ciężko pali mk3 td GTD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arwam

Post autor: arwam » czw cze 25, 2009 09:05

wojtek gtd pisze:trzeba kilka razy kręcić a jak już odpali to głośno klekotnie kilka razy i zrobi dużo dymu za sobą... co to może być???
stawiam na to że świece żaorwe nie grzeją, albo przekaźnik ewentualnie spalony bezpiecznik.
turbo jak K14 to podnosisz ciśnienie doładowania wkręcając wkręt regulacujny na gruszce.
proponuję najpierw zakupić manometr bo AAZ to już jednak jest kawałek silnika a turbo takie trochę mikre, i jak przedobrzysz to nie trudno o uszkodzenie bo dla osiągnięcia takiego samego ciśnienia doładowania wirnik musi kręcić się znacznie szybciej niż ma to miejsce a w 1.6
dla Ciebie bezpieczne ciśnienie doładowania to 0,9-1,2bara max na tej turbinie żeby ona trochę już pojeździła a nie zaraz sie wysypała.
jak chcez więcej dmuchać to zainwestuj w Garretta T3 ewentualnie KKK K24



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw cze 25, 2009 19:29

wojtek gtd pisze:w komorze silnika jest taki bezpiecznik od świec właśnie i on się przepalił
nikt nie napisał o bezpieczniku bo pisałeś że do świec dochodziło napięcie .Przy spalonym bezpieczniku to raczej niemozliwe...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » czw cze 25, 2009 19:47

wojtek gtd pisze:brynol, napięci dochodzi do świec
xD
to bezpicznik musial byc dobry, chyba ze masz jakies obejscie zrobione :D


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

Awatar użytkownika
wojtek gtd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob cze 13, 2009 10:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: wojtek gtd » sob cze 27, 2009 17:08

arwam, a jeśli podkręce turbo to musze dołożyć IC???? jak wygląda ten manometr??? jest coś takiego na allegro?? chciałbym zobaczyć jak to wygląda.. w którym miejscu go zamontować???


wojtek GTD

kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Post autor: kkolekk » sob cze 27, 2009 21:02

ic konieczny bo zaraz uszczelka pod głowicą pójdzie, a co do wskażnika to są na alegro http://moto.allegro.pl/item673643023_ws ... mocja.html ale jak pisali wyżej zainwestuj w kkk24 mam takie zamontowane i warto lecz szukaj odrazu wzmocnionego sprzęgła



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz cze 28, 2009 09:10

wojtek gtd pisze:a jeśli podkręce turbo to musze dołożyć IC?
To zależy,ile chcesz podkręcić.Wiadomo,że najlepiej jest mieć zamontowane IC,ale myślę do 1,2 może się obejść bez.Hmm,z drugiej strony patrząc,to małe suszarki,właśnie takie jak K-14 dają znacznie wyższą temperaturę niż np. K-24.
wojtek gtd pisze:w którym miejscu go zamontować???
To już w/g własnego gustu :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » ndz cze 28, 2009 14:19

kkolekk,


w AAZ już w standarzie masz metalową



kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Post autor: kkolekk » ndz cze 28, 2009 22:14

o ile już ktoś nie wymieniał u mnie była zwykła i po wstawieniu pina zwiększeniu dawki i podkręceniu turbo poszła po tygodniu



arwam

Post autor: arwam » ndz cze 28, 2009 22:27

kkolekk pisze:o ile już ktoś nie wymieniał u mnie była zwykła i po wstawieniu pina zwiększeniu dawki i podkręceniu turbo poszła po tygodniu
musiała być załorzona od 1Y bo TD miały metalowąa zwykłe klekoty kompozytowe uszczelki



krzysiek_696
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: wt lis 27, 2007 22:27
Lokalizacja: Z nienacka... :)

Post autor: krzysiek_696 » pn mar 15, 2010 19:37

Koledzy odświeże może temat bo nie chcę zaczynać nowego... U mnie w aaz mam podobny problem z odpalaniem co kolega wojtek gtd...rano na zimnym ma bardzo ciężko odpalić, bepieczniki przy sterowniku od świec dobre,nie mam już pomysłu co może mu dolegać.


Cudowne marzenia, wielkie plany...tylko skąd środki wziąć?

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn mar 15, 2010 20:11

krzysiek_696, bezpiecznik od świec żarowych jest pod maską,na ściance grodziowej w okolicach pompy hamulcowej :bajer:
Sprawdź czy po przekręceniu kluczyka pojawia się napięcie na którejś świecy.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

krzysiek_696
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: wt lis 27, 2007 22:27
Lokalizacja: Z nienacka... :)

Post autor: krzysiek_696 » pn mar 15, 2010 20:37

tak,wiem...bezpieczniki są praktycznie obok zbiornika na płyn do spryskiwaczy i są to 2x30...


Cudowne marzenia, wielkie plany...tylko skąd środki wziąć?

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn mar 15, 2010 21:37

krzysiek_696,a czy zbiorniczek jest przy grodzi :bajer: ?
Przecież napisałem Ci,że bezpiecznik jest właśnie tam i nie wygląda jak zwykłe bezpieczniki,tylko jest to kawałek blaszki,przykręcony dwiema śrubkami w czarnej puszce z tworzywa.
Ostatnio zmieniony pn mar 15, 2010 21:38 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

krzysiek_696
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: wt lis 27, 2007 22:27
Lokalizacja: Z nienacka... :)

Post autor: krzysiek_696 » pn mar 15, 2010 22:09

no dobra to nie jest to przy zbiorniczku?? to co to jest przy zbiorniczku? :) a czy jeżeli ten bezpiecznik jest przepalony to kontrolka od świec będzie się zapalała?? bo bez jednego z bezpieczników koło zbiorniczka kontrolka się nie zapala...


Cudowne marzenia, wielkie plany...tylko skąd środki wziąć?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości