pisze:Bolekrsko napisał/a:
nie moge znalesc fotek rozebranej pompy, chodzi o glowny wałek


MAsz tutaj foty , zaporzycz je i nas oswiec http://www.skierniewice.i..._nastawnika.pdf
edzio pisze:czekamy na odpowiedź.
przecież kolega Wam napisał, że chodzi o wałek w głowicy, czego on ma szukać na fotach z rozebranego nastawnika ?


Obrazek

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » śr sie 05, 2009 00:30

czyli nie 90 ps a 110 ps > 3 śruby rozmiar 10 > i odkręcasz pokrywkę > wałem ma z tyłu nacięcie > ma być równoległe do płaszczysny głowicy > krzywki na pierwszym tłoku mają być uniesione > nie mają naciskać na szklankopopychacze> masz opisane 3 punkty ustawienia rozrządu > jeżeli nawet jeden się nie będzie zgadzał to pisz!



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » śr sie 05, 2009 00:32

Sztomel pisze:że chodzi o wałek w głowicy,
nie rozumiem w dalszym ciągu.



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » śr sie 05, 2009 00:48

edzio pisze:nie rozumiem
Ironia albo zamieszanie w temacie > bo wcześniej rozmawialiście o wałku pompy > a jeżeli choć trochę zna się przeszłość autka > i widać że farba na najciekawszej śrubie pompy jest fabrycznie zalana > to jest prawdopodobieństwo na 10% że pompa się nagle uszkodziła > 60 % na pasek a 30% na przekaźnik 109 > > bo jeżeli ktoś ruszy pompę > a na tym się nie zna > to mamy ukręcenie i obroty od 2tyś w górę > bo nastawnik nie jest w stanie dawki ustawiać > ale autko by paliło > a skoro śmigało i dechło nagle to raczej pasek lub przekaźnik 109 > bo wiemy że paliwo jest.

[ Dodano: 05 Sie 2009 00:51 ]
Pytając o połączenie pytałeś o 109 > bo on zasile ECU > je to zrozumiałem hehe pozdrowionka! A koledze zajac, pozostaje sprawdzenie paska > bo to raczej on przeskoczył .



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » śr sie 05, 2009 00:53

usterka raczej mechaniczna,też tak obstawiam,przekaźnik 109 wykluczam=brak zasilania kompa =brak diagnozy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 184 gości