Strona 2 z 2

: czw cze 25, 2009 09:05
autor: arwam
wojtek gtd pisze:trzeba kilka razy kręcić a jak już odpali to głośno klekotnie kilka razy i zrobi dużo dymu za sobą... co to może być???
stawiam na to że świece żaorwe nie grzeją, albo przekaźnik ewentualnie spalony bezpiecznik.
turbo jak K14 to podnosisz ciśnienie doładowania wkręcając wkręt regulacujny na gruszce.
proponuję najpierw zakupić manometr bo AAZ to już jednak jest kawałek silnika a turbo takie trochę mikre, i jak przedobrzysz to nie trudno o uszkodzenie bo dla osiągnięcia takiego samego ciśnienia doładowania wirnik musi kręcić się znacznie szybciej niż ma to miejsce a w 1.6
dla Ciebie bezpieczne ciśnienie doładowania to 0,9-1,2bara max na tej turbinie żeby ona trochę już pojeździła a nie zaraz sie wysypała.
jak chcez więcej dmuchać to zainwestuj w Garretta T3 ewentualnie KKK K24

: czw cze 25, 2009 19:29
autor: munior
wojtek gtd pisze:w komorze silnika jest taki bezpiecznik od świec właśnie i on się przepalił
nikt nie napisał o bezpieczniku bo pisałeś że do świec dochodziło napięcie .Przy spalonym bezpieczniku to raczej niemozliwe...

: czw cze 25, 2009 19:47
autor: brynol
wojtek gtd pisze:brynol, napięci dochodzi do świec
xD
to bezpicznik musial byc dobry, chyba ze masz jakies obejscie zrobione :D

: sob cze 27, 2009 17:08
autor: wojtek gtd
arwam, a jeśli podkręce turbo to musze dołożyć IC???? jak wygląda ten manometr??? jest coś takiego na allegro?? chciałbym zobaczyć jak to wygląda.. w którym miejscu go zamontować???

: sob cze 27, 2009 21:02
autor: kkolekk
ic konieczny bo zaraz uszczelka pod głowicą pójdzie, a co do wskażnika to są na alegro http://moto.allegro.pl/item673643023_ws ... mocja.html ale jak pisali wyżej zainwestuj w kkk24 mam takie zamontowane i warto lecz szukaj odrazu wzmocnionego sprzęgła

: ndz cze 28, 2009 09:10
autor: Michał_1977
wojtek gtd pisze:a jeśli podkręce turbo to musze dołożyć IC?
To zależy,ile chcesz podkręcić.Wiadomo,że najlepiej jest mieć zamontowane IC,ale myślę do 1,2 może się obejść bez.Hmm,z drugiej strony patrząc,to małe suszarki,właśnie takie jak K-14 dają znacznie wyższą temperaturę niż np. K-24.
wojtek gtd pisze:w którym miejscu go zamontować???
To już w/g własnego gustu :bigok:

: ndz cze 28, 2009 14:19
autor: arwam
kkolekk,


w AAZ już w standarzie masz metalową

: ndz cze 28, 2009 22:14
autor: kkolekk
o ile już ktoś nie wymieniał u mnie była zwykła i po wstawieniu pina zwiększeniu dawki i podkręceniu turbo poszła po tygodniu

: ndz cze 28, 2009 22:27
autor: arwam
kkolekk pisze:o ile już ktoś nie wymieniał u mnie była zwykła i po wstawieniu pina zwiększeniu dawki i podkręceniu turbo poszła po tygodniu
musiała być załorzona od 1Y bo TD miały metalowąa zwykłe klekoty kompozytowe uszczelki

: pn mar 15, 2010 19:37
autor: krzysiek_696
Koledzy odświeże może temat bo nie chcę zaczynać nowego... U mnie w aaz mam podobny problem z odpalaniem co kolega wojtek gtd...rano na zimnym ma bardzo ciężko odpalić, bepieczniki przy sterowniku od świec dobre,nie mam już pomysłu co może mu dolegać.

: pn mar 15, 2010 20:11
autor: Michał_1977
krzysiek_696, bezpiecznik od świec żarowych jest pod maską,na ściance grodziowej w okolicach pompy hamulcowej :bajer:
Sprawdź czy po przekręceniu kluczyka pojawia się napięcie na którejś świecy.

: pn mar 15, 2010 20:37
autor: krzysiek_696
tak,wiem...bezpieczniki są praktycznie obok zbiornika na płyn do spryskiwaczy i są to 2x30...

: pn mar 15, 2010 21:37
autor: Michał_1977
krzysiek_696,a czy zbiorniczek jest przy grodzi :bajer: ?
Przecież napisałem Ci,że bezpiecznik jest właśnie tam i nie wygląda jak zwykłe bezpieczniki,tylko jest to kawałek blaszki,przykręcony dwiema śrubkami w czarnej puszce z tworzywa.

: pn mar 15, 2010 22:09
autor: krzysiek_696
no dobra to nie jest to przy zbiorniczku?? to co to jest przy zbiorniczku? :) a czy jeżeli ten bezpiecznik jest przepalony to kontrolka od świec będzie się zapalała?? bo bez jednego z bezpieczników koło zbiorniczka kontrolka się nie zapala...