co jest z tym silnikem ,dlaczego tak sie dzieje ?..

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » pn lip 20, 2009 23:50

MARTINEZ1027 pisze:
edzio pisze:Te wsystkie podpowiedzi to totalna porażka :green_fuck:

To co mi radzisz ? co mam zrobic ?
No na pewno nie wymieniac przewody i świece.



MARTINEZ1027
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: pt lut 06, 2009 22:46
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: MARTINEZ1027 » pn lip 20, 2009 23:51

brz pisze:MARTINEZ1027, może rozrusznik Ci się zaczyna wykładać? Mi też odpala czasem krótko, czasem dłużej. Ostatnio mechanior jak mi siedział pod samochodem jak odpalałem silnik powiedział, że za jakiś czas rozrusznik będzie do zrobienia bo rzęzi.


w sumie to nie slychac rozrusznika zeby mu cos dolegalo , a czy u ciebie słychac ,w momecie jak przekrecisz stacyjke i wtedy pompa pociga paliwo i jest takie bulgotanie (wtryskiwanie ) cos takiego ...



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Post autor: J.B.S. » pn lip 20, 2009 23:52

Moze czujnik połozenia wałka rozrzadu krzaczy?
On jest odpowiedzialny za rozpoznawanie odpowiedniego cylindra przez kompa przy rozruchu.



MARTINEZ1027
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: pt lut 06, 2009 22:46
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: MARTINEZ1027 » pn lip 20, 2009 23:53

edzio pisze:
MARTINEZ1027 pisze:
edzio pisze:Te wsystkie podpowiedzi to totalna porażka :green_fuck:

To co mi radzisz ? co mam zrobic ?
No na pewno nie wymieniac przewody i świece.
swiece wymienilem bo były 2 spalone a z tymi przewodami to tez mi sie tak wydaje ze to bzdura

[ Dodano: 20 Lip 2009 23:55 ]
jbs-78 pisze:Moze czujnik połozenia wałka rozrzadu krzaczy?
On jest odpowiedzialny za rozpoznawanie odpowiedniego cylindra przez kompa przy rozruchu.
vag nic nie powiedzial ..błedów brak



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » wt lip 21, 2009 00:07

świece nie grzeją i tak do temp. 5* ,nie mają wpływu na odpalanie przy tej pogodzie.



MARTINEZ1027
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: pt lut 06, 2009 22:46
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: MARTINEZ1027 » wt lip 21, 2009 00:11

edzio pisze:świece nie grzeją i tak do temp. 5* ,nie mają wpływu na odpalanie przy tej pogodzie.
a co myslisz o cafaniu sie paliwa ?



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » wt lip 21, 2009 00:47

cofanie paliwa jak najbardziej,trzeba by gdzieś na przewody kawałek szklanej rurki założyc i będzie można zaobserwowac.
Ostatnio zmieniony wt lip 21, 2009 00:48 przez edzio, łącznie zmieniany 1 raz.



MARTINEZ1027
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: pt lut 06, 2009 22:46
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: MARTINEZ1027 » wt lip 21, 2009 09:21

edzio pisze:cofanie paliwa jak najbardziej,trzeba by gdzieś na przewody kawałek szklanej rurki założyc i będzie można zaobserwowac.

witam!!
przezroczysta rurke zalozyc przed filtrem w strone baku ?? no i do której rurki .... a moze wogole od razu załorzyc zaworek zwrotny ??



trefil
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: wt lut 27, 2007 09:55
Lokalizacja: Poznań

Post autor: trefil » wt lip 21, 2009 09:27

Ja wszystko posprawdzałem, zaworek zwrotny przed filtrem i nadal tak samo, może pompowtryski już kaput, jak stoję przodem z górki to wszystko ok jak pod górkę to muszę kręcić. Ten zaworek może powinien być za filtrem w stronę pompy?



MARTINEZ1027
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: pt lut 06, 2009 22:46
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: MARTINEZ1027 » wt lip 21, 2009 10:04

trefil pisze:Ja wszystko posprawdzałem, zaworek zwrotny przed filtrem i nadal tak samo, może pompowtryski już kaput, jak stoję przodem z górki to wszystko ok jak pod górkę to muszę kręcić. Ten zaworek może powinien być za filtrem w stronę pompy?
no własnie nie wiem gdzie go dokladnie zalozyc na który wezyk ... po za tym autko chodzi super nic nie słychac ,ani widac ..wiec o pompkach nawet nie mysle ;)



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » wt lip 21, 2009 12:40

pompa tandemowa moze kulec


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

MARTINEZ1027
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: pt lut 06, 2009 22:46
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: MARTINEZ1027 » wt lip 21, 2009 14:17

aw69 pisze:pompa tandemowa moze kulec
witam. a co to , i gdzie to sie znajduje ;)
to sie naprawia czy wymienia ??



Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » wt lip 21, 2009 14:18

kolego, po pierwsze VAG, logi dynamiczne
kąt wtrysku oraz synchronizacja rozrządu do sprawdzenia, szarpanie przy odpalaniu może być spowodowane rozjechanym kątem wtrysku, ja u siebie miałem po wymianie uszczelki pod głową takie dziwne szarpnięcia przy odpalaniu i nie zawsze odpalanie za pierwszym strzałem, regulacja zlikwidowała pojawiający się problem :bigok:

jak jest rozjechany kąt albo przestawiony rozrząd, VAG nie zasygnalizuje Ci błedów
heh przewody od świec :hmm: :rotfl:

skąd masz pewność, że rozrząd jest poprawnie ustawiony?

polecam to zrobić
Ostatnio zmieniony wt lip 21, 2009 14:23 przez PELE, łącznie zmieniany 3 razy.



Majk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt sty 27, 2009 18:40
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Majk » śr lip 22, 2009 00:46

Mi mechanik powiedzial wprost.... ze moj 14 letni diesel juz tak bedzie mial, ze na zimny trzeba bedzie za 2 razem dopiero przekrecic kluczyk do rozruchu, (za 1wszym niech zagrzeje swiece zarowe), a na cieply zamontowal mi taki przycisk na krotko, zeby zagrzac powietrze w kolektorze ssacym. Jezeli chce odpalic cieply silnik, to czasem i pokrece z 10 sekund, a jak nagrzeje powietrze w kolektorze, to odpala prawie od razu. Podobno to prawo wieku silnika :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 159 gości