pompa sb 10mm regulacja

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr sie 05, 2009 12:21

Może trzeba sprawdzić ciśniene w pompie? No albo głowiczka jest słaba...



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » śr sie 05, 2009 12:37

nie mam jak sporawdzic cisnienia. ew jak to zrobic we własnym zakresie.
wstawilem fale od 1.9td no i samochód odżył. nie ma rewelacji ale idzie o niebo lepiej. musze sie uporac jeszcze z zapieczonym zaworem wastegate...
kręci tylko do 3500 tys obr....

dotychczas jezdziłem tdikiem ale
mam wrazenie ze za głosno klekocze na wyzszych obr. kąt ustawiony na słuch i chodzi miekko. nie kopci na biało.
Fale mam od 1.9 i dwie cienikie podkładki( czyli mniej niz w orginale 9mm).
Ostatnio zmieniony śr sie 05, 2009 12:55 przez JABcok20, łącznie zmieniany 2 razy.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr sie 05, 2009 13:57

JABcok20 pisze:wstawilem fale od 1.9td no i samochód odży
dziwna sprawa :? czyżby spręzyny wyciągające tłoczek były za słabe? a może ta fala od fiata ma w innym miejscu "górki"
nie mam jak sporawdzic cisnienia. ew jak to zrobic we własnym zakresie.
W temacie z modem łukiego jest napisane dokładnie, po krótce to trzeba sobie dorobić króciec w wyjsciem na manometr, co by się wkręcał w miejsce przelewu, a z drugiej strony miał gwint pod tą śróbe od powrotu paliwa.

Michaś_1977 też ustawiał sobie na słuch i jak sprawdził wyszło że jest nieźle rozjechany.

[ Dodano: 05 Sie 2009 13:58 ]
A jaktam się wtryski miewają? Nie słychać "ciapania"? Silnik się nie telepie?



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » śr sie 05, 2009 15:38

silnik chodzi jak zegarek ale wtryski otwieraja sie przy około 145barach(tzn jeden wyjety przy okazji samowykręcenia sie) reszty nie wykrecałem bo nie mam ani podkladek ani nowych wtryskow a jedno gniazdo było spawane. wiec tryski odłozylem na później.

poza tym mam problem z k14 bo pompuje od samego dolu. i nic nie moge zmienic. mam pompe 10mm ale czy to moze byc powodem braku możliwosci regulaacji???
turbine miałem zdjeta i wszystko niby ok. wastegate wykrecony i bylo troszke oleju w środku bo jak wciskalem zawór poleciało tym przewodem nadcisnienia. k14 jest z zaworem na śrube z 1V.

[ Dodano: Sro Sie 05, 2009 15:42 ]
samochód bez podpietego lda troche słabo sie biera do 3000 tys a jak podłacze lda to nie ma az takiej rożnicy. bolec ychodzi do polowy. pin schodzi pewnie duzo wczesniej niz te 3000 tys bo bez lda tyle dmucha.

przy spokojnej jezdzie dmucha 0,5-0,6 bara wiec to bez sensu. a jak zmniejsze dawke jest muł nieziemski i dmucha nadal 0,3-0,4bara.

może cisnienie w kolektorze wydechowym mam za małe( 55mm ) jeden tłumik...
Ostatnio zmieniony śr sie 05, 2009 15:44 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr sie 05, 2009 15:44

JABcok20 pisze:k14 bo pompuje od samego dolu
A to źle?

Czy chodzi o to, że nieda się ruszyć ciśnienia?



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » śr sie 05, 2009 15:46

dokladnie tylk zwiekszyc
a zmniejszyc nie da rydy. zeby nie pompowala na niskich

[ Dodano: Sro Sie 05, 2009 15:48 ]
jesli bedzie mi pompowala od niskich obrotow to bedzie wiecej palil co nie.
pierwszy raz mam pompe 10mm :P z taka mała turbina :S i nie wiem czy to normalny objaw?

[ Dodano: Sro Sie 05, 2009 15:50 ]
t0mal pisze:dziwna sprawa :? czyżby spręzyny wyciągające tłoczek były za słabe? a może ta fala od fiata ma w innym miejscu "górki"

które sprężyny?


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr sie 05, 2009 19:24

Obrazek

Tylko nie pisz że zostawiłeś ze starej pompy, a to ze się nie da zmniejszyć cisnienia to normalne, musiałbyś rozebrać WG i sprężyne wymienić, tylko żę jak zmnieszysz doładowanie to razem z nim zmniejszy się turbodziura, a więc nie tędy droga ;)



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » śr sie 05, 2009 19:53

te sprezyny byly takie same( tak wyladaly) poza tymczytalem ze 10mm ma takie same sprezyny wiec poszly sprezyny od 9mm.(tak mi sie zdaje)


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr sie 05, 2009 20:40

No raczej powinny być twardsze i neco dłuższe, inaczej tłoczek przy wyższych obrotach nie wyrabia na zakrętach i nie daje rady zaciągnąć paliwa -masz efekt jakby obcinało dawke no i fala dostaje po dupsku.

[ Dodano: 05 Sie 2009 20:41 ]
zobacz te foto co zaprzal porobil http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=88015

[ Dodano: 05 Sie 2009 20:42 ]
to części z pompy od tdi afn najprawdopodobniej



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » śr sie 05, 2009 21:03

hm poszukam pompy od tdi i przeloze wszystko jak leci . od razu bede mial fale ta co potrzeba


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr sie 05, 2009 21:06

jednak vw to vw, chociaż może wartoby kupić nowe sprężyny, myśle że ze 20 zł by to kosztowało



arwam

Post autor: arwam » śr sie 05, 2009 22:53

JABcok20, jak nie idzie ogarnąć tematu doładowania to proponuję przyspieszyć kąt wtrysku bo za późny powoduje właśnie duże ciśnienie doładowania i stąd to białe dymienie.


a jak wkładasz głowiczkę 10mm to razem z falą od niej.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » czw sie 13, 2009 18:08

wtryskiwacze wymienion na te z allegro po 28zl na sztuke . w pierwszym momencie myslalem ze leja ale jednak chodza ok. samochod przyspiesza normalnie. kopci na czarno jak trzeba;) ale ciagnie tylko i wylacznie do 3500.?
czy to głowiczka 10mm złom? z fala juz kombinowałem i z regulacja dawki tez.
bez wzgledu jak obroc pin maks 3500


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

arwam

Post autor: arwam » czw sie 13, 2009 18:55

JABcok20 pisze:ale ciagnie tylko i wylacznie do 3500.?
czy to głowiczka 10mm złom? z fala juz kombinowałem i z regulacja dawki tez.
bez wzgledu jak obroc pin maks 3500
prawdopodobnie przestawiacz kąta wtrysku będzie do skontrolowania



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 97 gości