Ustawienie kąta zapłonu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

domel86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: śr mar 04, 2009 16:52
Lokalizacja: Kielce

Post autor: domel86 » sob sie 01, 2009 17:18

No to juz wszystko jasne. Dzis zostawilem samochod u znajomych w warsztacie. Co sie okazalo, rozrzad zalozony zupelnie bez glowy. Niby sa punkty gdzies zaznaczone, ale reszta zlozona na "chybil trafil" - eh, niezly specjalista podobno to robil. Mozna powiedziec, ze "w druga strone" zalozony. Jedyne co sie zgadza, to podobno tylko pasek :-)) Druga sprawa... czy notlauf ( blad o przekroczonej gornej granicy doladowania ) moze byc spowodowany przewodem od turbo ? ( podobno jest posklejany )



Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » sob sie 01, 2009 19:49

domel86 pisze:Druga sprawa... czy notlauf ( blad o przekroczonej gornej granicy doladowania ) moze byc spowodowany przewodem od turbo ? ( podobno jest posklejany )
jak najbardziej



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » ndz sie 02, 2009 02:36

Jest takie coś jak przeładowanie io jest i niedoładowanie> 2 przypadki i 2x Not! Logi prosimy > 000 - kąt , 004 - synchro wału i wałka, 003 - przepływka, 008 - dawki, 011 - turbo >>> to taka podstawa. Logi mają być dynamiczne > czyli podczas jazdy > najlepiej 4 bieg 1500 do 4500 rpm > dla grupy 011 z wężykiem i bez na gruszce turbiny. Przypominam że turbo cały czas się kręci > to co słyszycie to tylko jest uzyskiwane właściwe ciśnienie > regulacja sztangi > konieczna po czyszczeniu VNT > można sobie moc ustawić od samego dołu ale przy większych prędkościach silnik będzie wchodził w tryb awaryjny > taki swojski ogranicznik prędkości > no i turbo czasami obrywa > a to kosztowny biznes >>> Turbina musi byś ograniczana na każdym biegu > ale w inny sposób > czyli VNT pracuje za każdym razem jak zmieniamy biek i naciskamy gaz > ecu nim steruje > nie pozwala turbince przekroczyć dozwolonego ciśnienia > jeżeli nie będzie w stanie ograniczyć ciśnienia to zmieni mapy paliwowe na tryb awaryjny > (zacinające się VNT)
Możliwe powody:
Silnik przepala olej z odmy.
Kat jest zapchany.
Sztanga jest źle ustawiona.
Turbo leje.
Paliwa jest zbyt dużo > dużo sadzy > np źle ustawiony kąt.

Dajcie logi > a my zrobimy resztę.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości