Strona 2 z 5

: wt sie 04, 2009 10:00
autor: riggs
he.Ja u siebie na stacji tego nie zauważyłem.A na jakich stacjach tankujecie to paliwo?Bo ja regularnie na BP ale u nas tego paliwa nie widzę.

: wt sie 04, 2009 10:15
autor: bradley
Na pewno jest na Bliskiej od Orlenu. Cena 3,15, na Oszolomie zwykly ON po 3,44. Roznica niewielka wiec jeszcze nie warto tankowac. Chociaz w porownaniu z innymi stacjami 3,76 to juz jest przebicie.

[ Dodano: 12 Sie 2009 21:31 ]
Jadac z BB do Gizycka i spowrotem (razem ~1350km) pokonalem to na EKO gnoju z Bliskiej.
Spalania jeszcze nie podam bo nie skonczyl mi sie bak ale wychodzi ze przy predkosci tempomatowej w jedna strone 130 i wyprzedzania, a w druga 100 i wyprzedzania to bedzie ~5l/100 co jest wynikiem bardzo dobrym.
Spadkow mocy raczej nie zauwazylem. Moze ucieklo z 10km/h vmaxa albo z bagazami nie jedzie tyle. Nie istotne.
Ciszej chodzi albo to tylko efekt placebo.
Mniej podkapca przy bucie w podlodze, o tak.
Fryty czuc, ale to naprawde subtelny zapach, ze trzeba sie nawachac ;)

Filtr paliwa wymienie przy najblizszym tankowaniu. Do zimy jezdze tylko na BIO. Jezdze taniej niz benzyna z LPG :green_fuck: :green_fuck:

[ Dodano: 12 Sie 2009 21:48 ]
Jadac z BB do Gizycka i spowrotem (razem ~1350km) pokonalem to na EKO gnoju z Bliskiej.
Spalania jeszcze nie podam bo nie skonczyl mi sie bak ale wychodzi ze przy predkosci tempomatowej w jedna strone 130 i wyprzedzania, a w druga 100 i wyprzedzania to bedzie ~5l/100 co jest wynikiem bardzo dobrym.
Spadkow mocy raczej nie zauwazylem. Moze ucieklo z 10km/h vmaxa albo z bagazami nie jedzie tyle. Nie istotne.
Ciszej chodzi albo to tylko efekt placebo.
Mniej podkapca przy bucie w podlodze, o tak.
Fryty czuc, ale to naprawde subtelny zapach, ze trzeba sie nawachac ;)

Filtr paliwa wymienie przy najblizszym tankowaniu. Do zimy jezdze tylko na BIO. Jezdze taniej niz benzyna z LPG :green_fuck: :green_fuck:

: wt lut 23, 2010 19:55
autor: riggs
Nie mogę się z tobą kolego zgodzić.Co do niby większej mocy to może i owszem że to pic na wodę ale ale.Ja leje BP ULTIMATE DIESEL i jedno jest pewne że autko pali mi mniej niż kiedy leje zwykłą ON.To już sprawdziłem wielokrotnie mierzyłem ,testowałem etc.I różnica jest ale tylko w spalaniu w mocy żadnej.

: wt lut 23, 2010 20:22
autor: perki
a nie taniej , bezpieczniej podjechac do jakis tirowcow i sie dogadac za 2.50 normalna rope ze stacji ?:D :bigok:

: wt lut 23, 2010 20:23
autor: riggs
Kolego mój GOLF III 95 r na BP ULTIMATE śmiga od roku i nic się mu nie dzieje a nabite ma prawie 500 tyś km a mniej pali zdecydowanie bo na zwykłym ON przejeżdzałem na całym baku o dobre 150 km mniej niż na ULTMIATE.A chyba że masz na myśli to biopaliwo to ja bym raczej tego nie wlewał.CZYTAJCIE książkę obsługi pisze tam wyrażnie że do TDI nie wolno lać bio-paliwa!!

: wt lut 23, 2010 20:33
autor: perki
riggs pisze:Kolego mój GOLF III 95 r na BP ULTIMATE śmiga od roku i nic się mu nie dzieje a nabite ma prawie 500 tyś km a mniej pali zdecydowanie bo na zwykłym ON przejeżdzałem na całym baku o dobre 150 km mniej niż na ULTMIATE.A chyba że masz na myśli to biopaliwo to ja bym raczej tego nie wlewał.CZYTAJCIE książkę obsługi pisze tam wyrażnie że do TDI nie wolno lać bio-paliwa!!
wlej najtansza rope np w niemczech ze stacji a najlepsza jakosciowa i najdrozsza z naszych stacji :) zobaczysz ze ich eco diesel jest lepszy od naszcyh ultimate power super ekstra :D

: wt lut 23, 2010 20:51
autor: darecki6
jesli chodzi o energetycznosc kalorycznosc u mnie
1 ropa 2 bio 3 opal bio zostawia nagar za zuzluje ci wtryski to paliwo nie destylowane ale tloczone po lekkim odparowaniu robi sie geste jak lepik i skleja ruchome elementy. lepiej oszczedniej jest kupic oszczednosci

: wt lut 23, 2010 21:05
autor: darecki6
tak wycisza sie niby jest szczelniejszy

: wt lut 23, 2010 22:37
autor: BartekGib
Szczelniejszy ..... Poczytajcie to : To jest przestroga.

Piękne lato 2009, tankowanie od czerwca do połowy lipca wynalazku zwanego bioester.
Niska cena, efekt placebo że autko lepiej chodzi, zadowolenie z tankowania nowego specyfiku, itd. itp.

Pod koniec lipca : przelewy do wymiany natychmiastowo, straszny smród bioestru pod maską, rozszczelnienie pompy paliwa, powiększenie wszystkich gumowych elementów dochodządych do/odchodzących od filtra paliwa z czym walczę do dzisiaj.

Odpowiedzcie sobie sami :bajer: :bajer: :bajer: :bajer:

Pozatym ostrzegam : bioester tankuje się wyłącznie w okresie letnim. Jeżeli chcecie do końca marca unieruchomić autko - to jutro zalejcie bioester :bajer: :bajer: :bajer: W niskich temperaturach natychmiastowo gęstnieje i uniemożliwia rozruch. Koledzy : OSTRZEGAM !

: wt lut 23, 2010 22:44
autor: xxxGlaDxxx
perki pisze: wlej najtansza rope np w niemczech ze stacji a najlepsza jakosciowa i najdrozsza z naszych stacji :) zobaczysz ze ich eco diesel jest lepszy od naszcyh ultimate power super ekstra :D
następny zamroczony mitem że wszystko co niemieckie jest najprzedniejsze i najlepsze, szkoda mi oczu na czytanie takich bzdur... a co to bio-paliw, skoro ktoś to sprzedaje legalnie i ma stacje z koncesja tzn. że jest to bezpieczne dla silnika i watpie zeby działy sie jakieś jaja, poza tym że więcej pali.

: wt lut 23, 2010 22:57
autor: BartekGib
W rodzinnym mieście taxi-majstry również poodchodziły od tego badziewa, bo nawet silniki Mercedesa nie wytrzymały takiego "czegoś" .....

Posiadanie koncesji to nic. Wprowadzając to do produkcji zwłaszcza w Orlenie nikt nie robił tysięcy km badań podczas jazdy normalnymi silnikami diesla. Dla nich to jest piękne, bo cudowne i wspaniałe i wszyscy to kochają. Ale tego, że już sporo sporo sporo ludzi miało przez te paliwo problemy nikt nie powie.

Co by nie było : NIE POLECAM i ODRADZAM !

: śr lut 24, 2010 09:41
autor: BartekGib
Ja nie zmuszam. Ja tylko odradzam stanowczo. Mogą być kłopoty.

: śr lut 24, 2010 10:05
autor: darecki6
ciszej chdzi napewno zpowodu mniejszej predkosci spalania i lepszych wlasciwosci smarnyh bio jest terz gestrze tagrze zima odpada gestrze powinno byc bardziej energetyczne niestety tak nie jest , a dlatego ze jest tam od etanu po oktan to gazy a nie wyparuja bo sa zmiksowane z h2o-woda i potasem i innymi syfami jak margaryna gazy sa mniej energetyczne i owszem moga wiazac z uszczelkami gumami powodujac ih rosniecie rozpuszczanie

: śr lut 24, 2010 13:30
autor: Toshiba
BartekGib pisze:W niskich temperaturach natychmiastowo gęstnieje i uniemożliwia rozruch
Dokładnie. Ja lałem do swojego przy niskich temperaturach i rano miał wielkie problemy z odpalaniem. A jak już odpalił to chodził jak parowóz i nie chciał się wkręcać na obroty.
Do tego jest słabszy i dlatego więcej pali... Więc czy jest sens lania tego czegoś?

Ja też NIE POLECAM I ODRADZAM :bajer: