zgasł i nie odpala
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Sprawdź jeszcze zawór regulujący ciśnienie paliwa, mógł się zatkać i nie nie ma ciśnienia w pompie, poszukaj tu chłopaki przy nim grzebią, trzeba to wykręcić i zrobić porządek >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=203976
Pozatym zadam takie już rutynowe pytanie, kiedy wymieniany był filtr paliwa?
Pozatym zadam takie już rutynowe pytanie, kiedy wymieniany był filtr paliwa?
t0mal filtr paliwa zmieniany jakis msc temu i nie byl zamiennik. to tez w sumie ciekawe bo zmienilem go z tego powodu ze w poprzednim 2 x razy rozwalilo mi korek spustowy od filtra...wiec zmienilem caly filtr(mial okolo 1,5 miecha) zamiennika nie zawsze mozna ufac.teraz wnioskuje ze moze juz cos z pompa zaczynalo sie dziac i tworzylo sie jakies dziwne podcisnienie ktore wysadzalo te korki.ale to temat na margines i nie ma co gdybac jaki byl powod.
nastepna sprawa z tym linkiem co wyslales cos mi tam mechanik tlumaczyl o sprawdzaniu tego zaworu ale dla pewnosc i spytam czy o tym mowil...
nastepna sprawa z tym linkiem co wyslales cos mi tam mechanik tlumaczyl o sprawdzaniu tego zaworu ale dla pewnosc i spytam czy o tym mowil...
jak chcesz to mam taka pompe w lodzi;] sprawdz czy masz prad na elektrozaworze i dokladnie czystosc ukladu paliwowego, najlepiej przedmuchac, zlaej pompe do pelna paliwem i zobacz jeszcze raz czy idzie paliwo mozesz tez podac na krotko z banki przez filtr. o klinie nawet nie mysl poki co bo szkoda nerwow nie chce robic krypto reklamy ale jezeli sie nie uporasz, mozesz podjechac do mnie to obaczym;p
seks, drugs, rock'n'roll!
jaku89 jesli chodzi o pomoc przy naprawie to nie potrzebuje bo po odpowiedziach widac ze mechanik zrobil wszystko co powinien bez wskazowek.takze dzieki wychodzi na to ze mialem pecha kupujac pompe...
pompa byla zalewana oczywisice i bylo podawane z banki paliwo - tak jak wspominalem bodajze wczesniej kombinowal on na wszystkie znane swoje wszelakie sposoby bo nie wierzyl ze moglem kupic rowniez padnieta.
a opisalem problem na forum bo czlowiek uczy sie cale zycie i zawsze moze byc cos czego jeszcze nie pojal...
a w sprawie pompy bylbym zainteresowany byc moze tylko jaka cena??i najlepiej o tym pogadac po za forum bo niewiem czy regulamin tego nie zabrania... takze kontakt mile widziany
pompa byla zalewana oczywisice i bylo podawane z banki paliwo - tak jak wspominalem bodajze wczesniej kombinowal on na wszystkie znane swoje wszelakie sposoby bo nie wierzyl ze moglem kupic rowniez padnieta.
a opisalem problem na forum bo czlowiek uczy sie cale zycie i zawsze moze byc cos czego jeszcze nie pojal...
a w sprawie pompy bylbym zainteresowany byc moze tylko jaka cena??i najlepiej o tym pogadac po za forum bo niewiem czy regulamin tego nie zabrania... takze kontakt mile widziany
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
scibek, napisałeś wcześniej,że mechanik zapodał paliwko do pompy,ale nasuwa mi się tutaj pytanie ile go tam wlał,bo ja kiedyś zalewałem swoją i po wlaniu kilku (6-8) strzykawek już wydawało mi się,że jest pełna,a tak nie było.Powinno wejść ok.pół litra.
Druga sprawa,to sprawdź wężyk z baku do filtra.Dosztukuj z metr przezroczystego wężyka i spróbuj zassać ustami.
Trzecia to ten nypel.Czy obydwie pompy nie działają na tym samym nyplu,czy sprzedawca tej pompy dorzucił Ci drugi i na nim tez nie hula?
Druga sprawa,to sprawdź wężyk z baku do filtra.Dosztukuj z metr przezroczystego wężyka i spróbuj zassać ustami.
Trzecia to ten nypel.Czy obydwie pompy nie działają na tym samym nyplu,czy sprzedawca tej pompy dorzucił Ci drugi i na nim tez nie hula?
Michaś_1977 a wiec druga pompa byla cala kompletna wraz z nyplem paliwko bylo podobniez podane "do pelna" w pompie.miala zapodane tez paliwo na krotko i nic.takze moze tak jak ktos juz powiedzial zapiekla sie w srodku bo byla suchutka nic z niej nie lecialo jak byla kupiona nie to co z mojej po zdjeciu...co do dosztukowania to nie rozumiem za bardzo po co jak paliwo mozna bez problemu zaciagnac z wezyka od filtra i idzie bez problemu wiec juz by mogl odpalic choc na moment a on wogole nie lapie.no chyba ze cos zle tu rozumuje??
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 145 gości