zgasł i nie odpala

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob cze 13, 2009 14:30

Sprawdź jeszcze zawór regulujący ciśnienie paliwa, mógł się zatkać i nie nie ma ciśnienia w pompie, poszukaj tu chłopaki przy nim grzebią, trzeba to wykręcić i zrobić porządek :) >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=203976

Pozatym zadam takie już rutynowe pytanie, kiedy wymieniany był filtr paliwa?



scibek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz lut 18, 2007 20:47
Lokalizacja: LODZ

Post autor: scibek » sob cze 13, 2009 14:58

t0mal filtr paliwa zmieniany jakis msc temu i nie byl zamiennik. to tez w sumie ciekawe bo zmienilem go z tego powodu ze w poprzednim 2 x razy rozwalilo mi korek spustowy od filtra...wiec zmienilem caly filtr(mial okolo 1,5 miecha) zamiennika nie zawsze mozna ufac.teraz wnioskuje ze moze juz cos z pompa zaczynalo sie dziac i tworzylo sie jakies dziwne podcisnienie ktore wysadzalo te korki.ale to temat na margines i nie ma co gdybac jaki byl powod.

nastepna sprawa z tym linkiem co wyslales cos mi tam mechanik tlumaczyl o sprawdzaniu tego zaworu ale dla pewnosc i spytam czy o tym mowil...



jaku89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: wt mar 31, 2009 11:31
Lokalizacja: z łodzi
Kontakt:

Post autor: jaku89 » ndz cze 14, 2009 11:51

jak chcesz to mam taka pompe w lodzi;] sprawdz czy masz prad na elektrozaworze i dokladnie czystosc ukladu paliwowego, najlepiej przedmuchac, zlaej pompe do pelna paliwem i zobacz jeszcze raz czy idzie paliwo mozesz tez podac na krotko z banki przez filtr. o klinie nawet nie mysl poki co bo szkoda nerwow :grrr: nie chce robic krypto reklamy ale jezeli sie nie uporasz, mozesz podjechac do mnie to obaczym;p


seks, drugs, rock'n'roll!

scibek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz lut 18, 2007 20:47
Lokalizacja: LODZ

Post autor: scibek » ndz cze 14, 2009 14:16

jaku89 jesli chodzi o pomoc przy naprawie to nie potrzebuje bo po odpowiedziach widac ze mechanik zrobil wszystko co powinien bez wskazowek.takze dzieki wychodzi na to ze mialem pecha kupujac pompe...

pompa byla zalewana oczywisice i bylo podawane z banki paliwo - tak jak wspominalem bodajze wczesniej kombinowal on na wszystkie znane swoje wszelakie sposoby bo nie wierzyl ze moglem kupic rowniez padnieta.
a opisalem problem na forum bo czlowiek uczy sie cale zycie i zawsze moze byc cos czego jeszcze nie pojal...

a w sprawie pompy bylbym zainteresowany byc moze tylko jaka cena??i najlepiej o tym pogadac po za forum bo niewiem czy regulamin tego nie zabrania...:) takze kontakt mile widziany



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz cze 14, 2009 14:32

scibek, napisałeś wcześniej,że mechanik zapodał paliwko do pompy,ale nasuwa mi się tutaj pytanie ile go tam wlał,bo ja kiedyś zalewałem swoją i po wlaniu kilku (6-8) strzykawek już wydawało mi się,że jest pełna,a tak nie było.Powinno wejść ok.pół litra.
Druga sprawa,to sprawdź wężyk z baku do filtra.Dosztukuj z metr przezroczystego wężyka i spróbuj zassać ustami.
Trzecia to ten nypel.Czy obydwie pompy nie działają na tym samym nyplu,czy sprzedawca tej pompy dorzucił Ci drugi i na nim tez nie hula?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

jaku89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: wt mar 31, 2009 11:31
Lokalizacja: z łodzi
Kontakt:

Post autor: jaku89 » ndz cze 14, 2009 14:43

pw poszlo;]


seks, drugs, rock'n'roll!

scibek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz lut 18, 2007 20:47
Lokalizacja: LODZ

Post autor: scibek » ndz cze 14, 2009 17:24

Michaś_1977 a wiec druga pompa byla cala kompletna wraz z nyplem paliwko bylo podobniez podane "do pelna" w pompie.miala zapodane tez paliwo na krotko i nic.takze moze tak jak ktos juz powiedzial zapiekla sie w srodku bo byla suchutka nic z niej nie lecialo jak byla kupiona nie to co z mojej po zdjeciu...co do dosztukowania to nie rozumiem za bardzo po co jak paliwo mozna bez problemu zaciagnac z wezyka od filtra i idzie bez problemu wiec juz by mogl odpalic choc na moment a on wogole nie lapie.no chyba ze cos zle tu rozumuje??



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz cze 14, 2009 17:40

No to faktycznie przykra sprawa.
Wygląda na to,że Twoja wyzionęła ducha,a ta druga to przysłowiowy kot w worku :? ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 145 gości