Problematyczna nadsterowność golfika...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: czw wrz 04, 2008 23:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Co do opon, to fakt, że nie są nowe i może macie rację...
Co do hamulców, wiem, że ręczny blokuje chyba prawe koło a lewego nie... Na przeglądzie, któreś faktycznie mocniej brało jeśli chodzi o tył ale o niczym mi nie wspomnieli jakby to było jakieś podejrzane... A teraz tak po zastanowieniu to faktycznie z reguły ślizga się przy skręcie w lewo.. Jak wjechałem na rondo to nic, ale jak tylko zacząłem skręcać w lewo wraz z rondem nagle przód skręcił jak rondo a tył pojechał prosto... Jechałem sam jakby co, sytuacja nawet w zimie raczej rzadko się objawiała w przypadku jak jeździło ze mną jeszcze dwóch pasażerów albo i więcej...
Co do hamulców, wiem, że ręczny blokuje chyba prawe koło a lewego nie... Na przeglądzie, któreś faktycznie mocniej brało jeśli chodzi o tył ale o niczym mi nie wspomnieli jakby to było jakieś podejrzane... A teraz tak po zastanowieniu to faktycznie z reguły ślizga się przy skręcie w lewo.. Jak wjechałem na rondo to nic, ale jak tylko zacząłem skręcać w lewo wraz z rondem nagle przód skręcił jak rondo a tył pojechał prosto... Jechałem sam jakby co, sytuacja nawet w zimie raczej rzadko się objawiała w przypadku jak jeździło ze mną jeszcze dwóch pasażerów albo i więcej...
-
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: czw wrz 04, 2008 23:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
tu sięz Tobą nie zgodzę bo większe ciśnienie w oponie to większy nasik jednostkowy i aquaplaning wystąpi przy większej prędkości i jest to dowiedzione przez naukowców natomiast za niskie ciśnienie potrafi takie rzeczy powodować a jak nie werzysz to dopompuj sobie koła i zrób próbę chamowania z np: 100km/h i spróbuj ponownie na mniejszym ciśnieniem i wtedy powiedz jak było bo ja też kiedyś właśnienie tak samo myślałem że mniejsze icśnienie to większe pole przylegania opony do nawierzchni to powinna być lesza przyczepność ale okazuje się być inaczej.Byku21 pisze:przepompowane opony/za duże ciśnienie
ja u siebiue z przodu mam 2,5 bara a z tyłu 2,0bara przy ogumieniu 195/50 R15 i takie ciśnienie w moim przypadku sprawdza się najlepiej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 145 gości