silnik 1,9

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arwam

Post autor: arwam » śr lip 29, 2009 21:51

Przemek, co do zaworów to sprawdź ciśnienie oleju jak odpalisz silnik bo moze podstawia zawory albo zobacz czy nie masz dwóch znaków na kola zamachowym i być może masz nie na ten ustawiony co trzeba



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » czw sie 27, 2009 00:43

Przemek pisze:i co się okazuje po przejechaniu 2000 km zawory biją o tłoki co mam robić wyszlifować miejsca na zawory natłokach czy co??
Jeżeli objaw ten pojawił się po przejechaniu pewnego dystansu to:
- sprawdź czy rozrząd jest dobrze ustawiony
- sprawdź czy nie zerwał się klin na wale (:bajer: ja tak miałem 2 razy)

[ Dodano: Sob Sie 29, 2009 9:54 pm ]
Przemek pisze:chciałbym sie dowiedzieć coto jest zaznaczone strzałką na fotce wiem tylko tyle że to jest elektro magnes tylko gdzie go podpiąć i co in otwiera bo bo podłączyłem na kurtko ale nic się nie działo
Wcześniej już było wyjaśnione co to, a co do podłączenia, to ja mam to połączone razem z elektrozaworem pompy - jak pompa dostaje zasilanie to ten zaworek też.
Nie ma sensu kombinowac w tym temacie :)


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 124 gości