Strona 2 z 2

: wt lip 07, 2009 01:59
autor: Sztomel
edzzzzioooo pisze:Pomyśl chwilę ,dlaczego się pali?,po co jest?....już tłumaczę bo wnioskuję,że nie wiesz.Jeżeli układ jest sprawny powinna gasnąc po odpaleniu,a jeżeli się pali stale oznacza ,że układ nie jest sprawny.
I właśnie na tym polega Twoja błędna ocena zaistniałego błędu - widzę, że nie odpuszczasz !
Mam rozumieć, że jesteś elektromechanikiem samochodowym - jeśli tak to trochę powinieneś łyknąć jeszcze wiedzy - nie mam nic przeciwko Tobie ale zrozum, za chwilę ktoś Cię zje, pochwal się tą wiedzą na forum elektrody.pl a elektrit Cię zje razem z butami :jezor:

: wt lip 07, 2009 02:13
autor: edzio
Naprawdę szkoda gadac.,to po co są te kontrolki ? oleju ,poduszek ,ładowania,esp,silnika ,abs,immo ,itp...Mogło by ich nie byc wg.ciebie ?,bo co ma dla ciebie za znaczenie ,czy się pali ,czy nie.

: wt lip 07, 2009 02:20
autor: Sztomel
Dobra edzio, poddaję się, Twoja racja ! Nie mam już sił !
Jedno tylko napiszę, jeśli okaże się, że to nie usterka układu ABS to nie będę się wypowiadał dalej - sam zrozumiesz ! (i może uszanujesz kolegę) - nadal Pozdrawiam i życzę dobrych diagnoz na przyszłość !

Re: VW golf 1,9 tdi zacisk 30 za małe napięcie

: ndz sty 20, 2019 18:56
autor: Mijagy
Witam . Mam problem po skanowaniu wyskoczył błąd p1601 cis jakiś sterownik mocy Przekaźnik zasilania J317, zacisk 30 samochód odpala ciężej i chyba ma przebicie bo czasem kopię. Gdzie się znajduje ten przekaźnik ??? Dzieki

Re: VW golf 1,9 tdi zacisk 30 za małe napięcie

: ndz sty 20, 2019 22:17
autor: Robekrobek
Podejrzewam ze abs z tym bledem to pompa uwalona. Odepnij pompe i sprawdz na kostce czy ma zasilanie ponad 14 volt na uruchomionym silniku