Strona 2 z 2

: ndz gru 06, 2009 18:44
autor: PacekPlacki
A co powiecie o tym dymieniu , dopuki nie złapie 90 stopni cały czas taki sam dym , silnik po kapitalnym remoncie czyli uszczelniacze, pirścienie itd....ręce rozkładam bo nie wiem co może być a tak dymić nie powinien.

wieczorem jak zimny


rano jak zimny

: ndz gru 06, 2009 19:01
autor: damian81Z
tylko z rury tak dymi ?, z silnika nic nie wylatuje spod korka?, olej w normie?

[ Dodano: 06 Gru 2009 18:04 ]
jezeli oleju by nie ubywalo to kat wtrysku do sprawdzenia

[ Dodano: 06 Gru 2009 18:05 ]
a taki objaw odrazu po zlozeniu silnika masz?

[ Dodano: 06 Gru 2009 18:05 ]
rozrzad masz ustawiony dobrze?

: pn gru 07, 2009 13:31
autor: carlo55
na filmiku slychac ze glosno klekocze, nie chodzi na wszystkie gary, swiece ok??? Ja wymienilem i jest git, pali jak dawniej, nie kopci, kupilem bosch'e duratherm czy cos takiego bo NGK nie mieli ;/ ale i tak nie kopcil az tak jak twoj

: pn gru 07, 2009 13:49
autor: PacekPlacki
Słychac go bo stoi w garażu i ma podniesioną maskę więc dzwięk się niesie pali normalnie na wszytkie gary a dym tylko z rury leci silnik jest po kapitalce wszystko szczelne.


tak samo się zachowywał przed rozłożeniem silnika walczyłem z tym od 6 miesiecy i wkońcu rozebrałem silnik wymieniłem sporo rzeczy głównie sprawy uszczelnienia.... i kopci dalej przy 90 stopniach dymu nie ma wogóle dosłownie.

: pn gru 07, 2009 15:13
autor: damian81Z
podlacz go pod vaga, moze masz rozrzad o zabek przestawiony i zmienil sie kat wtrysku, zgadzaja ci sie 3 znaki rozrzadu?

: pn gru 07, 2009 16:12
autor: PacekPlacki
rozrząd jest ustawiony nie tyle co na znaki bo ich nie było jedyny znak na pompie reszta była robiona technicznie czyli na GMP i potem naniesione znaki wszystko było ustawione przed złożeniem silnika kat mam w granicach 52/54 na rozgrzanym silniku tyle mi pokazuje VAG . Auto pali od strzału czy zimne czy ciepłe, Więc kwestię żle ustawionego rozrządu chyba mozna wykluczyć

: pn gru 07, 2009 16:43
autor: damian81Z
niekoniecznie bedzie zle odpalal przy przestawionym rozrzadzie nieznacznie, tutaj elektronika czuwa nad tym zeby korygowac blad i odpalac dobrze, u ojca w 1Z pekniety byl tlok na 3 cylindrze na drugim zaczynal pekac i autko palilo od polobrotu nawet mocy nie stracilo a kompresji nie bylo na 3 cylindrze, takze ja bym sprawdzil rozrzad na znakach. w kolo pompy bolec, plaska blaszka 4,5mm w walek rozrzadu i znak na kole zamachowym cienka kreseczka