Strona 2 z 2

: sob cze 27, 2009 14:03
autor: wesol
Długo jeździłem takim i nie spotkałem się z awaria skrzyni. kilku moich znajomych tez ma sdi i nie narzekają. Może to zależy w jakim modelu. W sdi nie ma turbiny wiec nie może się popsuć
Hmm . mowie to co wyczytealem na forum polowki a jestem tam o wiele dluzej jak na golfa. Sporo osob wlasnie mialo problemy z ta skrzynia i ponoc jestto ta sama co ja mam w 1.9 D ( AEF) tylko ze w moim jest dwumasa( znaczy sie byla oryginalnie) a w SDI jej nie ma. Tarcza sprzeglowa jest mniejsza ( cos kolo 185 mm) inna skrzynia ktora ciezko dostac i droga. Ma pewne wady co to wlasnie powoduja ze sie lubi sypnac.
To ze nie ma turbiny to akurat mankament. Ile ta turbina kosztuje- masz temat ze od karambola masz za 900 zl juz hybryde i co ile ona sie tak wysypuje- duzo zadziej jak dwumasa. Sporo osob zmienia turbo by miec wieksze kopyto. Spalanie SDI wg katalogow VW jest wieksze jak TDI- oczewiscie to tez zalezy jak sie jezdzi ale polecam sprobowac posmigac SDI tak z sandalem nieco wcisnietym- srednia przyjemnosc a spalanie jak dal mnie duzo za duze. 5-6 litrow to pali mi golf w TDI jak jezdze spokojnie a jak deptam to 6-6,5. SDI wciagnie 4,5 najmniej a w realu to na miescie tez wyjdzie 5-5,5L. Satysfakcji z jazdy zero jak dla mnie. Moja zona juz nawet zaczyna narzekać na polo ze za slaby. Dodam jeszcze ze polo wazy 1100 kg a golf 1350.

TU jest ogloszenie na anszym forum do polo SDI

: sob cze 27, 2009 15:51
autor: tomek08
unimil pisze:z tego co słyszalem silniczki 1.4 tdi na jałowym biegu strasznie głośno pracują,
, ja szukając samochodu dla brata, już byłem trochę zoriętowany w temacie, ponieważ sam jeżdżę 1,9TDI od dłuższego czasu. Oglądaliśmy kilka autek i okazało się, że jak głośno te silniki pracują wszystko zależy kto wcześniej przy nich grzebał. Zdarzyło się, że golf IV na pompowtryskach chodził głośniej niż zajechany 1,6 td. Tych polówek chyba nie wypuszczali w TDI, ja też chciałem coś takiego, lecz szybko się przekonałem do TDI. Wożę cztery litery ibizą 6K2 i nie żałuje wyboru. Pozdrawiam.

: sob cze 27, 2009 16:34
autor: unimil
tomek08 pisze:Tych polówek chyba nie wypuszczali w TDI
polo 6n2 od 2000r maja silniczki TDI tylko 1.4 na 3 cylindrach

: sob cze 27, 2009 18:21
autor: wesol
Nawet wczesniej bo w 1999 roku byly 1.4 TDI na PD. Oczewiscie jeszcze wczesniej tez byly 1.9 TDI ale na VP w polo classic. Ogolnie to polo 6N1 nie mialo TDI na pokladzie tylko same SDI 1.7 oraz 1.9 no i oczewiscie taki jak ja mam 1.9D

: sob cze 27, 2009 21:35
autor: doggie
wesol pisze:Dodam jeszcze ze polo wazy 1100 kg a golf 1350.
moje Polo SDI (model 6N) ważyło 960 kg i przenigdy nie spalił mi więcej jak 5,5 litra, bez względu czy miasto, zima, gaz do dechy itp...), średnie spalanie na dystansie 1000 km wynosiło 4,7 litra

[ Dodano: 27 Cze 2009 21:36 ]
wesol pisze: no i oczewiscie taki jak ja mam 1.9D
powiem ci że jest spora różnica w odczuciu jazdy pomiędzy SDI a zwykłym D

: sob cze 27, 2009 22:21
autor: grzegorzp
najmniej będzie paliło 1,4tdi
potem1,9 tdi VP.
potem 1,9tdi PD
potem 1,9 sdi
z tym że z 1,4 wirusem robisz ładne 100KM i już w miarę ładnie to jeździ a z 1,9 sdi już nigdy nic nie zrobisz

oczywiście mówię o w miarę normalnej jeździe, jak jeździsz jak ortodoksyjny emeryt to sdi spali najmniej ale jak choć raz dziennie wciskasz gaz mocniej niż do połowy to sdi będzie paliło najwięcej bo musisz je wysoko kręcić by w ogóle zaczęło przyspieszać

: sob cze 27, 2009 23:19
autor: wesol
Moje polo 6N1 rok 1998 2 furtki silnik AEF 1.9D Brak klimy, absu oraz elektryki waga auta 1036kg. Drugi auto golf 4 1.9TDI AHF 4 drzwi pelna alektryka + klima manualna waga 1355kg. Wszystko z dowodu a na pierwszym przegladzie osobiscie wyszukalem swoj model bo dobry kolega tam pracuje. To czy SDI taki ekonomiczny to sobie zobacz w danych ktore sa na naszym forum:
Dane golfa 4
Dane polo 6N
Ja przynajmniej sobie podkrcilem wydatek na pompie w AEF i duzo lepiej sie zbiera a w SDI to nawet nie ma poc o jechac na chipsa. SDI lepiej pali i rowniej pracuje i tyle z jego dobroci.

: ndz cze 28, 2009 01:09
autor: doggie
wesol pisze:. To czy SDI taki ekonomiczny to sobie zobacz w danych ktore sa na naszym forum:
Dane golfa 4
Dane polo 6N
Ja przynajmniej sobie podkrcilem wydatek na pompie w AEF i duzo lepiej sie zbiera a w SDI to nawet nie ma poc o jechac na chipsa. SDI lepiej pali i rowniej pracuje i tyle z jego dobroci.
No widzisz a moje Polo to był zupełny golas, nic oprócz wspomagania nie miał a jego waga wg dow. rej. 960 kg, co do ekonomiki SDI nie muszę patrzeć na wykresy, bo 3 lata nim jeździłem i dobrze wiem ile palił. Tyle co ty na pompie w AEF zrobiłeś to w SDI można tyle samo osiągnąć