Kilka problemów - 1.9TDI 110KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Tego typu objawy miałem "od zawsze", drgał na wolnych, obroty 903, za chwilę 924 lub 862. Po dodaniu gazu na chwilę obroty stabilizowały się. Teraz stoją jak zaklęte na 903 a stało się tak, gdy zdecydowałem się na wyczyszczenie turbiny. Nie wiem tak do końca jaki związek mają drgania z zapieczonymi kierownicami ale po czyszczeniu turbawki drgania ewidentnie ustąpiły.PinkFloyd pisze:poza tym wibracje na jałowym w 110Km pewnie masz ASV spowodwane czesto padajacym dwumasem, dodaj lekko gazu- wtedy nie drga
Wpływu nie ma zadnego bo zapieczone w pozyci max nie jest wazne na jałowym, poniewaz nawet w sprawnej turbinie na jałowym firanki sa w pozycji max dopiero jak przekroczona jest wartosc doładowania to wtedy zawór otwiera fieranki, na jałowym sa zawsze na maxafigurel pisze:Tego typu objawy miałem "od zawsze", drgał na wolnych, obroty 903, za chwilę 924 lub 862. Po dodaniu gazu na chwilę obroty stabilizowały się. Teraz stoją jak zaklęte na 903 a stało się tak, gdy zdecydowałem się na wyczyszczenie turbiny. Nie wiem tak do końca jaki związek mają drgania z zapieczonymi kierownicami ale po czyszczeniu turbawki drgania ewidentnie ustąpiły.PinkFloyd pisze:poza tym wibracje na jałowym w 110Km pewnie masz ASV spowodwane czesto padajacym dwumasem, dodaj lekko gazu- wtedy nie drga
Ad. 1) Problem rozwiązany. Podpiąłem pod VAG'a - pokazało błąd świateł STOPu. Skasowałem błąd... ale zauważyłem całkiem przypadkiem jeszcze jedną rzecz - przy wyłączonych światłach i naciskaniu pedału hamulca zapalała się przednia lewa lampa ( ;-/ dziwne ) ... Zainteresowało mnie to i ... co się okazało - w tylnej lampie STOP, włożona była żarówka jednostykowa ... a powinna być dwustykowa. Po wymianie na odpowiednią problemu brak, a i lampa przednia przestała dziwnie świecić przy wciskaniu pedału hamulca
Ad. 2) Teść mnie troszkę uspokoił. Ma dwa diesle - Passata B6 i Golfa V... Passat nie łyka oleju, natomiast Golf V ( salonowy, z przebiegiem 30.000 ) potrzebuje dolewania ( w ASO twierdzą, że "ten typ tak ma". )... U mnie ubyło ok. 0.2l/1300-1400km. Zobaczymy jak będzie dalej, najwyżej zacznę dolewać odrobinkę.
Ad. 3) Nie mam pojęcia akurat co może być tego przyczyną...
Odnośnie drgań... dodatkowo słyszalne w środku jest obijanie - jakby metal o metal/blacha o blachę. Brakuje w prawym nadkolu śruby, która mocuje je do reszty. Dodatkowo część elementów wisi sobie bezwładnie w powietrzu. Po przyczepieniu ich opaskami zaciskowymi jest ciszej... ale to metaliczne obijanie jest słyszalne, tylko na dołkach - także, jeszcze coś gdzieś się obija - dochodzi z prawej strony - tej robionej.
Dziś nie miałem jak zrobić logów dynamicznych ;/ VAG pod Vistą co chwilę się wyłącza, z powodu "napotkanego błędu". Pod XP działa normalnie, ale bateria padła Jutro z rana postaram się zrobić logi i wrzucić tutaj... Dodatkowo przyjrzałem się wszystkim wężykom - część z nich jest poprzecierana z zewnątrz - nie wiem jak ta guma w środku...
Pozdrawiam.
Ad. 2) Teść mnie troszkę uspokoił. Ma dwa diesle - Passata B6 i Golfa V... Passat nie łyka oleju, natomiast Golf V ( salonowy, z przebiegiem 30.000 ) potrzebuje dolewania ( w ASO twierdzą, że "ten typ tak ma". )... U mnie ubyło ok. 0.2l/1300-1400km. Zobaczymy jak będzie dalej, najwyżej zacznę dolewać odrobinkę.
Ad. 3) Nie mam pojęcia akurat co może być tego przyczyną...
Odnośnie drgań... dodatkowo słyszalne w środku jest obijanie - jakby metal o metal/blacha o blachę. Brakuje w prawym nadkolu śruby, która mocuje je do reszty. Dodatkowo część elementów wisi sobie bezwładnie w powietrzu. Po przyczepieniu ich opaskami zaciskowymi jest ciszej... ale to metaliczne obijanie jest słyszalne, tylko na dołkach - także, jeszcze coś gdzieś się obija - dochodzi z prawej strony - tej robionej.
Dziś nie miałem jak zrobić logów dynamicznych ;/ VAG pod Vistą co chwilę się wyłącza, z powodu "napotkanego błędu". Pod XP działa normalnie, ale bateria padła Jutro z rana postaram się zrobić logi i wrzucić tutaj... Dodatkowo przyjrzałem się wszystkim wężykom - część z nich jest poprzecierana z zewnątrz - nie wiem jak ta guma w środku...
Pozdrawiam.
Witam,
dziś wymusiłem na samochodzie notlaufa - nie pojawiła się kontrolka "check engine". Czuć było jednak spadek mocy. Podpiąłem pod komputer i Vag pokazał błąd
1 Fault Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-00 - -
-> przekroczona górna granica, z tego co rozumiem... czyli turbo przeładowuje ? czy na podstawie tego można już coś więcej powiedzieć ? jak nie, to będę bawił się w logi...
Pozdrawiam
PS. Co może oznaczać błąd przy airbagu
1 Fault Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal to Low - Intermittent
dziś wymusiłem na samochodzie notlaufa - nie pojawiła się kontrolka "check engine". Czuć było jednak spadek mocy. Podpiąłem pod komputer i Vag pokazał błąd
1 Fault Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-00 - -
-> przekroczona górna granica, z tego co rozumiem... czyli turbo przeładowuje ? czy na podstawie tego można już coś więcej powiedzieć ? jak nie, to będę bawił się w logi...
Pozdrawiam
PS. Co może oznaczać błąd przy airbagu
1 Fault Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal to Low - Intermittent
dokładnie
ps. logi zrobiłeś?
a nie doczytałem, że logów nie zrobiłeś
Dobrze byłoby zrobić logi 008, 010, 011 dynamiczne no i koniecznie 011 statyczne BS. Turbo przeładowuje ale bez logów nie można stwierdzić czy jest zapieczone, czy problem z N75
ps. logi zrobiłeś?
a nie doczytałem, że logów nie zrobiłeś
Dobrze byłoby zrobić logi 008, 010, 011 dynamiczne no i koniecznie 011 statyczne BS. Turbo przeładowuje ale bez logów nie można stwierdzić czy jest zapieczone, czy problem z N75
Ostatnio zmieniony ndz lip 12, 2009 19:08 przez xmen, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam,
wykonałem logi... przy 003, 008 i 010 było normalnie - nie złapałem notlaufa. Dopiero za czwartym razem, przy robieniu logów dla grupy 011 wyłapałem notlaufa... Poniżej zamieszczam linki do logów...
Logi-003
Logi-008
Logi-010
Logi-011
a tu na wszelki wypadek nie przerabiana wersja z rozszerzeniem CSV
Logi-003
Logi-008
Logi-010
Logi-011
wykonałem logi... przy 003, 008 i 010 było normalnie - nie złapałem notlaufa. Dopiero za czwartym razem, przy robieniu logów dla grupy 011 wyłapałem notlaufa... Poniżej zamieszczam linki do logów...
Logi-003
Logi-008
Logi-010
Logi-011
a tu na wszelki wypadek nie przerabiana wersja z rozszerzeniem CSV
Logi-003
Logi-008
Logi-010
Logi-011
Ostatnio zmieniony ndz lip 12, 2009 20:55 przez domel86, łącznie zmieniany 1 raz.
no przeładowanie konkretne. Turbo dmucha prawie 1,5 bara. Zanim z tym nic nie zrobisz, nie deptaj go za mocno.Sprawdź na początek N75 (mało prawdopodobne) - podmień na próbę z N18 (ten obok N75). No i sprawdź ręką czy sztanga od turbiny się rusza i w jakim zakresie. Jeśli będzie ledwo co dało się ją ruszyć to turbo do wyjęcia i czyszczenia i N75 możesz odpuścić. A jak wygląda 011 BS tak z ciekawości zapytam?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 41 gości