Strona 2 z 2

: wt cze 16, 2009 09:02
autor: Sztomel
faktycznie, jest ta literka A przy N75;
te zawory posiadają już nowszy numer:

1J0 906 627 - nowy nr to 1K0 906 627 D
1J0 906 627 A - nowy nr to 1K0 906 627 E

podał je kolega na forum www.a3-club.net a co ciekawe ETKA w wersji 7 tego nie potwierdza a na necie te info jest podane.

: wt cze 16, 2009 13:16
autor: gOOzOl
a ja dodam od siebie ze opornosc cewki w obu jest taka sama, +/- 17 ohm

n75 n18

: sob lut 22, 2014 18:33
autor: gti-meister
Przykleję się do tematu :D. Zamieniłem ostatnio zawory N75 i N18 miejscami, aby sprawdzić czy znowu wyskoczy notlauf. Niestety, ponownie było to samo :/ (jedyna zmiana jaką zauważyłem, to notlauf włączył się po ok 130 km i ok 3000 obr a nie po 100 i 2000 obr). I tu moje pytanko: czy mogę normalnie jeździć z tak podmienionymi zaworkami ? Czy raczej powinienem je z powrotem dać na swoje miejsce ??? Aaa i jeszcze jedno : czy uszkodzony N75 w miejscu N18 może wywołać jakieś szkody w EGR, itp. ?

Dzięki z góry za odpowiedź :)

n75 n18

: sob lut 22, 2014 19:16
autor: italiano_83
gti-meister pisze:Zamieniłem ostatnio zawory N75 i N18 miejscami, aby sprawdzić czy znowu wyskoczy notlauf. Niestety, ponownie było to samo :/
Bo to nie wina n75 tylko zapieczonych nagarem kierownic spalin w turbo - jeśli masz silnik AFN- o czym nie raczyłeś wspomnieć.
N18 można stosować zamiennie z n75 - z tym, że n18 nie steruje tak dobrze ciśnieniem doładowania jak n75- inna charakterystyka pracy :bajer: