AXR schemat podciśnień przy zaworach N75

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

AXR schemat podciśnień przy zaworach N75

Post autor: italiano_83 » pt maja 17, 2013 22:46

lukasc_n pisze:nikt nie ma tego schematu?
A wyszukiwarki forum użyłeś chociaż :bajer: Trylion razy wałkowany temat ...
Co wy macie z tym schematem :panna: Kupujesz wężyk w motoryzacyjnym i po kolei z jednej strony odłączasz, podłączasz nowy przeciągasz i z drugiej podłączasz i tak z każdym i żaden schemat nie jest Ci do niczego potrzebny !
lukasc_n pisze:(jakie kupić i ile tego potrzebuje)
Tak samo było, wystarczy poszukać. 3.5mm i 5mm , ile - pomierz sobie ... co za problem - jednemu zejdzie mniej drugiemu więcej, w zależności jak będzie docinał - a i tak kupuje się więcej na zapas , w razie pomyłki przy przycięciu.
majątku to nie kosztuje 5-8 zł za metr ...


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: AXR schemat podciśnień przy zaworach N75

Post autor: Fahoo » ndz maja 19, 2013 20:15

italiano_83 pisze:
lukasc_n pisze:nikt nie ma tego schematu?
A wyszukiwarki forum użyłeś chociaż :bajer: Trylion razy wałkowany temat ...
Co wy macie z tym schematem :panna: Kupujesz wężyk w motoryzacyjnym i po kolei z jednej strony odłączasz, podłączasz nowy przeciągasz i z drugiej podłączasz i tak z każdym i żaden schemat nie jest Ci do niczego potrzebny !
lukasc_n pisze:(jakie kupić i ile tego potrzebuje)
Tak samo było, wystarczy poszukać. 3.5mm i 5mm , ile - pomierz sobie ... co za problem - jednemu zejdzie mniej drugiemu więcej, w zależności jak będzie docinał - a i tak kupuje się więcej na zapas , w razie pomyłki przy przycięciu.
majątku to nie kosztuje 5-8 zł za metr ...
Obrazek


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
lukasc_n
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: sob paź 06, 2012 09:54
Lokalizacja: Cieszyn

AXR schemat podciśnień przy zaworach N75

Post autor: lukasc_n » pn cze 03, 2013 17:59

schemat mi jest po to potrzebny żeby sobie sprawdzić czy połączenia wężyków są poprawne, a co do wyszukiwarki forum to wyobraź sobie ze używałem jej i to nie raz ale jakoś tym razem mi nie pomogła!



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

AXR schemat podciśnień przy zaworach N75

Post autor: italiano_83 » pn cze 03, 2013 18:44

viewtopic.php?f=35&t=465893" onclick="window.open(this.href);return false;

Schemat jest niemal taki sam dla TDI z VNT..


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
lukasc_n
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: sob paź 06, 2012 09:54
Lokalizacja: Cieszyn

AXR schemat podciśnień przy zaworach N75

Post autor: lukasc_n » pn cze 03, 2013 18:49

a od ATD nie bedzie mi bardziej pasowc??



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

AXR schemat podciśnień przy zaworach N75

Post autor: italiano_83 » pn cze 03, 2013 18:57

lukasc_n pisze:a od ATD nie bedzie mi bardziej pasowc??
Ale to jest schemat a nie realne odzwierciedlenie tego układu, różnica może być w sterowaniu klapy gaszącej i tyle nie będzie tej części układu.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
lukasc_n
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: sob paź 06, 2012 09:54
Lokalizacja: Cieszyn

AXR schemat podciśnień przy zaworach N75

Post autor: lukasc_n » pn cze 03, 2013 19:00

dlatego najbardziej by mi pasował schemat od AXR



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

AXR schemat podciśnień przy zaworach N75

Post autor: italiano_83 » pn cze 03, 2013 19:25

lukasc_n pisze:dlatego najbardziej by mi pasował schemat od AXR
Gdybyś miał źle podłączone podciśnienie to wynikały by z tego jakieś problemy - nic o tym nie wspominasz więc w czym tkwi problem ?


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
lukasc_n
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: sob paź 06, 2012 09:54
Lokalizacja: Cieszyn

AXR schemat podciśnień przy zaworach N75

Post autor: lukasc_n » pn cze 03, 2013 19:44

to piszczenie mnie nie pokoi dlatego dla pewności przy wymianie wężyków chciałbym to zrobić dobrze bo nie wiem czy ktoś tam nie grzebał...



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

AXR schemat podciśnień przy zaworach N75

Post autor: italiano_83 » pn cze 03, 2013 20:14

lukasc_n pisze:to piszczenie mnie nie pokoi dlatego dla pewności przy wymianie wężyków chciałbym to zrobić dobrze bo nie wiem czy ktoś tam nie grzebał...
Wątpliwe, aby miało to jakiś związek z podciśnieniem .


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
lukasc_n
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: sob paź 06, 2012 09:54
Lokalizacja: Cieszyn

AXR schemat podciśnień przy zaworach N75

Post autor: lukasc_n » pn cze 03, 2013 20:27

piszczy z tamtych okolic, zawór n75 wymieniony na oryginał wiec pozostają jeszcze te dwa albo wina tkwi w wężykach.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości