Strona 2 z 4

: pn cze 01, 2009 00:25
autor: bradley
fleshu, kat jest dobry - silnik lata :]
piter_s pisze:ahf nie ma dwu masu i temu gaszenie jest twarde.
AHF ma dwumase... AFN tez.

: pn cze 01, 2009 00:54
autor: fleshu
I prawidłowo bradley, - Poczytać sobie temacik AHF drgawki. Jeżeli masz kąt dobry to ok - ale niech inni sprawdzą - przynajmniej to ograniczy częściowo to bujanie podczas gaszenia. Zgadzam się z teorią że silniki posiadające klapę mniej skaczą podczas odpalania i gaszenia! Dokładnie w każdym golfiku 3 sprawdzić poduszkę przy skrzyni - najczęściej błąd mechanika w ustawianiu silnika - zerwany gwint na śrubie która trzyma poduszkę! Jeżeli kiera się nie telepie po odpaleniu > cała buda nie lata i nie grają orkiestry części tapicery to znaczy że jest ok. Samo drgnięcie ostre silnikiem występuje nawet w nowych autkach - ważne żeby podczas jazdy nie było drgania i zjawiska szarpania przy zmianie biegów! Pozdrowionka!

: pn cze 01, 2009 07:33
autor: piter_s
ahf ma dwu mas???

: pn cze 01, 2009 08:38
autor: Sztomel
AHF ma koło dwumasowe ale AFN w Golfie się nie doczekał tego rozwiązania - co innego w Audi.

: pn cze 01, 2009 09:27
autor: Piasek
W ALH jest specjalny elektrozawór wzbogacony o połączenia podciśnienia który odpowiada za "miękkie gaszenie silnika"... Też już chciałem poduszki wymieniać aż znalazłem urwany kabelek gdzieś za silnikiem i znalazłem pasującą do niego kostkę...

[ Dodano: 01 Cze 2009 09:29 ]
zobacz - może u Ciebie też jest takowy...

: pn cze 01, 2009 11:35
autor: bradley
Sztomel pisze:ale AFN w Golfie się nie doczekał tego rozwiązania - co innego w Audi.
Zaraz, zaraz. To po co te wszystkie teamty na forum "zamiana kola dwumasowego na jednomasowe", wlasnie w golfie 3...

: pn cze 01, 2009 13:41
autor: Sztomel
dwumasowe koła zamachowe zaczęto stosować dopiero w Mk4.

: pn cze 01, 2009 13:56
autor: bradley
Sztomel pisze:dwumasowe koła zamachowe zaczęto stosować dopiero w Mk4.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Oni pewnie jezdza golfami 4, a katalogi intercarsu klamia? :P

: pn cze 01, 2009 16:55
autor: TOMEK0273
bradley pisze:fleshu, kat jest dobry - silnik lata :]
piter_s pisze:ahf nie ma dwu masu i temu gaszenie jest twarde.
AHF ma dwumase... AFN tez.
Dzięlki za wszystkie info myślę ze zacznę od sprawdzenia pompy wtryskowej.
Z pozdrowieniami Tomaszek

: pn cze 01, 2009 17:02
autor: golf3tdi
tez mam ten problem, trzesie buda podczas gaszenia... jak sprawdzic ten zawór o którym mowa tutaj i gedzie on sie znajduje?

: pn cze 01, 2009 17:19
autor: bradley
golf3tdi, nie masz co sprawdzac bo AHU nie posiada klapy gaszacej :)

: pn cze 01, 2009 17:33
autor: dziechu
Sztomel pisze:dwumasowe koła zamachowe zaczęto stosować dopiero w Mk4.
A to ciekawe:) Wg ETKA juz od 1Z jest dwumas.

Na Allegro tez sprzedają dwumasy do 1Z:
http://www.moto.allegro.pl/item64511944 ... _9tdi.html

i sporo jest takich ogloszen, a jakos na zwykle do 1Z nie ma :))))

Oczywiście i AFN ma i wszystkie inne TDI.

: pn cze 01, 2009 17:54
autor: piter_s
dziechu pisze:A to ciekawe:) Wg ETKA juz od 1Z jest dwumas.
a ja właśnie patrzyłem i jest jednomas wg etka.

: pn cze 01, 2009 18:00
autor: TOMEK0273
[quote="golf3tdi"]tez mam ten problem, trzesie buda podczas gaszenia... jak sprawdzic ten zawór o którym mowa tutaj i gedzie on sie znajduje?[/quote

Ten zawór jest widoczny jest to jakby śruba wkrecona do pompy a do niej przymocowany przewód elektryczny