Wzrosło spalanie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Pająk_ddz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: śr kwie 11, 2007 20:53
Lokalizacja: Dzierżoniów / Crewe
Kontakt:

Post autor: Pająk_ddz » czw cze 18, 2009 16:50

wojtek gtd pisze:Pająk_ddz a ile mocy więcej otrzymam??


nie wiem nie chamowałem swojego :) podejrzewam ze jakies +10%
wojtek gtd pisze:Pająk ddz czy ten boost pin jest razem z membraną czy trzeba to rozbierać na drobniejsze elementy????
oj widaz ze nie lubisz czytac :P

rozkrecasz pompe, a konkretnie jej górną część tą z grzybkiem, 4 sruby , wyjmujesz membrane odkrecasz delikatnie pina ( klucz 8 albo 10 nie pamietam) wkrecasz pina zakrecasz i rrrrurrrra ;)

jakies 2-3 minuty roboty

BTW. "szukaj" nie gryzie
Ostatnio zmieniony czw cze 18, 2009 16:57 przez Pająk_ddz, łącznie zmieniany 2 razy.


byl GTI :)

Jest TDI :)

Awatar użytkownika
wojtek gtd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob cze 13, 2009 10:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: wojtek gtd » czw cze 18, 2009 17:03

Pająk ddz dzięki Ci.... czytać oczywiście że tak ale Pana Tadka... :bigok:

[ Dodano: 18 Cze 2009 17:06 ]
Pająk ddz ostatnio mój goffer ciężko pali nie wiesz co mu może być??? taki bardziej "mułowaty" się zrobił... co to może być???

[ Dodano: 18 Cze 2009 17:08 ]
jak już odpali to tak mocno klekotnie dwa- trzy razy... co to jest?? potrzeba mu dobrego rozruchu żeby odpalił...


wojtek GTD

Awatar użytkownika
Pająk_ddz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: śr kwie 11, 2007 20:53
Lokalizacja: Dzierżoniów / Crewe
Kontakt:

Post autor: Pająk_ddz » czw cze 18, 2009 17:31

wojtek gtd, korzystaj z wyszukiwarki http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... %BFko+pali kilka podstron przeczytasz i znasz conajmniej 5-10 powodów czemu moze ciężko palic


byl GTI :)

Jest TDI :)

Awatar użytkownika
wojtek gtd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob cze 13, 2009 10:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: wojtek gtd » czw cze 18, 2009 17:37

a co z tym klekotem??? głośny..


wojtek GTD

tomec 1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 464
Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
Lokalizacja: inowrocław
Kontakt:

Post autor: tomec 1984 » czw cze 18, 2009 17:37

jedz na vag !!!!
wsystko ci wyjasni dlaczego tak jest


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce07977662bcb304.html][img]http://images43.fotosik.pl/294/ce07977662bcb304m.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
wojtek gtd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob cze 13, 2009 10:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: wojtek gtd » czw cze 18, 2009 17:41

i znowu głupie pytanie z mojej strony... co to VAG???

[ Dodano: 18 Cze 2009 18:00 ]
Pająk_ddz czy w moim mk3 gtd 93r można coś takiego podłączyć??? komputera w gofrze raczej nie mam. pomóż mi!!! ja się nie znam!! :panna:

[ Dodano: 18 Cze 2009 18:01 ]
POMOCY!!!


wojtek GTD

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw cze 18, 2009 18:25

VAG-COM to program na komputron do diagnozowania aut z koncernu Volkswagen-Audi Group.

W Golfie GTD z silnikiem AAZ z 93r raczej niewiele nim zdziałasz :) aczkolwiek gniazda diagnostyczne powinien mieć -czyli podłaczyć podłączysz, ale silnika się nie zdjagnozuje.

No a jak piszesz że się silnik głośniejszy zrobił i ciężej pali no to standard w AAZ - sprawdź czy koło pasowe na wale nie gibie się na boki - jeśli się gibie (mam nadzieję, że nie) to masz cały obszerny temat poświęcony temu na forum, pozatym to już było w temacie trudno odpala zimny ciepły :)
Ostatnio zmieniony czw cze 18, 2009 18:27 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
wojtek gtd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob cze 13, 2009 10:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: wojtek gtd » czw cze 18, 2009 21:39

t0mal dzięki Ci o taką odpowiedz mi chodziło.. powiedz mi jeszcze w którym miejscu jest to złącze do VAG'a. czy moge mój AAZ "podkręcić" CHIPEM?????


wojtek GTD

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw cze 18, 2009 23:23

Kolego już ci wcześniej pisali:1,9TD AAZ niema kompa ,jedyna większa elektronika to ewentualnie ABS i poduszki o mniejszej nie wspominam .Silnik bez elektroniki sterowany mechaniczną pompą wtryskową ,niczego tu nie da się "zaczipować "w grę wchodzi tylko i wyłącznie tuning mechaniczny...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
wojtek gtd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob cze 13, 2009 10:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: wojtek gtd » pt cze 19, 2009 06:47

munior a wię poza pinem co mu zrobić tak aby kucyków przybyło ale żeby silnik troche pożył... :bajer: po tym pinie dodatkowa moc będzie odczuwalna???


wojtek GTD

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pt cze 19, 2009 10:10

wojtek gtd pisze:a wię poza pinem co mu zrobić tak aby kucyków przybyło ale żeby silnik troche pożył..
Po wymianie pina wzrost mocy jest wyrażnie odczuwalny i nie są to jakieś czary mary tylko fakt potwierdzony przez zdecydowaną większość ludzi którzy wymienili pina ...nie musisz nic więcej robić żeby odczuć różnicę .Ale jak bedzie ci mało to zawsze można jeszcze podciągnąc ciśnienie turbo do 1-1,2 bara i podkręcić lekko dawkę na pompie .Po tych zabiegach nasze zamulone AAZ- ety odzyskują wigor i nieustępują co niektórym TDI -kom ,na starcie oczywiście bo pużniej z racji dłuższych przełożeń w skrzyni TDI będzie szybsze.Co do trwałości silnika to wymiana pina w żaden sposób nie wpływa na trwałośc silnika bo to fabryczne rozwiązanie. Jednak gdy do tego dojdzie zwiększenie ciśnienia turbo i dawki paliwa trzeba już zachować zdrowy rozsądek podczas pałowania bo temperatura silnika może sporo wzrastać i wtedy wiadomo co może się stać...Poza tym tarcza sprzęgła często ''mówi'' dość
Ostatnio zmieniony pt cze 19, 2009 10:19 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » pt cze 19, 2009 11:00

munior pisze:Po wymianie pina wzrost mocy jest wyrażnie odczuwalny i nie są to jakieś czary mary tylko fakt potwierdzony przez zdecydowaną większość ludzi którzy wymienili pina ...nie musisz nic więcej robić żeby odczuć różnicę .Ale jak bedzie ci mało to zawsze można jeszcze podciągnąc ciśnienie turbo do 1-1,2 bara i podkręcić lekko dawkę na pompie .Po tych zabiegach nasze zamulone AAZ- ety odzyskują wigor i nieustępują co niektórym TDI -kom ,na starcie oczywiście bo pużniej z racji dłuższych przełożeń w skrzyni TDI będzie szybsze.Co do trwałości silnika to wymiana pina w żaden sposób nie wpływa na trwałośc silnika bo to fabryczne rozwiązanie. Jednak gdy do tego dojdzie zwiększenie ciśnienia turbo i dawki paliwa trzeba już zachować zdrowy rozsądek podczas pałowania bo temperatura silnika może sporo wzrastać i wtedy wiadomo co może się stać...Poza tym tarcza sprzęgła często ''mówi'' dość

jak najbardziej, tutaj zywy dowod po pinie od kolegi muniora,



opis co i jak jest pod tytule filmu.



Awatar użytkownika
wojtek gtd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob cze 13, 2009 10:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: wojtek gtd » pt cze 19, 2009 13:56

piotrekgal, vento idzie nie powiem.. ciekawe kiedy padnie.... a jak rozpoznać jaką mam turbinke???


wojtek GTD

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt cze 19, 2009 14:14

wojtek gtd pisze:ciekawe kiedy padnie
Pewnie nie prędzej niż twój golf :green_fuck:
wojtek gtd pisze:jak rozpoznać jaką mam turbinke
Normalnie, ordobinę się wysilić i przeczytać z tabliczki zamionowej na sprężarce.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 230 gości