Strona 2 z 3

: pn lip 20, 2009 23:50
autor: edzio
MARTINEZ1027 pisze:
edzio pisze:Te wsystkie podpowiedzi to totalna porażka :green_fuck:

To co mi radzisz ? co mam zrobic ?
No na pewno nie wymieniac przewody i świece.

: pn lip 20, 2009 23:51
autor: MARTINEZ1027
brz pisze:MARTINEZ1027, może rozrusznik Ci się zaczyna wykładać? Mi też odpala czasem krótko, czasem dłużej. Ostatnio mechanior jak mi siedział pod samochodem jak odpalałem silnik powiedział, że za jakiś czas rozrusznik będzie do zrobienia bo rzęzi.


w sumie to nie slychac rozrusznika zeby mu cos dolegalo , a czy u ciebie słychac ,w momecie jak przekrecisz stacyjke i wtedy pompa pociga paliwo i jest takie bulgotanie (wtryskiwanie ) cos takiego ...

: pn lip 20, 2009 23:52
autor: J.B.S.
Moze czujnik połozenia wałka rozrzadu krzaczy?
On jest odpowiedzialny za rozpoznawanie odpowiedniego cylindra przez kompa przy rozruchu.

: pn lip 20, 2009 23:53
autor: MARTINEZ1027
edzio pisze:
MARTINEZ1027 pisze:
edzio pisze:Te wsystkie podpowiedzi to totalna porażka :green_fuck:

To co mi radzisz ? co mam zrobic ?
No na pewno nie wymieniac przewody i świece.
swiece wymienilem bo były 2 spalone a z tymi przewodami to tez mi sie tak wydaje ze to bzdura

[ Dodano: 20 Lip 2009 23:55 ]
jbs-78 pisze:Moze czujnik połozenia wałka rozrzadu krzaczy?
On jest odpowiedzialny za rozpoznawanie odpowiedniego cylindra przez kompa przy rozruchu.
vag nic nie powiedzial ..błedów brak

: wt lip 21, 2009 00:07
autor: edzio
świece nie grzeją i tak do temp. 5* ,nie mają wpływu na odpalanie przy tej pogodzie.

: wt lip 21, 2009 00:11
autor: MARTINEZ1027
edzio pisze:świece nie grzeją i tak do temp. 5* ,nie mają wpływu na odpalanie przy tej pogodzie.
a co myslisz o cafaniu sie paliwa ?

: wt lip 21, 2009 00:47
autor: edzio
cofanie paliwa jak najbardziej,trzeba by gdzieś na przewody kawałek szklanej rurki założyc i będzie można zaobserwowac.

: wt lip 21, 2009 09:21
autor: MARTINEZ1027
edzio pisze:cofanie paliwa jak najbardziej,trzeba by gdzieś na przewody kawałek szklanej rurki założyc i będzie można zaobserwowac.

witam!!
przezroczysta rurke zalozyc przed filtrem w strone baku ?? no i do której rurki .... a moze wogole od razu załorzyc zaworek zwrotny ??

: wt lip 21, 2009 09:27
autor: trefil
Ja wszystko posprawdzałem, zaworek zwrotny przed filtrem i nadal tak samo, może pompowtryski już kaput, jak stoję przodem z górki to wszystko ok jak pod górkę to muszę kręcić. Ten zaworek może powinien być za filtrem w stronę pompy?

: wt lip 21, 2009 10:04
autor: MARTINEZ1027
trefil pisze:Ja wszystko posprawdzałem, zaworek zwrotny przed filtrem i nadal tak samo, może pompowtryski już kaput, jak stoję przodem z górki to wszystko ok jak pod górkę to muszę kręcić. Ten zaworek może powinien być za filtrem w stronę pompy?
no własnie nie wiem gdzie go dokladnie zalozyc na który wezyk ... po za tym autko chodzi super nic nie słychac ,ani widac ..wiec o pompkach nawet nie mysle ;)

: wt lip 21, 2009 12:40
autor: aw69
pompa tandemowa moze kulec

: wt lip 21, 2009 14:17
autor: MARTINEZ1027
aw69 pisze:pompa tandemowa moze kulec
witam. a co to , i gdzie to sie znajduje ;)
to sie naprawia czy wymienia ??

: wt lip 21, 2009 14:18
autor: PELE
kolego, po pierwsze VAG, logi dynamiczne
kąt wtrysku oraz synchronizacja rozrządu do sprawdzenia, szarpanie przy odpalaniu może być spowodowane rozjechanym kątem wtrysku, ja u siebie miałem po wymianie uszczelki pod głową takie dziwne szarpnięcia przy odpalaniu i nie zawsze odpalanie za pierwszym strzałem, regulacja zlikwidowała pojawiający się problem :bigok:

jak jest rozjechany kąt albo przestawiony rozrząd, VAG nie zasygnalizuje Ci błedów
heh przewody od świec :hmm: :rotfl:

skąd masz pewność, że rozrząd jest poprawnie ustawiony?

polecam to zrobić

: śr lip 22, 2009 00:46
autor: Majk
Mi mechanik powiedzial wprost.... ze moj 14 letni diesel juz tak bedzie mial, ze na zimny trzeba bedzie za 2 razem dopiero przekrecic kluczyk do rozruchu, (za 1wszym niech zagrzeje swiece zarowe), a na cieply zamontowal mi taki przycisk na krotko, zeby zagrzac powietrze w kolektorze ssacym. Jezeli chce odpalic cieply silnik, to czasem i pokrece z 10 sekund, a jak nagrzeje powietrze w kolektorze, to odpala prawie od razu. Podobno to prawo wieku silnika :)