Strona 2 z 2

: pt cze 26, 2009 00:28
autor: Quest
fleshu pisze:Wypnij wąż i odkręć 3 nakrętki nr 13 od wydechu > i sam zobacz w jakim stanie jest wałek i jak lata > będzie wiadomo co jest grane.
Może jakieś foto z podpowiedzią gdzie tego szukać dokładnie? :rolleyes:

: pt cze 26, 2009 00:37
autor: fleshu
http://www.allegro.pl/item670400473_tur ... i_alh.html > wąż z części zimnej widocznej na zdjęciu > tak żeby dostać się do wirnika > właśnie ten który jest zdjęty na foto z aukcji. Dokładnie po przeciwnej stronie > z części gorącej 3 nakrętki>>> potrzebny sprzęt to szczypce i klucz 13.

[ Dodano: 26 Cze 2009 00:39 ]
Anooo... szukać za silnikiem! hhe

: pt cze 26, 2009 20:42
autor: piter_s
ja i tak nie sądzę że to od turbiny, jak kolega pisze żee śmiga ok to wirnik z takimi luzami chyba by się przycierał i by nie jechało dobrze

: pt cze 26, 2009 22:00
autor: Michał_1977
piter_s pisze:ja i tak nie sądzę że to od turbiny, jak kolega pisze żee śmiga ok to wirnik z takimi luzami chyba by się przycierał i by nie jechało dobrze
I ja też tak uważam.
Pewnikiem jakiś metalowy element dostaje wibracji i wali o coś :bigok: